eitaa logo
آگاهی نامه|مقدمات ظهور🌍
377 دنبال‌کننده
19.1هزار عکس
28.3هزار ویدیو
594 فایل
آگاهی نامه مقالات کوتاهی است از استاد رسولی در ضرورتهای جامعه (علمی ،سیاسی، اجتماعی ، دینی ) بدانیم...! ملکوت اسمان...ظهور بسیار نزدیک است... غالب مقالات صرفا جهت اطلاع میباشد نه تایید! و نقش اگاهی دادن و تلنگر خواهد داشت انشاالله! gahinameh
مشاهده در ایتا
دانلود
9.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴گزارش عجیب cnnاز ژاپنی که ما نمی‌شناسیم غرب پرستان به این فیلم نگاه نکنند. شاید از وضعیت تکان دهنده ژاپن دچار فروپاشی عاطفی شوند.
🔥تکرار تاریخ نفرین حمیدفرخ‌نژادها توسط امام علی علیه السلام 🔻در دوران امیرالمومنین آقایی بود به نام یزید بن حُجَیّه که در منطقه ری و دَشتَبی (بویین زهرای امروزی) عهده‌دار مسئولیتی بود. 🔻وی پولی سنگینی را بالا کشید و از دست مامور حکومت علوی به نام «سعد» به سوی معاویه گریخت و با طعنه شعری سرود که آغاز آن چنین است: 🔸سعد را گول زدم و با اسبم، راندم به سوی شام و آن را که بهترین است، برگزیدم... 🔻 در آن روزها کسانی که از امام علی جدا می شدند و می خواستند برای دیدن معاویه به شام بروند، ابتدا به شهر «رقه» می رفتند تا اجازه شرفیابی به بارگاه معاویه صادر شود!! 🔻امام علی (علیه‌السّلام) در حقّ ابن حُجَیّه فرمود: «خداوندا! یزید بن حُجَیّه با پول مسلمانان فرار کرد و به قومی فاسق پیوست. ما را از نیرنگ و شیطنت او محفوظ بدار و وی را به جزای ، کیفر بده...! ». 🔸پ.ن۱: گویا تاریخ دقیقا تکرار می شود؛ امثال ، و... که تا خرتناق از پول ملت خورده‌اند با فریبکاری فرار می کنند، بعد از فرار، متن طعنه آمیز منتشر می کنند و‌ به کشور دیگری می روند و آنقدر برای شیطان بزرگ دم تکان می دهند تا به درگاه اصلی شیطان بار یابند پ.ن۲: آیا برخی از این سلبریتی ها و سیاسیون و غربگراها اگر در زمان امیرالمومنین بودند؛ در خیانت به امام علی و اهلبیت(ع) لحظه‌ای تردید می کردند؟ همانطور که هم اکنون در خیانت به امام عصر عج بخاطر شهوت و پول و شهرت لحظه‌ای معطل نمی کنند. ✍حمیدرضا ابراهیمی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️روشی بی نظیر برای دفع حملات شیاطین👹 🎤 استاد محسن میرباقری
نقشه حوزه عملیات ناوگان‌های نیروی دریایی ایالات متحده امریکا نیروی دریایی امریکا ذیل سیاست‌های توسعه طلبانه، علاوه بر ٣ ناوگان که در مرزهای خود امریکا مستقر هستند، ٣ ناوگان در اقیانوس اطلس، آرام و هند در خارج از آب‌های خود دارد. ناوگان پنجم که نقش اصلی‌اش مقابله با ایران و متحدانش است در بحرین مستقر است و دو ناوگان دیگر که بیشتر علیه چین، روسیه و کره‌شمالی فعالیت می‌کنند در ایتالیا و ژاپن مستقر هستند. ناوگان یکم در دهه ٧٠ میلادی منحل شد و مأموریت‌هایش به ناوگان سوم محول شد وستانیوز
