eitaa logo
مجموعه گرا
11.1هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.3هزار ویدیو
489 فایل
🌐 شبکه تولیدمحتوا و جریان‌سازی سیاسی 💡تبیین، اساس کار ماست! 🔸️ارتباط با ما: 09046631709 @geraa_admin
مشاهده در ایتا
دانلود
💢 ادعای آکسیوس درباره عصبانیت ترامپ در تماس با نتانیاهو: «دیوانه شده‌ای؟» 🔹 آکسیوس در گزارشی مدعی شد ترامپ، رئیس‌ دولت تروریستی آمریکا، در تماس تلفنی پرتنش با بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل، به شدت از گسترش عملیات نظامی اسرائیل در لبنان انتقاد کرده است. 🔹 بر اساس این گزارش‌ها، ترامپ در این گفت‌وگو با لحنی خشمگین خطاب به نتانیاهو گفته است: «تو کاملاً دیوانه شده‌ای!» و او را به بی‌توجهی نسبت به پیامدهای اقدامات اسرائیل متهم کرده است. 🔹 به نوشته آکسیوس ترامپ همچنین هشدار داده که ادامه حملات اسرائیل می‌تواند مذاکرات با ایران را با خطر جدی مواجه کند و موج تازه‌ای از نفرت جهانی علیه اسرائیل ایجاد کند. 🌐 🆔 @geraa_ir
مجموعه گرا
💢 هسته‌ای به ملت عزت نفس داد ☢ کار شماها {فناوری هسته‌ای} خیلی ابعاد مختلفی دارد؛ یک بعدش این است که احساس عزت ملی را به این ملت و به این کشور داد؛ این چیزِ خیلی مهمی است. ملتها آن وقتی گرفتار میشوند که عزت نفس خودشان را از دست بدهند؛ آن وقتی به‌رایگان نوکری دیگران را قبول میکنند که ارزش خودشان را فراموش کنند. عزت نفس این است. یک ملت مظلوم آن وقتی به پا میخیزد - مثل همین ملتهای شمال آفریقا و بعضی کشورهای دیگر - که احساس کند عزتی دارد که در طول زمان پایمال شده؛ آن وقت دیگر برمیخیزد و هیچ نیروئی نمیتواند او را بنشاند؛ که دارید مشاهده میکنید؛ این اتفاق افتاده. عزت نفس این است. 🇮🇷 انقلاب به ملت ما، به کشور ما عزت نفس داد. بارها و بارها سعی کردند توی سر فکر و روحیه‌ی این ملت بزنند، بگویند شماها نمیتوانید؛ بله، انقلاب کردید، اما نمیتوانید خودتان را اداره کنید؛ نمیتوانید پیش بروید؛ نمیتوانید پا به پای دنیا حرکت کنید. هر پیشرفت علمی‌ای، یک حرکت بزرگ و یک بشارت بزرگ به این ملت است که میتواند؛ و این کار شماها - مسئله‌ی هسته‌ای - توانست به این ملت عزت نفس بدهد. این یکی از ابعاد اهمیت کار شماست. 