حکومتی که مردم را سوسیس و کالباس می کند ولی همه را خودش می خورد سرطان می گیرد
دکتر سمیعی
۶،۷ سال پیش که میرفتیم اینستاگرام و حرمسرای دن بیلزریان رو چک میکردیم و کامنتهای بامزه میخوندیم و میخندیدم و میزدیم شبکه ۴ و افق مهدی نصیری و دفاعش از انقلاب اسلامی رو میدیم و کیف میکردیم، فکرش رو نمیکردیم یه روزی بیاد رائفی پور بت شیطان رو بسوزونه و نصیری آتیش بگیره و بیلزرین خنک بشه
خدا عاقبت ما رو بخیر کنه...