eitaa logo
دکتر قدیری ابیانه
3.1هزار دنبال‌کننده
2.4هزار عکس
654 ویدیو
103 فایل
استراتژیست دکترای علوم دفاعی استراتژیک با مدیریت استراتژیک سفیر اسبق در استرالیا و مکزیک معمار پایه یک از فلورانس ایتالیا عضو نظام،مهندسی کانال در ایتا، سروش، بله @ghadiri1404 09203717465 Www.ghadiri.ir ارتباط با قدیری @GhadiriAbyaneh
مشاهده در ایتا
دانلود
I can't breathe نمی توانم نفس بکشم
قدیری ابیانه:👈 انتخاب مقام معظم رهبری به عنوان جانشین امام خمینی (ره) جلوی توطئه‌ها را گرفت سفیر اسبق ایران گفت: انتخاب سریع مقام معظم رهبری به عنوان جانشین حضرت امام خمینی (ره) تمام توطئه‌ها را خنثی کرد. محمدحسن قدیری ابیانه سفیر اسبق ایران در گفت‌و‌گو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در بازخوانی حوادث آن روز گفت: چهاردهم خردادماه ۱۳۶۸ یکی از غم انگیز‌ترین روز‌های زندگی من و مردم کشورم بود؛ زیرا امامی که یک نعمت الهی برای ما و نجات دهنده این دنیا و آن دنیای ملت ما بود و کشور را پس از ۲۵۰۰ سال از نظام شاهنشاهی رهایی بخشیده بود و حاکمیت رسمی اسلام و قرآن بر قوانین کشور را با حمایت مردم برقرار نمود از بین ما رفت. او با اشاره به تشییع پیکر امام خمینی (ره) ادامه داد:چنین تشیع پیکر باشکوهی در طول تاریخ سابقه نداشته، نه استقبالی که وقتی ایشان وارد ایران شدند و نه تشییع پیکر مطهر ایشان تا به حال این‌گونه سابقه نداشته است. قدیری ابیانه با اشاره به واکنش رسانه‌های غربی، افزود: رسانه‌های غربی حتی قبل از رحلت حضرت امام خمینی (ره) هم امیدوار بودند که با رحلت ایشان چراغ انقلاب اسلامی خاموش شود و خودشان را آماده کرده بودند تا از این فرصت استفاده کنند؛ چرا که بیماری و سن حضرت امام خمینی (ره) هم به گونه‌ای بود که می‌شد پیش بینی کرد دیر یا زود این فاجعه رخ دهد؛ لذا هم دشمنان داخلی و هم دشنان خارجی در اوج آمادگی برای سو استفاده از این اتفاق بودند. سفیر اسبق ایران خاطر نشان کرد: با این وجود اما انتخاب سریع مقام معظم رهبری به عنوان جانشین حضرت امام خمینی (ره) توسط مجلس خبرگان رهبری تمام توطئه‌ها را خنثی کرد (اگرچه که تشییع گسترده حضرت امام از قبل این توطئه هارا خنثی کرده بود) اما در هر حال دشمن هم فرصتی برای سو استفاده پیدا نکرد و کسی جانشین امام شد که همچون ایشان به قرآن، انقلاب ، خط انقلاب و امام کاملا پایبند بود و انتخاب ایشان خیلی کمک کرد که مسیر انقلاب و امام همچنان ادامه پیدا کند و تا امروز همچنان شاهد پیروزی‌ها و پیشرفت‌های کشور در زمینه‌های مختلف هستیم. تحلیلگر مسائل سیاسی تاکید کرد: البته خود حضرت امام خمینی (ره) هم قبلا در جمع مسئولان اصلی کشور نظر خود را در این باره که چه کسی مناسب است برای جایگزینی اعلام کرده بود و این اعلام هم کمک کرد به این که مجلس خبرگان رهبری با انتخاب مقام معظم رهبر‌ی در مسیر درست خود حرکت کند. قدیری ابیانه در پایان بیان کرد: مجلس خبرگان رهبری سه اقدام اصلی دارد مبنی بر انتخاب رهبر، نظارت بر رهبر و تعیین جانشین او که در آن مقطع مجلس خبرگان رهبری بسیار سریع و به موقع بهترین تصمیم را گرفت. yjc.ir/00UwbV
امام خمینی (ره): این قرن قرن اسلام است. مشایی: عصر اسلام گرایی گذشته است همانطور که عصر اسب سواری گذشته است.
