اتاقآسوکا"
چرا از دختری که کاراکتر اصلی رو دوست داره متنفرممم؟
و کسی غیر از من فکر نکنم باشه که به این بیماری مبتلا باشه🤡
هدایت شده از ˓ خورشید ˒
تصمیم گرفتم تقدیمی بدم..
تقدیمی اینطوریه که شما این پیامو داخل چنل تون فور میکنید و زیرش اسم اهنگ مورد علاقتونو مینویسید تا من بهتون :
~ یه جمله از اون اهنگ
~ یه اهنگ دیگه با توجه به سلیقتون
~ یه عکس از اون خواننده که وایبتونو میده
تقدیمتون کنم..
ناشناس جهت فرستادن لینک؛