eitaa logo
فروشگاه حرز امام جواد علیه السلام شعبه 1
2.7هزار دنبال‌کننده
4.2هزار عکس
1.2هزار ویدیو
28 فایل
بزرگترین و با سابقه ترین فروشگاه حرز امام جواد علیه‌السلام‌ و حرز و ادعیه و انگشتر نقره و تقویم همسران و محصولات فرهنگی و شهدایی و... https://eitaa.com/foroshgahherz ☎️ارتباط با مدیریت↫۰۹۱۶۷۲۹۱۱۸۴ ☎️ارتباط با مدیریت↫۰۹۱۷۴۰۸۲۴۱۹
مشاهده در ایتا
دانلود
عزیزان نقره بشدت رو به افزایشه.😰 بنابراین فقط تا چند روز میتونم به قیمت قبل حساب کنم از هفته جدید قیمتا تغییر میکنه مخصوصا همکاران عزیز اگه سفارشی دارن نهایت تا شنبه ثبت کنن مطالب این کانال در هیچ جایی پیدا نمی کنی پس با ما باش و معلوماتت رو بالا ببر  خواص حرز و ادعیه ها و طریقه استفاده و روایات آن را در کانال فروشگاه بزرگ حرز امام جواد علیه‌السلام تخصصی ماوراء و متافیزیک زیر جستجو و مطالعه بفرمایید https://eitaa.com/foroshgahherz ❤️❤️❤️ کانال درمان معنوی با نور خدا متافیزیک https://eitaa.com/joinchat/476315833C0d6c9c0872 تولید و پخش محصولات فرهنگی و مذهبی و حرز امام جواد علیه السلام به سراسر کشور برای اینکه بدونیم کدوم احراز برای رفع مشکل ما مورد نیاز هست از مشاوره های «استاد عبدالزهرا حویزه نژاد» حتما استفاده کنیــد🤌 برای مشـاوره بـا ما در ارتباط باشیـد👇 https://eitaa.com/Shahzadejavan
حَبْر (مفردات‌قرآن) منبع: حَبْر (قاموس قرآن (جلد ۲) مقالات مرتبط : یُحْبَرُون (لغات‌قرآن) حَبَر (مفردات‌ نهج‌البلاغه) ، احبار دیگر کاربردها : حبر (ابهام‌زدایی) حِبْر (به کسر جیم و سکون باء) و حَبْر (به فتح جیم و سکون باء) از واژگان قرآن کریم به معنای عالم و اثر پسندیده است. جمع آن احبار بوده و منظور از احبار در آیات قرآن علمای یهود است. کلمه احبار که چهار بار در کلام اللّه مجید آمده است. فهرست مندرجات ۱ - معنای حِبْر و حَبْر ۲ - کاربردها ۲.۱ - یُحْبَرُونَ‌ (آیه ۱۵ سوره روم) ۲.۲ - تُحْبَرُونَ‌ (آیه ۷۰ سوره زخرف) ۲.۳ - اَحْبارَهُمْ‌ (آیه ۳۱ سوره توبه) ۲.۴ - الأَحْبَارِ (آیه ۳۴ سوره توبه) ۲.۵ - الأَحْبَارُ (آیه ۴۴ سوره مائده) ۲.۶ - الأَحْبَارُ (آیه ۶۳ سوره مائده) ۳ - تعداد کاربردها ۴ - پانویس ۵ - منبع ۱ - معنای حِبْر و حَبْر حِبْر و حَبْر  [۱] [۲] [۳]  به معنای عالم و اثر پسندیده است. عالم را از آن جهت حَبْر گویند که اثر علم و عملش می‌ماند جمع آن احبار است‌. در اقرب الموارد گوید : حَبْر به معنی عالم است ولی کسر آن افصح است زیرا بر وزن افعال (احبار) جمع بسته می‌شود. [۴] ۲ - کاربردها به مواردی از حِبْر که در قرآن به‌ کار رفته است، اشاره می‌شود ۲.۱ - یُحْبَرُونَ‌ (آیه ۱۵ سوره روم) (فَهُمْ فِی رَوْضَةٍ یُحْبَرُونَ‌) [۵] «آن‌ها در باغ مخصوصی شاد می‌شوند.»  [۶] [۷] [۸] [۹] آن‌ها در باغ مخصوصی شاد می‌شوند که اثر پسندیده نعمت در چهره‌شان آشکار می‌گردد. [۱۰] ۲.۲ - تُحْبَرُونَ‌ (آیه ۷۰ سوره زخرف) (ادْخُلُوا الْجَنَّةَ اَنْتُمْ وَ اَزْواجُکُمْ‌ تُحْبَرُونَ‌) [۱۱] شما و همسرانتان در نهايت شادمانى وارد بهشت شويد [۱۲] [۱۳] [۱۴] [۱۵] [۱۶] «تُحْبَرُونَ» را شاد و مسرور شدن گفته‌اند. به قول راغب سروری که اثر آن از چهره پیداست مثل‌ : (وَ لَقَّاهُمْ نَضْرَةً وَ سُرُوراً) [۱۷] ، [۱۸] و از آن‌ها استقبال مى‌كند درحالى كه شادمان و مسرورند [۱۹]  نضرت طراوت ظاهر و سرور شادی باطن است. ۲.۳ - اَحْبارَهُمْ‌ (آیه ۳۱ سوره توبه) (اتَّخَذُوا اَحْبارَهُمْ‌ وَ رُهْبانَهُمْ اَرْباباً مِنْ دُونِ اللَّهِ‌) [۲۰] آن‌ها دانشمندان و راهبان خويش را معبودهايى در برابر خدا قرار دادند [۲۱] [۲۲] [۲۳] [۲۴] [۲۵] ۲.۴ - الأَحْبَارِ (آیه ۳۴ سوره توبه) (يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُواْ إِنَّ كَثِيرًا مِّنَ الأَحْبَارِ وَ الرُّهْبَانِ لَيَأْكُلُونَ أَمْوَالَ النَّاسِ بِالْبَاطِلِ وَ يَصُدُّونَ عَن سَبِيلِ اللّهِ وَ الَّذِينَ يَكْنِزُونَ الذَّهَبَ وَ الْفِضَّةَ وَ لاَ يُنفِقُونَهَا فِي سَبِيلِ اللّهِ فَبَشِّرْهُم بِعَذَابٍ أَلِيمٍ) [۲۶] اى كسانى كه ايمان آورده‌ايد بسيارى از احبار يهود و راهبان نصرانی اموال مردم را بباطل و ناروا مى‌خورند و آنان را از راه خدا باز مى‌دارند. و كسانى كه طلا و نقره را گنجينه و ذخيره و پنهان مى‌سازند و در راه خدا انفاق نمى‌كنند به مجازات دردناكى بشارت ده [۲۷] [۲۸] [۲۹] [۳۰] [۳۱] مثل این‌که در آیه ۳۱ و ۳۴ سوره توبه شامل علماء یهود و نصاری هر دو است و چون درباره علماء نصاری کلمه «قسّیسین» به کار رفته به نظر می‌آید که مراد از احبار علماء یهود باشد. صحاح آن را احبار یهود گفته است. [۳۲] قاموس و مجمع البیان مطلق عالم ذکر کرده‌اند.  [۳۳] [۳۴] ۲.۵ - الأَحْبَارُ (آیه ۴۴ سوره مائده) (إِنَّا أَنزَلْنَا التَّوْرَاةَ فِيهَا هُدًى وَ نُورٌ يَحْكُمُ بِهَا النَّبِيُّونَ الَّذِينَ أَسْلَمُواْ لِلَّذِينَ هَادُواْ وَ الرَّبَّانِيُّونَ وَ الأَحْبَارُ بِمَا اسْتُحْفِظُواْ مِن كِتَابِ اللّهِ وَ كَانُواْ عَلَيْهِ شُهَدَاء فَلاَ تَخْشَوُاْ النَّاسَ وَ اخْشَوْنِ وَ لاَ تَشْتَرُواْ بِآيَاتِي ثَمَنًا قَلِيلًا وَ مَن لَّمْ يَحْكُم بِمَا أَنزَلَ اللّهُ فَأُوْلَئِكَ هُمُ الْكَافِرُونَ) [۳۵] ما تورات را نازل كرديم در حالى كه در آن هدايت و نورى بود و پیامبران بنی‌اسرائیل كه در برابر فرمان خدا تسليم بودند طبق آن براى يهود حكم مى‌كردند و همچنين علما و دانشمندان الهى بر اساس كتاب خداوند كه به آنها سپرده شده و بر آن گواه بودند داورى مى‌نمودند. بنابراين به خاطر داورى بر طبق آيات الهى از مردم نترسيد و از نافرمانى من بترسيد و آيات مرا به بهاى ناچيزى نفروشيد و آنها كه به آنچه خدا نازل كرده حكم نمى‌كنند كافرند [۳۶] [۳۷] [۳۸] [۳۹] [۴۰] ۲.۶ - الأَحْبَارُ (آیه ۶۳ سوره مائده) (لَوْلاَ يَنْهَاهُمُ الرَّبَّانِيُّونَ وَ الأَحْبَارُ عَن قَوْلِهِمُ الإِثْمَ وَ أَكْلِهِمُ السُّحْتَ لَبِئْسَ مَا كَانُواْ يَصْنَعُونَ) [۴۱] خواص حرز و ادعیه ها و طریقه استفاده و روایات آن را در کانال فروشگاه بزرگ حرز امام جواد علیه‌السلام تخصصی ماوراء و متافیزیک زیر جستجو و مطالعه بفرمایید https://eitaa.com/foroshgahherz
چرا دانشمندان و علماى يهود و نصارا آن‌ها را از سخنان گناه‌ آميز و خوردن مال حرام نهى نمى‌كنند؟ چه بد و ناپسند است عملى كه انجام مى‌دادند [۴۲] [۴۳] [۴۴] [۴۵] [۴۶] به قرینه سیاق در علماء یهود به کار رفته است. ۳ - تعداد کاربردها کلمه احبار که چهار بار در کلام اللّه مجید آمده است.  [۴۷] [۴۸] [۴۹] [۵۰] ۴ - پانویس ۱.↑ قرشی بنابی ، علی‌اکبر ، قاموس قرآن ، ج۲ ، ص۹۵ ۲.↑ راغب اصفهانی ، حسین، المفردات ، ط دارالقلم ، ص۲۱۵ ۳.↑ طریحی نجفی ، فخرالدین ، مجمع البحرین ، ت الحسینی ، ج۳ ، ص۲۵۶     ۴.↑ شرتونی ، سعید ، اقرب الموارد ، ج۱ ، ص۵۷۶.     ۵.↑ روم/سوره۳۰ ، آیه۱۵   ۶.↑ طباطبایی ، سید محمدحسین ، تفسیر المیزان ، ترجمه محمدباقر موسوی ، ج۱۶ ، ص۲۴۰ ۷.↑ طباطبایی ، سید محمدحسین ، تفسیر المیزان ، ج۱۶ ، ص۱۶۰ ۸.↑ طبرسی ، فضل بن حسن ، تفسیر مجمع البیان ، ترجمه محمد بیستونی ، ج۱۹ ، ص۱۰۹.     ۹.↑ طبرسی ، فضل بن حسن ، تفسیر مجمع البیان ، ج۸ ، ص۴۶۶.     ۱۰.↑ راغب اصفهانی ، حسین ، المفردات ، ط دارالقلم ، ص۲۱۶ ۱۱.↑ زخرف/سوره۴۳ ، آیه۷۰ ۱۲.↑ مکارم شیرازی ، ناصر ، ترجمه قرآن ، ص۴۹۴ ۱۳.↑ طباطبایی ، سید محمدحسین ، تفسیر المیزان ، ترجمه محمدباقر موسوی ، ج۱۸ ، ص۱۸۲ ۱۴.↑ طباطبایی ، سید محمدحسین ، تفسیر المیزان ، ج۱۸ ، ص۱۲۱ ۱۵.↑ طبرسی ، فضل بن حسن ، تفسیر مجمع البیان ، ترجمه محمد بیستونی ، ج۲۲ ، ص۲۶۳ ۱۶.↑ طبرسی ، فضل بن حسن ، تفسیر مجمع البیان ، ج۹ ، ص۸۵ ۱۷.↑ دهر/سوره۷۶ ، آیه۱۱ ۱۸.↑ راغب اصفهانی ، حسین ، المفردات ، ط دارالقلم ، ص۲۱۵ ۱۹.↑ مکارم شیرازی ، ناصر ، ترجمه قرآن ، ص۵۷۹ ۲۰.↑ توبه/سوره۹ ، آیه۳۱ ۲۱.↑ مکارم شیرازی ، ناصر ، ترجمه قرآن ، ص۱۹۱ ۲۲.↑ طباطبایی ، سید محمدحسین ، تفسیر المیزان ، ترجمه محمدباقر موسوی ، ج۹، ص۳۲۶ ۲۳.↑ طباطبایی ، سید محمدحسین ، تفسیر المیزان ، ج۹ ، ص۲۴۵ ۲۴.↑ طبرسی ، فضل بن حسن ، تفسیر مجمع البیان ، ترجمه محمد بیستونی ، ج۱۱ ، ص۷۱ ۲۵.↑ طبرسی ، فضل بن حسن ، تفسیر مجمع البیان ، ج۵ ، ص۳۷ ۲۶.↑ توبه/سوره۹ ، آیه۳۴ ۲۷.