۶،۷ سال پیش که میرفتیم اینستاگرام و حرمسرای دن بیلزریان رو چک میکردیم و کامنتهای بامزه میخوندیم و میخندیدم و میزدیم شبکه ۴ و افق مهدی نصیری و دفاعش از انقلاب اسلامی رو میدیم و کیف میکردیم، فکرش رو نمیکردیم یه روزی بیاد رائفی پور بت شیطان رو بسوزونه و نصیری آتیش بگیره و بیلزرین خنک بشه
خدا عاقبت ما رو بخیر کنه...
784.4K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این بَلبَلی که تو گفتی نه تنها حواس منو از اعدام های آینده پرت کرد بلکه خواب و خوراک هم ازم گرفت
@fraame ☫رسانه فریم☫