خب
ناگفته نماند که نماند که نماند
امروز روز عذرخواهی ست و بروم عذرخواهی اگه دیدین تا بعدازظهر نیومدم بدونین خانم فیضی من و ما رو شهید کرده از نوع انتحاری (البته که خانوم فیضی نازنین فرشته یک روی زمین~
بگذریم این کارو نمیکنه ولی خب)
میخواستم برم ایدیتو بردارم بهت پیام بدم دیدم عه اینجا دستم بازه