ꜰʀᴀᴍᴇʟᴇꜱꜱ
نظرتون راجب یه پروژه خفن و خوشگل چیه؟!🤩 ایشالا شنبه شروع میکنم...
به دلیل اینکه لیزرتگ خیلی خیلی وقتمو گرفت حتی نمیتونم بهش فکر کنم تا آخر شبا دارم کار میکنم که فقط تموم شه:)))
https://eitaa.com/frameless/134
خود منممممممم😂😂😂😌🫣
--------
ایول تنها نیستم😂😂❤️🩹
خستممممم کومکککککک😭😭😂
صبح امتحان
ظهر کانون
بعد از ظهر لیزرتگ
شب تمرین
و ادامه داره....