📺ناگفته‌های قدیری ابیانه در مورد شهید ادواردو آنیلی ⏰۷۲ دقیقه m.youtube.com/watch?v=FDE8GBN4rgw
📕کتاب "آیا محمد (ص) پیامبر است؟" به انگلیسی تألیف دکتر محمد حسن قدیری ابیانه چاپ شده در آمریکا توسط جامعه المصطفی Is Mohammad A Prophet?
🌷﷽🌷 موضوع : 📚باحضور_استاد_محمدحسن_قدیری ⏰ ساعت گفتگو: ۲۲ 🗓 زمان: شنبه ۱۳۹۹/۰۳/۱۷ 🌍 مکان: گروه لینک گروه: http://eitaa.com/joinchat/1963524107C2412dc3224 🛑 برای با میهمان برنامه دراین سمینارمشارکت و ما راهمراهی بفرمائید 🛑
قدیری ابیانه:👈حکومت ریاستی، پارلمانی یا ولایی / کدام مطلوب ترند؟ باسمه تعالی برخی ها اخیرا با تکیه بر این جمله حضرت امام (ره) که فرموده اند که "مجلس در راس امور است" خواستار حذف پست ریاست جمهوری و انتخاب نخست وزیر توسط مجلس شده اند. و یا حتی با حفظ پست ریاست جمهوری خواستار انتخاب هم رئیس جمهور و هم نخست وزیر به سبک آلمان و ایتالیا و هند توسط مجلس شده اند. اینکه گفته شده مجلس در راس امور است به خاطر این است که قانون در راس امور است. ولی در رابطه با اعمال حکومت ولی مطلقه فقیه در راس امور است. با حذف پست ریاست جمهوری و وجود نخست وزیر موافقم ولی نخست وزیر و یا رئیس قوه مجریه را باید رهبر انتخاب کند و نه مجلس. مجلس می تواند در مورد وزرا رای اعتماد دهد و بر آنها نظارت کند. حذف ریاست جمهوری هیچ لطمه ای به جمهوریت نظام نمی‌زند. مگر هند، آلمان، ایتالیا و آمریکا جمهوری نیستند ولی رئیس جمهوری که مستقیماً منتخب مردم باشند ندارند! در هند و آلمان و ایتالیا رئیس جمهور را مجلسین انتخاب می کند ولی در آمریکا رئیس جمهور منتخب کنگره نیست. بلکه مردم در ایالت های مختلف افرادی را انتخاب می کنند. آن افراد جلسه ای تشکیل می دهند و هستند که در آن جلسه نفر اول کشور را انتخاب می کنند و البته بلافاصله منحل می شوند و کارکرد دیگری ندارند. در کشور ما هم مردم عده ای را انتخاب می کنند (مجلس خبرگان رهبری) و آنها هستند که نظرشان در مورد نفر اول کشور (رهبر) تعیین کننده است و البته دوره آن 8 ساله است و آنها هر آن اراده کنند می توانند رهبر را تغییر دهند. بنابراین اگر رئیس جمهور هم نداشته باشیم، همینکه نفر اول مملکت را مجلسی منتخب مردم انتخاب می کند جمهوریت آن مستحکم تر از جمهوریت آمریکاست. بهتر است رهبر یا به عبارتی ولی مطلقه فقیه خود رئیس قوه مجریه را تعیین کند و هر آن که اراده کند بتواند او را تغییر دهد، شبیه به اختیاری که رئیس جمهور آمریکا یا رئیس جمهور خودمان در نصب و عزل معاون اول خود دارد. حال هر اسمی که مایلیم برای مسئول اجرایی منصوب رهبر انتخاب کنیم. در اینجا ممکن است گفته شود در اینصورت مسئولیت امور کشور و از جمله ناملایمات آن بر دوش رهبر خواهد افتاد. وقتی رهبر خود رئیس قوه مجریه را انتخاب کند مسئولیت عواقبش را هم طبیعتا می پذیرد و پاسخگو خواهد بود. هم اکنون نیز رهبر پاسخگوی مجلس خبرگان رهبری است. معتقد به نظام ولایی هستم و معتقدم اگر این نقیصه رفع شود امور کشور گردش بهتری خواهد داشت و ثبات بیشتری را در همه