🔻مستکبران عالم و کسانی که حکمرانی دنیا را حق خودشان میدانند؛ اسم خودشان را میگذارند جامعه‌ی جهانی، و به نام جامعه‌ی جهانی حکم صادر میکنند، حرف میزنند، رد میکنند، اظهار توقع میکنند! این چند کشور تسلطشان بر دنیا را به واسطه‌ی انحصار علم و انحصار فناوری تعریف کردند. بخشی از این هیاهوئی که اینها میکنند، به خاطر این است که این انحصار شکسته نشود. اگر چنانچه ملتها بتوانند در قضیه‌ی هسته‌ای، در قضیه‌ی فضا، در مسائل الکترونیک، در مسائل گوناگون صنعتی، فناوری و علمی پیش بروند، راهی برای سیادت زورگویانه و قلدرانه‌ی اینها بر دنیا باقی نخواهد ماند. 💯در تبلیغات سعی کردند و میکنند که وانمود کنند این یک کار صرفاً ایدئولوژیک است؛ یعنی به منافع ملت و منافع کشور ارتباط ندارد؛ در حالی که کار شما یک کاری است که مستقیماً به منافع ملی ارتباط دارد. کار انرژی هسته‌ای این است؛ مستقیماً به منافع ملی ارتباط پیدا میکند. ▫️بیانات در دیدار دانشمندان هسته‌ای | ۳۰ بهمن ۹۰ 🌐 🆔 @geraa_ir
🔰 سی‌ان‌ان:شدیدترین تبادل آتش از زمان آتش‌بس رخ داد؛ تنگه هرمز همچنان مسدود است 🔸هم‌زمان با دور تازه حملات آمریکا، ایران کویت و بحرین را هدف قرار داد. 🔸یکی از شدیدترین تبادل‌های آتش از زمان آغاز آتش‌بس در شرایطی رخ داده که مذاکرات همچنان شکننده و ناپایدار توصیف می‌شود. 🔸۹۴ روز بن‌بست؛ تنگه هرمز همچنان در وضعیت انسداد باقی مانده است. ✍️ :‌تبادل آتش در آینده جنگ باید به سمتی برود که بازدارندگی داشته باشد. پاسخ‌های صرفا متقابل زمینه حمله مجدد را فراهم می‌کند و به دشمن پیام ضعف استراتژیک را منتقل می‌کند. 🌐 🆔 @geraa_ir
18.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨بسیار باورنکردنی!!! 📌سانسور بخش بسیار مهم پیام امام سید مجتبی خامنه ای (حفظه الله) در رسانه ملی! وقتی امام حاضر در رسانه‌ی ملی تحریف می شود، آن هم در روز چهاردهم خرداد که سالروز رحلت امام خمینی رحمت‌الله‌علیه و روز عید غدیر که عید ولایت است! بخش سانسور شده، دقیقاً حائز مطلبی است که تذکر جدی امام به مسئولان است: «در این مقام، نقش مسئولان در پشتیبانی از این امور بسیار مهم است. هرگونه اقدامی که موجب بدبینی و سرخوردگی آحاد مردم شود، نوعی کمک به دشمن این کشور و مردمانش محسوب می‌گردد» کسانی که هنوز درک نکرده‌اند منظور امام شهید از کودتا که در دی ماه پارسال به آن اشاره کرده بودند، چه بود، اکنون دریابید! ✍ حالا اثر مردم مبعوث شده برای حفظ کشور بیش از پیش روشن می‌شود. 🌐 🆔 @geraa_ir
مجموعه گرا
🚨بسیار باورنکردنی!!! 📌سانسور بخش بسیار مهم پیام امام سید مجتبی خامنه ای (حفظه الله) در رسانه ملی!