↑ مکارم شیرازی ، ناصر ، ترجمه قرآن ، ص۱۹۲ ۲۸.↑ طباطبایی ، سید محمدحسین ، تفسیر المیزان ، ترجمه محمدباقر موسوی ، ج۹ ، ص۳۳۰ ۲۹.↑ طباطبایی ، سید محمدحسین ، تفسیر المیزان ، ج۹ ، ص۲۴۸ ۳۰.↑ طبرسی ، فضل بن حسن ، تفسیر مجمع البیان ، ترجمه محمد بیستونی ، ج۱۱ ، ص۷۸ ۳۱.↑ طبرسی ، فضل بن حسن ، تفسیر مجمع البیان ، ج۵ ، ص۴۰    ۳۲.↑ جوهری ، ابونصر ، الصحاح تاج اللغة وصحاح العربیة ، ج۲ ، ص۶۲۰  ۳۳.↑ فیروزآبادی ، مجدالدین ، قاموس المحیط ، ج۲ ، ص۲ ۳۴.↑ طبرسی ، فضل بن حسن ، تفسیر مجمع البیان ، ج ۵ ، ص۴۳ ۳۵.↑ مائده/سوره ۵ ، آیه۴۴ ۳۶.↑ مکارم شیرازی ، ناصر ، ترجمه قرآن ، ص۱۱۵ ۳۷.↑ طباطبایی ، سید محمدحسین ، تفسیر المیزان ، ترجمه محمدباقر موسوی ، ج۵ ، ص۵۶۱ ۳۸.↑ طباطبایی ، سید محمدحسین ، تفسیر المیزان ، ج۵ ، ص۳۴۳ ۳۹.↑ طبرسی ، فضل بن حسن ، تفسیر مجمع البیان ، ترجمه محمد بیستونی ، ج۷ ، ص۴۹ ۴۰.↑ طبرسی ، فضل بن حسن ، تفسیر مجمع البیان ، ج۳ ، ص۳۰۶ ۴۱.↑ مائده/سوره ۵ ، آیه۶۳  ۴۲.↑ مکارم شیرازی ، ناصر ، ترجمه قرآن‌ ، ص۱۱۸ ۴۳.↑ طباطبایی ، سید محمدحسین ، تفسیر المیزان ، ترجمه محمدباقر موسوی ، ج۶ ، ص۴۳  ۴۴.↑ طباطبایی ، سید محمدحسین ، تفسیر المیزان ، ج۶ ، ص۳۱ ۴۵.↑ طبرسی ، فضل بن حسن ، تفسیر مجمع البیان ، ترجمه محمد بیستونی ، ج۷ ، ص۱۰۴ ۴۶.↑ طبرسی ، فضل بن حسن ، تفسیر مجمع البیان ، ج۳ ، ص۳۳۵ ۴۷.↑ مائده/سوره ۵ آیه۴۴ ۴۸.↑ مائده/سوره ۵ آیه۶۳   ۴۹.↑ توبه/سوره ۹ آیه۳۴ ۵۰.↑ توبه/سوره ۹ ، آیه۳۱ ۵ - منبع قرشی بنابی ، علی‌اکبر ، قاموس قرآن ، برگرفته از مقاله «حبر» ، ج۲ ، ص۹۵   رده‌های این صفحه : مفردات قرآن | واژه شناسی واژگان سوره توبه | واژه شناسی واژگان سوره روم | واژه شناسی واژگان سوره زخرف | واژه شناسی واژگان سوره مائده ترجمه نوع 1 ترجمه نوع 2 ترجمه نوع 3 سیاست و ضوابط : تلاش ویکی‌فقه تدوین دانشنامه‌ایی در حوزه علوم اسلامی است. یکی از سیاست‌های اصلی آن رعایت احترام به صاحبان نظریه است. اتقان و مستند بودن مطالب یکی دیگر از سیاست‌هاست که در نگارش مطالب باید رعایت شود. تدوین مطالب توسط طلاب قم ، مشهد ، نجف و سایر حوزه‌های علمیه با رعایت اتقان و استناد انجام می‌شود مطالب این کانال در هیچ جایی پیدا نمی کنی پس با ما باش و معلوماتت رو بالا ببر  خواص حرز و ادعیه ها و طریقه استفاده و روایات آن را در کانال فروشگاه بزرگ حرز امام جواد علیه‌السلام تخصصی ماوراء و متافیزیک زیر جستجو و مطالعه بفرمایید https://eitaa.com/foroshgahherz ❤️❤️❤️ کانال درمان معنوی با نور خدا متافیزیک https://eitaa.com/joinchat/476315833C0d6c9c0872
کلمه (حبر) در زبان فارسی به معنای (خبر) است و اشتباه تایپی است. در زبان فارسی به درستی باید (خبر) نوشته شود اما برای بررسی قواعد نگارشی مربوط به (خبر) در زبان فارسی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد نویسه‌گردانی: کلمه (خبر) باید به صورت صحیح و بدون هیچ گونه اشتباه املایی نوشته شود جمله‌سازی : (خبر) می‌تواند به عنوان اسم و یا در ترکیب‌های مختلف به کار رود. برای مثال👇👇👇 این خبر بسیار مهم است. خبر را به‌ موقع دریافت کردم. نوع نوشتار: در نوشتن متن‌های رسمی باید دقت کرد که اطلاعات صحیح و به‌ روز در بخش خبر ارائه شود. استفاده مناسب از حروف بزرگ و کوچک : در هنگام نوشتن خبر در آغاز جمله باید حرف اول بزرگ باشد مثل : خبر جدیدی از دانشگاه منتشر شد نکات دستوری : (خبر) می‌تواند به عنوان فاعل ، مفعول یا اسم مفعول در جمله مورد استفاده قرار گیرد. ساختار جملات باید از نظر گرامری صحیح باشد فعل‌ها و صفات : استفاده از فعل مناسب و توصیف صحیح می‌تواند به شفافیت متن کمک کند مثلاً : خبر خوشحالی همه را برانگیخت مطالب این کانال در هیچ جایی پیدا نمی کنی پس با ما باش و معلوماتت رو بالا ببر  خواص حرز و ادعیه ها و طریقه استفاده و روایات آن را در کانال فروشگاه بزرگ حرز امام جواد علیه‌السلام تخصصی ماوراء و متافیزیک زیر جستجو و مطالعه بفرمایید https://eitaa.com/foroshgahherz ❤️❤️❤️ کانال درمان معنوی با نور خدا متافیزیک https://eitaa.com/joinchat/476315833C0d6c9c0872 تولید و پخش محصولات فرهنگی و مذهبی و حرز امام جواد علیه السلام به سراسر کشور برای اینکه بدونیم کدوم احراز برای رفع مشکل ما مورد نیاز هست از مشاوره های «استاد عبدالزهرا حویزه نژاد» حتما استفاده کنیــد🤌 برای مشـاوره بـا ما در ارتباط باشیـد👇 https://eitaa.com/Shahzadejavan
اثر مطلوب زینت و آثار شادمانی دانشمند ج احبار احبار از تحبرون گرفته شده و تحبرون از ماده حبر ( بر وزن فکر ) به معنی اثر مطلوب است و گاه به زینت و آثار شادمانی که در چهره ظاهر می شود نیز اطلاق شده و اگر به علماء احبار ( جمع حبر بر وزن ابر ) گفته می شود به خاطر آثاری است که از آنها در میان مجتمعات بشری باقی می ماند https://eitaa.com/foroshgahherz
سلام از دوشنبه خوشگل و جذاب 😍
👈 بریم به یکی از سوالات شما جواب بدیم👇
👈 اول اینکه اثر گذاری حرز بعد از 40 روز شروع میشه 👈 اما یکسری از اثرات حرز مثل چشم زخم ، جلوگیری از اتفاقات بد ، از همون اول شروع میشه
👈 حرز امام جواد اصلا بی تاثیر نیست شاید زمان برآوردن حاجت شما نرسیده و بسیاری از اثراتش قابل دیدن نیست
👈 و مواردی که باعث میشه شما به حاجتتون نرسید به دلایلی بستگی داره مثل 👇
👈 حرزتون حتما باید اصل باشه و آدابش رعایت شده باشه 👈 از هر جایی که تهیه می کنین به اصل بودن حرز مطمعن بشید