کثافت در اتاقمو باز میکنه بعد تققققق میبنده
me'
اهم خب تهران خیابونی که کوچه مون توشه پلاکی که برای خونمونه طبقه ای که توش زندگی میکنیم منتظرتم درد
خب پس من تو نشان میزنم "خیابون که توش زندگی میکنی پلاکی که برای خونتونه"
هدایت شده از 𝓚𝑖𝑡𝑠𝑢𝒏𝑒 𝒔𝒉𝑒𝑙𝑡𝑒𝑟 فور؟ فیل
میشه گفت ساخت جعبه ی خاطرات رو عقب انداختم چون یک شنبه یه ازمون دیگه هم دارم متاسفانه ~
هدایت شده از ‹مَـنِاوْ๛›
4.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
انیمه:مدفن کرم های شبتاب
_«چرا کرمهای شبتاب باید اینقدر زود بمیرند؟»
تقدیم به :
https://eitaa.com/hashish000