7.37M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔥جنگ ترکیبی دشمن علیه کشورمان به روایت انیمیشن
9.04M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
علت دروغ های خانواده های مهسا امینی و کیان👆 ♦️ این کلیپ ها باید در تمامی کانال ها برای روشنگری مردم پخش شود آری همیشه تاریخ تکرار میشود و این ماهستیم که از گذشته درس میگیریم یا تاریخ را بار دیگر تکرار می کنیم
چرا متهمان در دادگاه چهره‌های مظلوم پیدا می‌کنند؟ 🔹این روزها تصاویری از دادگاه‌ قاتلان مدافعان امنیت دست به دست می‌شود که هیچ شباهتی به قاتلان یا چاقوکش‌ها ندارد. محاسن و موهای مرتب شده متهمان آقا و استفاده از چادر توسط متهمان خانم، چهره‌ای مظلوم و فریبنده در افکار عمومی و رسانه‌ها از متهم را نشان می‌دهد. 🔹برخی کارشناسان رسانه معتقدند یکی از عواملی که باعث تهیج احساسات برخی مردم بعد از اجرای حکم متهمان می‌شود انتشار تصاویری با ظاهر آراسته و چهره‌های مظلوم از متهمان در دادگاه است؛ در صورتی‌که این متهمان قبل از دستگیری ظاهری متفاوت و متضاد با ظاهر فعلی داشتند.
👩‍🎓 سه الگو در مواجهه با کشف حجاب دانشجویی 1⃣ الگوی دکتر زاکانی: برجک زنی! • در این الگو دختر دانشجو بخاطر کشف حجاب از حرف زدن منع نمیشود و تریبون می گیرد اما جایش در مضمون حرف، گیر می افتد. در پاسخ با تیکه و طعنه جبران می شود که: ولش کنید شاید بخواهد نماینده داعش باشد! فقط بدانند اگر گیر داعش می افتادند چه بلایی سرشان می آمد! • این الگو را: - حزب اللهی های سیاسی تر بیشتر پذیرفتند. با بی حجابی او کنار آمده بودند اما تعرضش به رهبر انقلاب را هو کردند! - مذهبی ترها تریبون دهی به بی حجاب را رسمیت شماری و مشروعیت بخشی به کشف حجاب خواندند! - برخی هم بخاطر شرایط شریف ترجیح اش دادند! • این الگو، تهاجمی و بیش از حفاظت از ارزشهای خود به فکر زدن ارزشهای طرف است؛ نتیجه اش روکم کنی است نه اقناع یا جذب و...! لذا در شرایطی که دوماه گذشته در شریف شکل گرفته بود، این الگو نزد برخی یک پاسخ تلقی شد. 2⃣ الگوی برادر خضریان: منع گفتگو! • در این الگو با ادب و متانت شرط گفتگو را احترام به قانون و اسلام می خواند و از اول پرسش دانشجو بی حجاب را منوط به حجاب سر کردن می کند! • این الگو را: - مذهبی ترها ترجیح دادند چون کشف حجاب را به رسمیت نشناخت؛ حتی اگر این دانشجو و مثل او سالن را ترک می کردند و دیگر هم در چنین جلساتی شرکت نکنند! • این الگو بر حفاظت از ارزشهای خود بیش از درگیری مستقیم با طرف مصرّ است‌. می خواهد سر خطوط قرمز بایستد؛ مهر تایید بر کشف حجاب نخورد و کوتاه آمدن از حجاب برداشت نشود. اگر بتواند در گام بعد بی حجاب را به سالن هم راه نمی دهد. • نتیجه اش جدا کردن صف از بی حجابها با فشار غیر مستقیم برآنهاست. البته بسته به تعداد طرفدار، یا به غلبه ظاهری می رسد و یا بخاطر رعایت نشدن ارزش حجاب توسط اکثر حضار، دیگر خود در آن محیط ها حاضر نمی شود؛ مثل حاضر