امور شاهد خواهیم بود. حضرت امام خمینی(ره) در این باره می‏فرماید:[1] «... این توهم که اختیارات حکومتی رسول اکرم(ص) بیشتر از حضرت امیر(ع) بود، یا اختیارات حکومتی حضرت امیر(ع) بیش از فقیه است، باطل و غلط است. البته فضایل حضرت رسول اکرم(ص) بیش از همه عالم است و بعد از ایشان فضایل حضرت امیر(ع) از همه بیشتر است؛ لیکن زیادی فضایل معنوی اختیارات حکومتی را افزایش نمی‏دهد. همان اختیارات و ولایتی که حضرت رسول و دیگر ائمه(ع) در تدارک و بسیج سپاه، تعیین ولایت و استانداران، گرفتن مالیات و صرف آن در مصالح مسلمانان داشتند، خداوند همان اختیارات را برای حکومت فعلی قرار داده است؛ منتها شخص معینی نیست، روی عنوانِ "عالم عادل" است». ایشان در تبیین مسأله یاد شده، بر این مسأله انگشت می‏گذارند که: فرق است بین «مقامات تکوینی» و «مقامات اعتباری». مسأله ولایت «به معنای زعامت و حکومت»، امری اعتباری است که شارع به افراد دارای صلاحیت واگذار کرده است؛ لیکن هر کس رهبری و حکومت را در دست گیرد - چه معصوم باشد و چه فقیه عادل - باید از اختیارات لازم و کافی مربوط به حکومت و اداره اجتماع، برخوردار باشد. بنابراین در این زمینه، فرقی بین پیامبر(ص) و امام(ع) و ولی فقیه نیست. آنچه فرق هست، در حوزه ولایت تکوینی و مقامات معنوی حقیقی و نیز در توسعه فراحکومتی ولایت اعتباری است. لذا می‏فرماید:[2] « برای امام مقامات معنوی هم هست که جدا از وظیفه حکومت است و آن مقام خلافت کلی الهی است که گاهی در لسان ائمه (ع) از آن یاد شده است، خلافتی است تکوینی که به موجب آن جمیع ذرات در برابر «ولی ‏امر» خاضع ‏اند». ✍️محمدحسن قدیری ابیانه 📆 ۲۰ تیر ۱۳۹۵ 👈پاورقی: [1] - امام خمینی، ولایت فقیه، ص 40، چاپ هفتم، 1377 [2] - همان، صص 42 - 43.
هدایت شده از دکتر قدیری ابیانه
قدیری ابیانه:👈حکومت ریاستی، پارلمانی یا ولایی / کدام مطلوب ترند؟ باسمه تعالی برخی ها اخیرا با تکیه بر این جمله حضرت امام (ره) که فرموده اند که "مجلس در راس امور است" خواستار حذف پست ریاست جمهوری و انتخاب نخست وزیر توسط مجلس شده اند. و یا حتی با حفظ پست ریاست جمهوری خواستار انتخاب هم رئیس جمهور و هم نخست وزیر به سبک آلمان و ایتالیا و هند توسط مجلس شده اند. اینکه گفته شده مجلس در راس امور است به خاطر این است که قانون در راس امور است. ولی در رابطه با اعمال حکومت ولی مطلقه فقیه در راس امور است. با حذف پست ریاست جمهوری و وجود نخست وزیر موافقم ولی نخست وزیر و یا رئیس قوه مجریه را باید رهبر انتخاب کند و نه مجلس. مجلس می تواند در مورد وزرا رای اعتماد دهد و بر آنها نظارت کند. حذف ریاست جمهوری هیچ لطمه ای به جمهوریت نظام نمی‌زند. مگر هند، آلمان، ایتالیا و آمریکا جمهوری نیستند ولی رئیس جمهوری که مستقیماً منتخب مردم باشند ندارند! در هند و آلمان و ایتالیا رئیس جمهور را مجلسین انتخاب می کند ولی در آمریکا رئیس جمهور منتخب کنگره نیست. بلکه مردم در ایالت های مختلف افرادی را انتخاب می کنند. آن افراد جلسه ای تشکیل می دهند و هستند که در آن جلسه