eitaa logo
🌺کانال قطعه ای ازبهشت
613 دنبال‌کننده
13هزار عکس
11.6هزار ویدیو
1.4هزار فایل
🌸✨رسول اکرم صلی الله علیه و آله وسلم میفرمایند. دوچیزموجب برطرف شدن فقرمی شود✨ 1⃣👈بسیاریاد کردن خدا 2⃣👈فرستادن صلوات برمن #قطعه_ایی_از_بهشت •┈┈••✾•🍃🌹🍃🌹•✾••┈┈• @gateiazbehesht •┈┈••✾•🍃🌹🍃🌹•✾••┈┈•
مشاهده در ایتا
دانلود
1_35816187.mp3
14.49M
🎵نهج الولایه اثر ماندگار و بینظیر از علامه حسن زاده آملی 👤شارح استاد صمدی آملی 🎤مجلس نوزدهم
‍ 📚 کتاب 🌤 ۱۴ یاران امام مهدی (عج) ۱ ۱ - شمار اصحاب خاص امام زمان (عج) که در منابع شیعه وسنی بدان اشاره شده به عدد یاران پیامبر خدا (صلی الله علیه وآله) در جنگ بدر یعنی سیصد وسیزده نفر است، این امر نشانه شباهت فراوان روزهای تولد اسلام به رهبری پیامبر اکرم (ص) وتجدید حیات آن توسط حضرت مهدی (ع) است. در روایت آمده که اصحاب حضرت به آزمایش هائی آزموده می شوند که یاران پیامبران الهی گذشته بدان آزموده شدند. در این زمینه امام صادق (ع) فرمودند: "یاران موسی به آب نهری آزمایش شدند. همان آزمایشی که در قرآن به آن اشاره شده "إن الله مبتلیکم بنهر" (البته خداوند شما را به نهر آبی آزمایش خواهد کرد) یاران قائم نیز در معرض چنین آزمایشی قرار خواهند گرفت. ۲ - مراد از این اصحاب در روایت، اصحاب خاص امام (ع) وبرگزیدگان آنان وفرمانروایان جهان نوینی است که حضرت رهبری آنرا بعهده می گیرد ولی تنها آنها نیستند که یاوران حضرتند، بلکه در روایت آمده است که شمار لشکریان امام زمان (عج) که از مکه خارج می شوند ده هزار یا بیشتر است و لشکری که حضرت به همراه آن وارد عراق می گردد و سپس قدس را آزاد می سازد به صدها هزار تن می رسد همه آنها اصحاب ویاران حضرتند. در آن زمان میلیونها نفر از مردم جهان مخلصانه به او ارادت می ورزند. 📚عصر ظهور- علامه کورانی- ص ۲۷۹ و ۲۸۰ ❀أللَّھُـمَ؏ َـجِّـلْ لِوَلیِڪْ ألْـفَـرَج❀
نیایش شبانه با حضرت عشق ❤️❤️ خدایا🙏 در این شب عزیز و مبارک برای همه دوستان و عزیزانم قلبی نورانی ضمیری آروم لبی خندان خوابی آرام و رستگاری عنایت بفرما🙏 خدایا🙏 به مبارکی این شب عید 🎊 همه زوج های جوان را خوشبخت بفرما 🙏 آمین یا رَبَّ 🙏 در این شب مبارک🌸🎊🌸 بهترینها را براتون آرزو میکنم 😊 سالروز ازدواج آسمانی✨💫✨ حضرت علی علیه السلام و 💖 فاطمه زهرا (س)💖 به همه شما خوبان مبارک باد.🎉 🎊 🎉 عیدتون مبارک 🌸🎊🌸 التماس دعا 🙏
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌺آغاز سخن یاد خدا باید کرد 🌸خود را بہ امید او رها باید کرد 🌺اے با تو شروع کارها زیباتر 🌸آغاز سخن تو را صدا باید کرد 🌹آغـاز هفته‌تـون پـر بـرکـت🌹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
4_321063361020166735.mp3
4.4M
تفسیر صوتی آیات 5 الی 8 سوره مبارکه نسا،
1_30991065.mp3
2.54M
#دعای_روز_شنبه مهدی سماواتی
1_30991620.mp3
1.09M
#زیارت_روزشنبه ، حضرت رسول اکرم(ص) التماس دعا🙏
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
جلسه 00027.amr
5.95M
خرافات زدائی پیرامون قرآن و اهل بیت عصمت عترت و طهارت صلوات الله و سلامه علیهم اجمعین
جلسه 00028.amr
6.31M
خرافات زدائی پیرامون قرآن و اهل بیت عصمت عترت و طهارت صلوات الله و سلامه علیهم اجمعین
29.02M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
درس اخلاق و مباحث عرفانی آیت الله محمد شاه آبادی (ره) جلسه سی و چهارم طهارت و مراتب آن در نفس ( عقل ، قلب ، جوارح ) حتما بعد از نماز صبح و یا در اوقات فراغت قلب با هدفون گوش کنید و چندین مرتبه هم گوش کنید حتما ببینید و نشر دهید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