🔴 تحریف دیگر در انعکاس پیام امام مجتبی خامنه‌ای در رسانه ملی رهبر انقلاب فرموده دشمن بدنبال خطای محاسباتی مسئولان است اما صداوسیما در تحریفی آشکار نوشته: رهبر انقلاب فرموده دشمن بدنبال خطای محاسباتی کشور است چرا واژه‌ی مسئولان حذف شده، کی پشت این جریانه؟ کی به صداوسیما فشار آورده که متن رو اينجوری منتشر کنه؟ نکنه اینم با رهبری هماهنگه؟ 🌐 🆔 @geraa_ir
📰کیهان: گزارش روز نود و هشتم جنگ 🔰 ترامپ فهمید که ایران ونزوئلا نیست اما با صد روز تأخیر و شکست فاجعه‌بار 🔸در حالی که جنگ به صدمین روز خود نزدیک می‌شود، ترامپ با بی‌اعتباری گسترده و بحران اقتصادی- سیاسی رو به گسترش مواجه است. 🔸دیروز در نود و هشتمین روز جنگ، روزنامه فایننشال‌تایمز به نقل از یکی از بزرگ‌ترین مالکان کشتی جهان نوشت: پرداخت ۲۰۰ هزار دلار عوارض به ایران برای هر عبور از تنگه هرمز، بهتر از انسداد یا اختلال در آن است. 🔸در هفته‌های اخیر ایران به‌طور محدود، روزانه به 20 تا 30 کشتی اجازه عبور از تنگه هرمز را داده است که به معنای درآمد روزانه 4 تا 6 میلیون دلاری است. در همین حال، وبسایت شبکه انگلیسی اسکای نیوز اخیراً اذعان کرد: جنگی که ترامپ وعده داده بود ۴ تا ۶ هفته طول بکشد، اکنون وارد روز ۹۷ شده و ایران در حال به دست آوردن برتری است. 🔸خبرگزاری بلومبرگ هم گزارش داد: بن‌بست مذاکرات ایران و آمریکا زیر سایه جنگ در لبنان است و پیشرفتی در گفت‌وگوها به چشم نمی‌خورد. علی‌رغم ادعای کاخ سفید مبنی بر برقراری آتش‌بس در لبنان، تداوم درگیری‌ها نشان می‌دهد که سیاست‌های آمریکا در مهار تنش‌های منطقه‌ای به بن‌بست رسیده و تلاش‌ها برای دست‌یابی به توافق صلح موقت با تهران نیز عملاً راه به جایی نبرده است. این ناکامی‌های دیپلماتیک در کنار تداوم هرج‌ومرج در تنگه هرمز و نبرد اسرائیل با حزب‌الله، نشانگر فروپاشی استراتژی مهار واشنگتن در منطقه است. 🔸اما با وجود توقف مذاکرات، ترامپ چرا به دروغ وانمود می‌کند که مذاکرات ادامه دارد و توافق در دسترس است؟ علت را باید در مجموع تحولاتی دید که بر او و دولتش فشار شدیدی را وارد می‌کند و این فشار دائماً در حال تشدید است. جک پرندلی پژوهشگر سوئیسی دیروز تصریح کرد: در ظاهر شوک نفتی جنگ ایران تمام شده و قیمت نفت برنت با آتش‌بس از ۱۳۰ به کمتر از ۱۰۰ دلار رسیده. اما نباید به نمودار فعلی قیمت نفت اعتماد کرد زیرا ضربه‌گیرهایی که مانع جهش قیمت نفت شدند در حال پایان هستند و نمودار آنها را نمایش نمی‌دهد. موجودی‌ ذخایر نفت دنیا در سطوح «واقعاً، واقعاً پایین» هستند و نفت برنت فیزیکی ظرف ۲ تا ۳ هفته آینده به ۱۵۰–۱۶۰ دلار خواهد رسید. 