#پروژهـ۲
ساخت کافه داخل مرکز ۱۰ با کمک بچه ها که یکی از بهترین روز های عمرم رو کنارشون بودم❤️🩹😉
(بدون هیچ پولی با هیچی ساختیم ولی آخر بدون تشکر کانون خرابمون کرد:)
اقایون👇
نیما
صدرا
میثم
امیرعلی
علیرضا
ـــــــــــــــــــــ
خانم ها👇
ولی پور
فراهانی
محمدی
مهجور
و ... که اسمشون یادم نیست با هم ساختیم این کافه رو ، استارت کار هم حدودا از ۱۴۰۳/۶/۳ و تا آخر تابستون تموم شد🥰
راستی ستون های زشت رو هم به کمک چند تا از اعضا یه نقاشی ونگوک خوشگل رو روش کشیدیمممم🥺🥲🥲