نفر اول کشور را انتخاب می کنند و البته بلافاصله منحل می شوند و کارکرد دیگری ندارند. در کشور ما هم مردم عده ای را انتخاب می کنند (مجلس خبرگان رهبری) و آنها هستند که نظرشان در مورد نفر اول کشور (رهبر) تعیین کننده است و البته دوره آن 8 ساله است و آنها هر آن اراده کنند می توانند رهبر را تغییر دهند. بنابراین اگر رئیس جمهور هم نداشته باشیم، همینکه نفر اول مملکت را مجلسی منتخب مردم انتخاب می کند جمهوریت آن مستحکم تر از جمهوریت آمریکاست. بهتر است رهبر یا به عبارتی ولی مطلقه فقیه خود رئیس قوه مجریه را تعیین کند و هر آن که اراده کند بتواند او را تغییر دهد، شبیه به اختیاری که رئیس جمهور آمریکا یا رئیس جمهور خودمان در نصب و عزل معاون اول خود دارد. حال هر اسمی که مایلیم برای مسئول اجرایی منصوب رهبر انتخاب کنیم. در اینجا ممکن است گفته شود در اینصورت مسئولیت امور کشور و از جمله ناملایمات آن بر دوش رهبر خواهد افتاد. وقتی رهبر خود رئیس قوه مجریه را انتخاب کند مسئولیت عواقبش را هم طبیعتا می پذیرد و پاسخگو خواهد بود. هم اکنون نیز رهبر پاسخگوی مجلس خبرگان رهبری است. معتقد به نظام ولایی هستم و معتقدم اگر این نقیصه رفع شود امور کشور گردش بهتری خواهد داشت و ثبات بیشتری را در همه امور شاهد خواهیم بود. حضرت امام خمینی(ره) در این باره می‏فرماید:[1] «... این توهم که اختیارات حکومتی رسول اکرم(ص) بیشتر از حضرت امیر(ع) بود، یا اختیارات حکومتی حضرت امیر(ع) بیش از فقیه است، باطل و غلط است. البته فضایل حضرت رسول اکرم(ص) بیش از همه عالم است و بعد از ایشان فضایل حضرت امیر(ع) از همه بیشتر است؛ لیکن زیادی فضایل معنوی اختیارات حکومتی را افزایش نمی‏دهد. همان اختیارات و ولایتی که حضرت رسول و دیگر ائمه(ع) در تدارک و بسیج سپاه، تعیین ولایت و استانداران، گرفتن مالیات و صرف آن در مصالح مسلمانان داشتند، خداوند همان اختیارات را برای حکومت فعلی قرار داده است؛ منتها شخص معینی نیست، روی عنوانِ "عالم عادل" است». ایشان در تبیین مسأله یاد شده، بر این مسأله انگشت می‏گذارند که: فرق است بین «مقامات تکوینی» و «مقامات اعتباری». مسأله ولایت «به معنای زعامت و حکومت»، امری اعتباری است که شارع به افراد دارای صلاحیت واگذار کرده است؛ لیکن هر کس رهبری و حکومت را در دست گیرد - چه معصوم باشد و چه فقیه عادل - باید از اختیارات لازم و کافی مربوط به حکومت و اداره اجتماع، برخوردار باشد. بنابراین در این زمینه، فرقی بین پیامبر(ص) و امام(ع) و ولی فقیه نیست. آنچه فرق هست، در حوزه ولایت تکوینی و مقامات معنوی حقیقی و نیز در توسعه فراحکومتی ولایت اعتباری است. لذا می‏فرماید:[2] « برای امام مقامات معنوی هم هست که جدا از وظیفه حکومت است و آن مقام خلافت کلی الهی است که گاهی در لسان ائمه (ع) از آن یاد شده است، خلافتی است تکوینی که به موجب آن جمیع ذرات در برابر «ولی ‏امر» خاضع ‏اند». ✍️محمدحسن قدیری ابیانه 📆 ۲۰ تیر ۱۳۹۵ 👈پاورقی: [1] - امام خمینی، ولایت فقیه، ص 40، چاپ هفتم، 1377 [2] - همان، صص 42 - 43.
