تا الان خیلی طرح از خودم کشیدم ولی یه بار واقعا قصد کشیدن چیزی نداشتم که اینو کشیدم و بهترین طرحم از خودم بود:
ولی ساکو اگه میخوای آناتومی بدنت قشنگ شه وقتی مانگا میخونی (زیاد بخون) اگه حالت بدنی بود که به نظرت جالب یا سخت بود ازش اسکرین بگیر و آناتومی بدن و توش نشون بده بعد روی کاغذ بکش
اتاقآسوکا"
واییییییییییی شانسو ببین😭✨️
آخر ترم بهش گفتم میخوام مانگاکا شم خودم انیمتش کنم گفت چه شباهتی مامانم گفت که واقعا من فکر میکردم فقط اینه که به اینجور چیزا فکر میکنه😂
بعد معلمم گفت نه بخاطر همینه که دارم از کانون خارج میشم. دیگه قرار نیست معلم بشم و میخوام روی اون تمرکز کنم