جنگ، جنگ است؛
ضربه خواهیم خورد
لکن با اقتدار نابودشان خواهیم کرد ...
جنگ تمام نشده بود که بخواهد شروع بشود؛ ما میدانستیم دقیقا چه خواهد شد! میدان برایمان شفاف است... مُهرههای نظام، چرخدندههای محور مقاومت در نهایت آمادگی و هماهنگی باهم، در حال برنامهریزی هستند
ضرباتی که چند روز گذشته رژیم در لبنان خورد و به معنای واقعی کلمه تحقیر شد
ضرباتی که آمریکا امروز خورد ( حدود ۳۰ نقطه نظامی و استراتژیک آنها رفت زیر آتش جمهوری اسلامی ایران )
نظم جدید منطقه را سرعت داده
اشتباه محاسباتی آمریکا مجددا
کار دستش خواهد داد ...
اینکه دشمن میرود به سمت اقدامات نظامی، یعنی چه؟ یعنی در میدان دیپلماسی و مذاکره سرداران ما محکم ایستادند و نه خبری از باج دادن بوده و نه خبری از کوتاه آمدن از حقوق ملت ... واضح نیست ؟!
بسته ترکیبی #تکراری دشمن
در جنگ پیشرو
۱_ ترور سران و بزرگان نظام
۲_ حمله به زیر ساختها
۳_ حمله به جزایر ( تصرف زمینی )
۴_ و آشوب داخلی
و اما پاسخ جمهوری اسلامی ایران
سورپرایز های غیر تکراری :)
دقایقی پیش ۱۰ جنگنده f18 از ناو هواپیمابرcvn 77 برخواسته اند
برخی اخبار حکایت از فعال شدن پدافند غرب تهران حکایت دارد
خبر دقیق نیست