هر کی مایل به ناشناس مشترک بود پرایوت بگه دو تا مذکر دو تا مونت
@mahya_0_16
215.6K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ارادت احوالتون قندعسلام؟
ناشناس مشترک داریم با من (محیآ) بآنو سآحل و بآنو نیآ🌚💝
حرفی سخنی سوالی و .... بود در خدمتتونیم کویر نکنید فقط.
N;https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_nxm0jtn&btn=MAHYA
TaG;https://eitaa.com/joinchat/3690988831C543ef96c6f
ا وا اومدین که بعد سال ها
𐚁݁
محیآ؛ارادت احوالت ای وای شیش روز پیش ناشناس گذاشته بودمااا
سآحل؛ سلامم. حالُ احوال؟
نیآ؛اوممم
خب چه خبرا اومدیم تو تیر چند تیر بودی
𐚁݁
محیآ؛بگردممم یادتههه 6 تیر بودم قندعسل😭💞
سآحل؛ 6 تیر بود 🛐.
نیآ؛
نیا کیه جدیده
𐚁݁
محیآ؛اره قندعسل برای ناشناس اومدن
سآحل؛ اره بچه.
نیآ؛ار
شیپ نمیکنم ولی تو و سپهر و آرمین و ساحل خیلی بهم میومدین
𐚁݁
محیآ؛ای وای
سآحل؛ باز شروع شد😂😐..
نیآ؛..