‎‌‌‌‌‌‎‌‎‌‌‌‌‌‎‌ ─═इई🔆﷽🔆ईइ═─ 🔮کنفرانس همراه با پرسش و پاسخ(آنلاین) 🕹موضوع: امام خمینی (ره) 💰 💰 goo.gl/Y9iTZj به قلم قدیری ابیانه 🎙ارائه :جناب دکتر قدیری ابیانه @ghadiri1404 www.ghadiri.ir زندگینامه 📽 aparat.com/v/1w4aZ زندگینامه مکتوب PDF 🗂 b2n.ir/501447 ⏰ ساعت: ۲۱:۳۰ 🗓 تاریخ: یکشنبه 1399/3/18 📌اجرا:گروه فداییان امام خامنه ای عزیز https://eitaa.com/joinchat/2128871435C7db9a13d97 آرشیوکنفرانس ها @Fedayeen
قدیری ابیانه: ضروری است فورا کل اسناد این موضوع از کره جنوبی دریافت و ترجمه شود و نیز فیلم مستندی با مصاحبه با محققین این موضوع تولید گردد. این فیلم قابل استفاده زیاد خواهد بود.👇👇👇👇👇
چرا در عطر زدن زن در هنگام خروج از منزل منع شده است؟ سایت انگلستان در مطلبی به ارتباط عجیب بین حس بویایی و عواطف و احساس انسان اشاره کرده و مینویسد: حس بویایی ما به‌ حدی با مرکز عاطفی مغز مرتبط است که هر رایحه ‌ایی به حد زیادی از عواطف به ما میرسد! [۱] سایت در تحقیقی اثبات کرده است مردان با استشمام بوی عطر زنان در محیط بیرون؛ میشوند! تحقیقات صورت گرفته در دانشگاه فلوریدا نشان میدهد که مردان بسیار بیشتر از آنچه تصور میشود توسط یک زن مورد تحریک جنسی قرار میگیرند و هورمون جنسی خون مرد یعنی تستوسترون افزایش مییابد. [۲] [۱]: bit.ly/2K6iT4M [۲]: bit.ly/2KeA842 لازم است بدانیم مغز مردان بشدت جنسی ست و تحت تاثیر محرکات محیط بسرعت به سمت مسائل جنسی میرود! تاثیر یک عامل خارجی چون عطر بر تحریک جنسی مرد؛ حقیقتی ست که قریب ۱۵ قرن پیش دین اسلام از آن پرده برداشت اما بعلت سبک مغزی عده ایی؛ این مسئله مورد قرار میگرفت. حال به دین خود افتخار کنید. خصوصا شما بانوی عزیز! 👥💬🗣 به اشتراک بگذارید "حقایق سانسور شده جهان"👇 @haghaygh_sansor_shodeh
💢 چرا در روایات اسلامی به تواتر نقل شده است که زنان نباید در امکان عمومی از عطر [غلیظ] استفاده کنند!؟ South Korean researchers have conducted an fMRI study that shows that perfume can arouse some men. Olfactory stimulation with women’s perfume produces the activation of specific brain areas in men. The brain areas activated differed according to the degree of perceived sexual arousal response. محققان کره جنوبی یک مطالعه بر مبنای تصویرسازی تشدید مغناطیسی کارکردی انجام دادند که نشان داد میتواند مردان را از لحاظ جنسی تحریک کند. تحریک جنسی از طریق عطر زنان باعث فعال شدن بخش هایی از مغز مردان میشود و مناطق فعال شده در مغز بر اساس میزان پاسخ جنسی متفاوت است. منبع :👇 نوروساینس مارکتینگ | bit.ly/2IlmXLD کانال "حقایق سانسور شده جهان" سروش👇 https://sapp.ir/haghaygh تلگرام👇 @haghaygh_sansor_shodeh