مهدویت و فهم امام زمان.mp3
6.36M
﷽ 🔊 #صوت_مهدوی 📝 #پادکست « مهدویت و فهم امام زمان » 👤 علیرضا #پورمسعود 🔖 مشکل اینجاست که خیلی از ما فهم درستی از امام زمان نداریم 💐 تا نیایی گره از کار بشر وا نشود درد ما جز به ظهور تو مداوا نشود 💐 🌷 اَللّهُـــمَّ عَجـِّــل لِوَلیِّــکَ الفَـــرَج 🌷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
....: ﷽ 🌹 حماسه‌ سازان آخرالزمان چه روحیاتی دارند؟ 🎤 #استاد_پناهیان 🌷 اَللّهُـــمَّ عَجـِّــل لِوَلیِّــکَ الفَـــرَج 🌷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔵 هشدار جدی به #حجاج 🔸 قسمت (هفتم) ✨تمام الحج لقاء الامام ✨ و این مطلبی است که خیلی از حجاج نمیدونن! 👈مطالبی مهدوی و بسیار شنیدنی ♻️ نهایت سعی در رساندن این فایل به دست حجاج رو داشته باشیم 🙏 #حج
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
♻️ فخر حوا و عظمت حضرت زهراء عليها السلام ⬇️ به نقل از پدران بزرگوارش عليهم السلام، از رسول خدا صلی الله عليه و آله فرمود: چون خداوند متعال حضرت آدم عليه السلام و حوا را آفريد و در بهشت جای گرفتند، بر خود باليدند و آدم عليه السلام به همسر خود حوا ، گفت : خداوند موجودی بهتر و برتر از ما نيافريده است. در اين هنگام پروردگار متعال به جبرئيل عليه السلام وحی فرستاد : بنده ام ، آدم را به فردوس اعلی ببر؛ همين كه آدم عليه السلام وارد آن مكان مقدس شد، کنیزی كه در یکی از بهترين قصرها كه بر سرش تاجی از نور بود و دو گوشواره از نور در گوش خود داشت ، توجه آدم را به خود جلب كرد. و چون نگاه آدم بر آن فرشته افتاد و ديد كه نور جمالش تمام بهشت را روشنائی بخشيده ، از جبرئيل سؤال نمود كه: او كيست؟ جبرئيل عليه السلام اظهار داشت: او دختر محمد، پيغمبر خدا و یکی از فرزندان تو می‌باشد كه در زمان آينده مبعوث می‌گردد. آدم عليه السلام سؤال نمود : تاجی كه بر سر دارد چيست؟ جبرئيل گفت: شوهرش عليه السلام می‌باشد. 📗 بحارالانوار: ج 43، ص 52، س 1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
♻️ تشبیه حضرت امیرالمؤمنین علیه السلام و فاطمه زهرا (س) به دو اقیانوس عظیم و پر خیر و برکت در قرآن کریم 🎀 فوق العاده و جلالت عظیم برای علیه السلام و همسرش و فرزندانش و ✅ خداوند متعال می فرماید ؛ مَرَجَ الْبَحْرَيْنِ يَلْتَقِيَانِ ﺩﻭ ﺩﺭﻳﺎﻯ [ ﺷﻴﺮﻳﻦ ﻭ ﺷﻮﺭ ] ﺭﺍ ﺭﻭﺍﻥ ﺳﺎﺧﺖ ﺩﺭ ﺣﺎﻟﻰ ﻛﻪ ﻫﻤﻮﺍﺭﻩ ﺑﺎﻫﻢ ﺗﻠﺎﻗﻰ ﻭ ﺑﺮﺧﻮﺭﺩ ﺩﺍﺭﻧﺪ ؛ بَيْنَهُمَا بَرْزَخٌ لَّا يَبْغِيَانِ [ ﻭﻟﻰ ] ﻣﻴﺎﻥ ﺁﻥ ﺩﻭ ﺣﺎﻳﻠﻰ ﺍﺳﺖ ﻛﻪ ﺑﻪ ﻫﻢ ﺗﺠﺎﻭﺯ ﻧﻤﻰ ﻛﻨﻨﺪ [ ﺩﺭﻧﺘﻴﺠﻪ ﺑﺎﻫﻢ ﻣﺨﻠﻮﻁ ﻧﻤﻰ ﺷﻮﻧﺪ ! ] 🎀« را در کنار هم قرار داد ، در حالی که با هم تماس دارند ، اما در میان آن است که یکی بر دیگری غلبه نمی کند...، از آن دو و خارج می شود » 🗯الرحمن ، ۱۹ - ۲۰ 👌از آنجا که آیات قرآن و دارند ، گاه هم تفسیر مادی برای آن وجود دارد و هم تفسیر معنوی ، در روایات اسلامی تفسیر این دو دریا به علی علیه السلام و فاطمه زهرا سلام الله علیها و تفسیر معنوی لولو و مرجان به حسن و حسین علیهما السلام شده است. ⬅️ در از سلمان فارسی در تفسیر آیه نقل شده است که منظور و هستند و منظور از لولو و مرجان ، و علیهما السلام است.(۱) ⬇️ از ابن عباس نقل شده است ؛ « منظور از دو دریا ، و است و منظور از برزخ بین آنها محبت دائمی است که قطع نمی شود و پایان نمی گیرد و منظور از لولو و مرجان ، و است »(۲) 📗(۱،۲) شواهد التنزیل ج ۲ ، ص ۲۰۹ 🌷 علیه السلام فرمودند ؛ « منظور از دو دریا ، و هستند که دو دریای عمیق از علم هستند که هیچ یک بر دیگری تعدی نمی کند و منظور از و ، و هستند » 📘 الخصال ج ۱ ، ص ۶۵