eitaa logo
تفسیر آیه ای قرآن توسط استاد قرائتی
4.6هزار دنبال‌کننده
337 عکس
179 ویدیو
6 فایل
اجرائیات کانال و درج مطالب @foroughi48 مدیریت @managemant عدم درج تبلیغات . مخاطبین محترم پیشنهادات و انتقادات خود را با ما درمیان گزارید به دیده منت پذیرا🙏
مشاهده در ایتا
دانلود
02.Baqara.277.mp3
1.3M
#تفسير #سوره_بقره 277 @gharaatitafsir 🔺 خدا چه کسانی را دوست دارد☺️ 🔺تعریف مومن کافر فاسق منافق
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
02.Baqara.278.mp3
862.3K
#تفسير #سوره_بقره 278 @gharaatitafsir 🔺 اگررر « ایمان دارید » 🔺 علامت دین داری چیست
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
02.Baqara.280.mp3
1.9M
#تفسير #سوره_بقره 280 @gharaatitafsir 🔺کسانی که نمیتونن بدهی شون رو بدن چکار کنن کسانی که طلبکارن چه کنن؟ 🔺اگر داری و بدهی ت رو ندی گناه دزد برات نوشته میشه 🔹و به مقداری که مهلت میدی به بدهکار ثواب صدقه هر شب برای شما نوشته میشه
#شفاعت قرآن نماز وروزه صورت برزخی دارند .همه اعمال ما صورت دارند و مجسم میشوند .حتی قرآن صورت برزخی دارد. در روایت بسیار مفصلی آمده است که روز قیامت #شخصی نورانی وارد محشر میشود وفضای محشر را #منور میکند .همه گمان میکنند که او ملک مقرب است .،تا اینکه خودش را اینچنین معرفی میکند ، 🌹 من قرآن هستم وشفاعت میکنم کسی را که به آیات من عمل کرده باشد . @gharaatitafsir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
02.Baqara.281.mp3
1.01M
#تفسير #سوره_بقره 281 @gharaatitafsir 🔺 آخرین آیه ای که بر پیامبر وارد شد و ایشان در اینجا گنجاندن ☺️ 🔹 مهندسی جایگاه آیات بر عهده پیامبر 🔺 عامل دور شدن از گناه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✅ قرآن مثل دریاست 🔉 # حجت_الاسلام_قرائتی ✍ حضرت امام علی علیه السلام می‌فرمایند : عجایب قرآن قابل شمارش نیست و کهنه نمی شود. قرآن‌ مثل دریا است هم ساده و هم پیچیده. وقتی شما به دریا نگاه می کنید یک لذتی می برید، وقتی پایتان را در دریا می گذارید لذت دیگری دارد، وقتی قایقرانی می کنید لذت دیگری دارد. قرآن‌ هم این طور است. صوت قرآن یک لذتی دارد، ترجمه ی قرآن لذت دیگری دارد، تفسیر و تدبر در قرآن لذت دیگری دارد. امام خمینی (ره) در کتاب صحیفه ی نور(جلد20ص20) می فرمایند : اینجانب بطور جد می گویم از گذران عمر خودم ناراحت هستم که چرا از اول به سراغ قرآن نرفتم. @gharaatitafsir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
02.Baqara.282.mp3
15.38M
282 @gharaatitafsir 💟 بزرگترین آیه قرآن » 🔹سه « اگر » در قرآن 🔹در نسیه باید زمان مشخص باشه و مکتوب ( حرف کی سند؟ طلبکار یا بدهکار ) 🔹معنای 🔹چقدر؟ خیرت به دیگران میرسه ؟ 🔹چرا شاهد دو زن درمقابل یک مرد ‼️ 🔹 حق الناس‌‌ ها....حتی با یک توپ ! با یک جابجایی کفش ... 🔹 صدا کردن اسم و حق الناس.. 🔹 عبادت ما عین سیاسته 🔹گاهی سکوت حرام است‼️ 🔹 بهترین جهاد : زدن حرف حق.. 🔹 قطعا روسیاه و جهنمی ست کسیکه ..
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
02.Baqara.283.mp3
2.38M
#تفسير #سوره_بقره 283 @gharaatitafsir 🔺باز هم احکام #معامله 🔹جایگاه افراد در احکام متفاوته 🔺 خطور گناه بدون اختیار؛ گناهی بر انسان هست یا نیست ؟؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
02.Baqara.284.mp3
1.52M
#تفسير #سوره_بقره 284 @gharaatitafsir 💢 چه طور گناهانی حساب کتاب نداره و کدام حساب کتاب داره لااله الا الله...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
02.Baqara.285.mp3
1.55M
285 @gharaatitafsir 💢 مبلغان دینی باید به اونچه دعوت میکنن ؛ «ایمااان» داشته باشند ؛ عمل کننده باشند 💢 اول خودسازی بعد جامعه سازی 💢 در کنار «« ایمان و عمل خوب مون»» بعد؛ چشم انتظار غفران باشیم ☝️‼️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
02.Baqara.286.mp3
2.67M
#تفسير #سوره_بقره 286 @gharaatitafsir 💢 وسع ت نیست؟؟ بر چه اساس؟؟ 💢 آیه ی دستاویز راحت طلبان 💢 آداب دعا .. لااقل با زبان
4_310226054725763827.mp3
5.69M
#فایل_قلب 63 🎧آنچه خواهید شنید؛👇 ❣تو به اندازه وسعت قلبت به آسمون.. راه پیدا میکنی! اما؛ وسعت قلبت،درگروی میزان عشقته😊 @Namazeshab2
تفسیر آیه ای قرآن توسط استاد قرائتی
#فایل_قلب 63 🎧آنچه خواهید شنید؛👇 ❣تو به اندازه وسعت قلبت به آسمون.. راه پیدا میکنی! اما؛ وسعت ق
سلام بر قلب وسیع شما ❤️ فایل بالا از استاد شجاعی مکمل آخرین آیه سوره بقره ست که خدمتتون امروز ارائه دادم. حتما و حتما در آرامش گوش کنید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
03.Ale.imran.001-2.mp3
2.97M
#تفسير #سوره_آل_عمران 1,2 @gharaatitafsir 💢 بیشتری کلمه ای که در قرآن بکار رفته : « اللّه » 💢 فقط خداوند « بخواد » ‌‌