اتاقآسوکا"
عهه پس در این مورد رحم کردهه
در عوض ادجشات (دوست بست جینیست) میمیره
حالا میگم ساکو
تو که اینقدر فشار میخوری خوب شد تازه فصل پنجی
اگه تو پخش هفتگیا بودی الان....
🤡
هدایت شده از امیلیام، پیام آخر رو چک کنید.
یعنی باکو میمیره و این دوست بست جینیست خودشو برای نجات باکو فدا میکنه؟
هدایت شده از واگن خلوتگاه خیالات ساکو🇮🇷
ساکو هر چند وقت یبار میاد یکم فشار میخوره باز محو نیشه
اتاقآسوکا"
ساکو هر چند وقت یبار میاد یکم فشار میخوره باز محو نیشه
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا