me'
نقض فنی در چفت شدن دستا میبینم😔
زیرا قرار نبود دست یکدیگر را بگیریم😂
me'
این خونهها رو فقط آدمای خفن یادشونه 𝗝𝐨𝗂𝗡 → @Anim_ation 𓂃 ࣪˖
من این بازیو تو کامپیوتر می کردم خیییییلی خفن بود
هدایت شده از سلاطین دهه هشتادونود🇮🇷
927.6K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
_گربه ای ک جواب سلام میده چیه؟
+مسلمونه😂🦦