me'
نقض فنی در چفت شدن دستا میبینم😔
زیرا قرار نبود دست یکدیگر را بگیریم😂
me'
این خونهها رو فقط آدمای خفن یادشونه 𝗝𝐨𝗂𝗡 → @Anim_ation 𓂃 ࣪˖
من این بازیو تو کامپیوتر می کردم خیییییلی خفن بود