نشدن در جشنواره های رسمی هنری یا برخی مراکز خرید و... • شرایط افول اغتشاشات خیابانی به همراه باقی ماندن کشف حجاب ها و عادی شدنش، این الگو را نزد برخی موجّه می کند. 3⃣ الگوی سوم: گفتگوی مشروط! (نمونه ندارم!) • در این الگو مقام مسئول پاسخ خود را مشروط می کند به اینکه: من پاسخ سؤال شما را می دهم یا اگر اشکالتان وارد بود می پذیرم به شرطی که شما هم سؤال و اشکال بنده را جواب دهید! اگر دانشجو حاضر نشد و رفت ؛ چیزی از جنس الگوی۲ قابل صورت بندی است. اگر پذیرفت، پس از پاسخ به سؤالش یا قبول اشکالش، از کشف حجاب او سؤال و به آن اشکال می شود! • الگوی۳ گرچه ژست الگوی۲ را ندارد لکن کشف حجاب را جای ندید گرفتن، پاسخگو می کند. به نوعی بین رسمیت نشمردن کشف حجاب و پاسخگو کردنش جمع می کند. - بعضی همین قدر را عقب نشینی از قانون و انفعال می دانند و الگوی۲ را ترجیح می دهند. - پاسخ طرفداران این الگو یک کلام است: در همه جاهایی که امر به معروف واجب است، قانونی (آن هم قانون خدا) نقض شده است! در همه باید راه اثر بخشی را باز کرد. • مغزای اصلی این الگو بر ولایت طرفینی همه افراد جامعه و بالتبع امر و نهی های متقابل است(۷۱/توبه) است؛ وقتی او حق دارد به مسئول اشکال کند، مسئول هم حق دارد به کشف حجاب او اشکال کند. منطقاً "به تو چه؟" از دو طرف رخت بر می بندد و عادتاً راه برای تاثیر و تأثر باز می شود. • هسته سخت کشف حجاب در ماه های اخیر، آنرا یک سلیقه و سبک زندگی شخصیِ غیر قابل گفتگو گرفت و دست به کشف حجاب زد. امیدش این بوده بتواند زنان زیادی را با خود همراه کند تا برخورد را پرهزینه و سخت کند. الگوی ۱و۲ بیشتر روی فاصله ها می ایستد. تحقیر او یا رعایت ویترین رسمی (ولو به یک شال عقب افتاده) برایش مهمتر از تاثیر و تأثر طرفینی است. *⃣ هریک از سه الگو به "لحاظ ذاتی" و به "لحاظ موقعیت و شرایط" قابل ارزش گذاری است. هریک مبتنی بر درکی از ارزشها و روش تحقق آن و هم مبتنی بر محاسبه ای از وضعیت حجاب و کشف حجاب در جامعه است. با همین دو می توان سه الگو را ارزش گذاری یا در موقعیت های متفاوت تجویز یا منع اش کرد. 📝 محسن قنبریان ۱۴۰۱/۹/۲۲ 🇮🇷 تحلیل سیاسی و جنگ نرم
🔴انتشار متن جعلی و سراسر دروغ دیگر توسط محسن تنابنده بازیگر سینما و تلویزیون 🔹محسن تنابنده در مطلبی جدید در استوری اینستاگرامش متنی جعلی و دروغ را به آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد منتسب کرده است. 🔹رونوشت به قوه قضاییه که پیش از این اعلام کرده بود هر کسی حرف دروغ و نادرستی بزند بازخواست می شود.خوب آقایان قوه بسم الله! این دلقک گوش به فرمان سید محمد خاتمی را بازخواست کنید!
5.31M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
توصیه مدیر یک دبیرستان در لبنان به دانش‌آموزان که باید بـا طـلا نوشت! 👆این تنها راه نجات دهه هشتادی‌هایِ گرفتار در باتلاق مجازی دشمنان قرآن است… #⃣