اتاقآسوکا"
این که از ایسایا بدتر شد💔
واکنش هوریکوشی: فنامو هرجور شده به خودکشی وادار میکنم، چون نمیخوام با قتل بیوفتم زندان🤡
اتاقآسوکا"
عهه پس در این مورد رحم کردهه
در عوض ادجشات (دوست بست جینیست) میمیره
حالا میگم ساکو
تو که اینقدر فشار میخوری خوب شد تازه فصل پنجی
اگه تو پخش هفتگیا بودی الان....
🤡
هدایت شده از امیلیام، پیام آخر رو چک کنید.
یعنی باکو میمیره و این دوست بست جینیست خودشو برای نجات باکو فدا میکنه؟