🔸در همین زمینه، نشریه آمریکایی پولیتیکو از «هشدار صنعت نفت به دولت ترامپ درباره انتظار جهش قیمت سوخت طی هفته‌های آینده» خبر داد و افزود: مدیران ارشد صنعت نفت آمریکا در هشداری فوری به دولت ترامپ اعلام کرده‌اند ذخایر جهانی سوخت به دلیل مسدود ماندن سه ماهه تنگه هرمز، به سطح «خطرناکی» رسیده است. 🔸مجموعه تحولات حدوداً صد روز گذشته پس از جنگ موجب شده تا تحلیلگران بسیاری از سرخوردگی و سردرگمی ترامپ خبر بدهند و معتقد باشند که دوران جدیدی به نفع ایران آغاز شده است. گیدو اشتاینبرگ دانشمند آلمانی علوم سیاسی اظهار کرد: بزرگ‌ترین خطای محاسباتی ترامپ، دست‌کم گرفتن قدرت تاب‌آوری ایران بود، او بارها پرسیده بود: «پس چرا این‌ها تسلیم نمی‌شوند؟»؛ او منطق تصمیم‌گیری جمهوری اسلامی را درک نمی‌کرد. «داوود» بار دیگر به «جالوت» نشان داد با فلاخن می‌توان یک قدرت را فلج کرد. ایرانی‌ها عملاً افسار ترامپ را در دست گرفته و او را در میدان بازی می‌دهند. 🔸در این میان، تحلیل توأم با عصبانیت «منوشه امیر» فعال رسانه‌ای کهنه‌کار صهیونیست‌ها نیز خواندنی است که می‌گوید: با پیروزی جمهوری اسلامی، منتظر فاجعۀ هولناکی برای ابرقدرتی آمریکا باشید. پیروزی تهران، چتر امنیتی واشنگتن را در منطقه و اروپا بی‌اعتبارتر خواهد کرد؛ فشارهای سپاه موجب عقب‌نشینی‌های بیشتر آمریکا شده و تنگه هرمز تنها یک نمونه از این عقب‌نشینی‌هاست. آمریکا و اسرائیل شوربختانه به هیچ‌یک از اهداف خود در ایران نرسیدند. حتی پس از سال‌ها تلاش علیه حزب‌الله، ما هنوز نتوانستیم خطر آنها را برطرف کنیم و حزب‌الله را خلع سلاح کنیم. 🌐 🆔 @geraa_ir
خدمت‌ به اسلام و مسلمین...🕊🌱 اگر همه عالم را بگردید. خسته تر از من نمی‌توانید پیدا کنید. لکم خدمت به اسلام و مسلمین از همه چیز مهم‌تر است. .:امام روح‌الله(ره):. 🌐 🆔 @geraa_ir
⚠️ تردید و ترس و اختلاف‌افکنی نقشه دشمن است 🔻 مروری بر نکات کلیدی مطرح شده از سوی رهبر معظم انقلاب درباره‌ی مقابله با «جنگ ترکیبی دشمن» ✍🏼 براساس پیام به‌مناسبت سی و هفتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) ۱۴/خرداد/۱۴۰۵ 🌐 🆔 @geraa_ir
📜 نامه مهم ۸۷ نماینده مجلس خطاب به رهبر معظم انقلاب؛ آیت‌الله سید مجتبی خامنه‌ای: ✍️ همچون رهبر شهید مذاکره با امریکا را مضر میدانیم/ از نیروهای نظامی خود آنقدر حمایت خواهیم کرد تا بُرد موشک‌هایمان به دفتر کار قاتلان خامنه‌ای شهید برسد/ تحقق مطالبات شما از مجلس با راه‌اندازی جلسات صحن علنی ممکن خواهد شد 🔸️ ۸۷ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با انتشار نامه‌ای سرگشاده خطاب به مقام معظم رهبری، نکات مهمی را پیرامون برخی از مسائل کشور و جنگ مطرح کردند. 