-شب دوباره همانیم ؛ آزرده، غمگین، تنها و ترسیده از دنیا ! حتی اگر تمام روز در قَوی ترین حالاتِ ممکنِ یک انسان زیسته باشیم .
ꜰʀᴀᴍᴇʟᴇꜱꜱ
نظرتون راجب یه پروژه خفن و خوشگل چیه؟!🤩 ایشالا شنبه شروع میکنم...
به دلیل اینکه لیزرتگ خیلی خیلی وقتمو گرفت حتی نمیتونم بهش فکر کنم تا آخر شبا دارم کار میکنم که فقط تموم شه:)))