🔸️ در ادامه مهمترین بخشهای این نامه را میخوانید: 🔹️ در پاسداری از منافع ملی با چشمانی باز، ضمن پیگیری تحقق بندهای ده‌گانه تعیین شده توسط مستطاب عالی در بیانیه شورای‌ عالی امنیت ملی، نظارت بر تحقق عرصه‌های حیاتی زیر را وظیفه خود می‌دانیم: برگشت‌ناپذیری وضعیت تنگه هرمز به وضعیت قبل از جنگ، بطلان هرگونه مذاکره بر سر توانمندی‌های هسته‌ای، مطالبه غرامت کامل لطمات مادی و معنوی جنگ تحمیلی از دشمن، خروج نیروهای متجاوز آمریکایی از منطقه و تنبیه متجاوزان به شکلی که هرگونه تجاوز مجدد را از سر بیرون کنند. 🔹️ ما همچون امام شهیدمان، هیچ اعتمادی به وعده‌های دشمن متجاوز نداریم، مذاکره با دشمنان قسم خورده ملت ایران بویژه آمریکا را نه تنها بی‌فایده که همچون آن حکیم و رهبر شهید، همراه با ضرر برای ملت ایران می‌دانیم و ضمن حمایت از مذاکره کنندگان برای رعایت خطوط قرمز تعیین شده و استیفای حقوق به تاراج رفته ملت ایران، از آنها می‌خواهیم که کارنامه عبرت‌آموز برجام را پیش رو داشته باشند و برای یک لحظه به لبخند دشمن اعتماد نکنند. 🔹️ ما خونخواهی و انتقام خون امام شهید و دیگر شهدای این جنگ را تکلیف دینی، ملی و سیاسی خود و دیگر مسئولین جمهوری اسلامی ایران می‌دانیم و تا کیفر قاطع قاتلان، آمران و شریکان این خون‌ها، پرونده را باز و پیگیری آن را تکلیف تمام قوای جمهوری اسلامی ایران می‌دانیم و از نیروهای نظامی و صنایع دفاعی خود آنقدر حمایت خواهیم کرد تا روزی، بُرد موشک‌هایمان به دفتر کار قاتلان نایب امام زمان و خامنه‌ای شهید برسد. 🔹️ همانطور که حضرتعالی، مجلس را رهنمون کرده‌اید تا ملت مبعوث شده ایران اسلامی را الگوی خود قرار دهد و عصاره فضائل ملتی باشد که در طول سه ماه گذشته زیر باد و باران و بمباران و تورم و تحریم و فشار دشمن، در انجام وظیفه خود کوتاهی نکرده و با حضور چشمگیر در سنگر خیابان، حمله نظامی دشمن، توطئه اغتشاش وطن‌فروشان و فشارهای پای میز مذکره را خنثی کرده، انجام فعال امور تقنینی و نظارتی صحن علنی و کمیسیون‌های تخصصی با رعایت اصول امنیتی و اضطراری همچون ایام جنگ ۱۲ روزه را نه تنها امری لازم که سبب تقویت نهاد جمهوریت، مطابق امنیت ملی و انعکاس صدای ملت می‌دانیم. 🔹️ مطابق تأکید و تذکر حضرتعالی، نمایندگان مردم باید از جنس این ملت و در تراز آنها باشند. تحقق چنین وصفی با هرچه بیشتر فعال بودن مجلس شورای اسلامی محقق خواهد شد. 🔹️ از هیات رئیسه محترم مجلس می‌خواهیم هر چه سریعتر و در اولین زمان پیش‌رو با رعایت اصول امنیتی و اضطراری لازم، جلسات صحن علنی مجلس و کمیسیون‌های تخصصی را همچون ایام جنگ ۱۲ روزه برپا کنند. 🔸️ اسامی ۸۷ نماینده امضا کننده این نامه در پست بعدی 👇 🌐 🆔 @geraa_ir
‌ 📌 اسامی ۸۷ نماینده امضا‌کننده نامه مهم به رهبر معظم انقلاب ۱. حجت‌الاسلام حمید رسایی(تهران) ۲. مالک شریعتی(تهران) ۳. محمدمنّان رییسی(قم) ۴. سید مرتضی محمودی(تهران) ۵. حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی(تهران) ۶. علی خضریان(تهران) ۷. مهدی کوچک‌زاده(تهران) ۸. حجت‌الاسلام قاسم روانبخش(قم) ۹. امیرحسین ثابتی (تهران) ۱۰. روح‌اله ایزدخواه(تهران) ۱۱. میثم ظهوریان(مشهد) ۱۲. عباس بیگدلی(تاکستان) ۱۳. احمد راستینه(شهرکرد) ۱۴. حسین صمصامی(تهران) ۱۵. علی جعفری آذر(تبریز) ۱۶. حسن حسن‌نتاج(بابل) ۱۷. حجت‌الاسلام سید جواد حسینی‌کیا(سنقر) ۱۸. حسین حق‌وردی(شهریار) ۱۹. سید مسعود خاتمی(گلپایگان) ۲۰. علی خزایی(ورامین) ۲۱. محمد خوش‌سیما(گرمی) ۲۲. احد بیوته(اردبیل) ۲۳. مجتبی رحماندوست(تهران) ۲۴. محمدرضا احمدی سنگر(رشت) ۲۵. حجت‌الاسلام اسماعیل سیاوشی(فریدن) ۲۶. ابوالقاسم جراره (تهران) ۲۷. فاطمه جراره (بندرعباس) ۲۸. سلمان اسحاقی(قائنات) ۲۹. حسینعلی شهریاری(زاهدان) ۳۰. محمدرضا صباغیان(مهریز) ۳۱. فرشاد ابراهیم‌پور(ایذه) ۳۲. مصطفی طاهری(زنجان) ۳۳. روح‌اله عباسپور(بوئین‌زهرا) ۳۴. محمدقسیم عثمانی(بوکان) ۳۵. احمد عجم(شاهرود) ۳۶. احسان عظیمی راد(مشهد) ۳۷. علی‌اکبر علیزاده(دامغان) ۳۸. حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی(بم) ۳۹. کامران غضنفری(تهران) ۴۰. ابراهیم فهیمی(پارس‌آباد) ۴۱. حبیب قاسمی(شهرضا) ۴۲. عباس قدرتی(شیروان) ۴۳. زینب قیصری(تهران) ۴۴. زهره سادات لاجوردی(تهران) ۴۵. فاطمه محمدبیگی(قزوین) ۴۶. محمدحسین محمدی(دلفان) ۴۷. مصطفی مطورزاده(خرمشهر) ۴۸. محمدطلا مظلومی(بهبهان) ۴۹. محمد معتمدی‌زاده(سیرجان) ۵۰. روح‌اله متفکر آزاد(تبریز) ۵۱. امید نصیبی(ممسنی) ۵۲. محمد رستمی(نیشابور) ۵۳. حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی(خمینی‌شهر) ۵۴. بیژن نوباوه(تهران) ۵۵. فریدون همتی(ایلام) ۵۶. حجت‌الاسلام وحید احمدی(کنگاور) ۵۷. ابراهیم عزیزی(تهران) ۵۸. سید احسان قاضی‌زاده(فریمان) ۵۹. نادرقلی ابراهیمی(اراک) ۶۰. اکبر پولادی(لنجان) ۶۱. علی‌اصغر باقرزاده(بابلسر) ۶۲. عباس گودرزی(بروجرد) ۶۳. ابوالفضل ابوترابی(نجف‌آباد) ۶۴. مجید دوستعلی(کرمان) ۶۵. اسماعیل کوثری(تهران) ۶۶. رسول بخشی دستجردی(اصفهان) ۶۷. سیدعلی یزدی‌خواه(تهران) ۶۸. حسن قشقاوی(رباط کریم) ۶۹. احمد آریایی نژاد(ملایر) ۷۰. محمد سراج(تهران) ۷۱. مجتبی ذوالنوری(قم) ۷۲. علیرضا سلیمی(تهران) ۷۳. حامد یزدیان(اصفهان) ۷۴. هوشنگ هادیا‌ن‌پور(شازند) ۷۵. عباس پاپی‌زاده(دزفول) ۷۶. رضا حاجی پور(آمل) ۷۷. مهدی فلاح(رشت) ۷۸. منوچهر متکی(تهران) ۷۹. جعفر پورکبگانی(بوشهر) ۸۰. رضا تقی‌پور(تهران) ۸۱. امیرحسین بانکی‌پور(اصفهان) ۸۲. علیرضا عباسی(کرج) ۸۳. علی شیرین‌زاد(کرج) ۸۴. فتح‌الله توسلی(بهار کبودرآهنگ) ۸۵. هاشم خنفری(شادگان) ۸۶. بهروز محبی(سبزوار) ۸۷. علی‌اصغر نخعی‌راد(مشهد) 🌐 🆔 @geraa_ir