eitaa logo
گوهر معرفت 🚩یا لِثارات 🚩
81.5هزار دنبال‌کننده
4.5هزار عکس
1.7هزار ویدیو
22 فایل
بسم الله و بالله لاحول ولا قوه الا بالله العلی العظیم مقصودِ عاشقانِ دو عالم لقای توست مطلوبِ طالبان به حقیقت رضای توست بودم بر آن که عشق تو پنهان کنم ولیک شهری تمام غلغله و ماجرای توست ⚠️نشر مطالب و محتوا شرعا همراه نام و لینک کانال جایز میباشد⛔
مشاهده در ایتا
دانلود
🌺السلام علیک یا صاحب اازمان🌺
سوال شما پاسخ ما 👇👇 بعضی وقتها برای نماز شب انگار یک نفر شانه ام را تکان می‌دهد،یا کسی آرام به پایم می‌زند و بیدار می‌شوم آیا این وهم است ⁉️ خیر وهم نیست یکی از وظایف ملائکه الله علیهم السلام و یا مؤمنین جن علیهم السلام بیدار کردن مؤمنین برای نماز شب است که بیشتر با زدن به پای فرد یا تکان شانه ، او را برای تهجد بیدار می‌کنند هر چه تقوای فرد بیشتر باشد ، شیوه ی بیدار کردن بهتر می‌شود صدای زنگ کاروان (جرس) در گوش می‌زنند که بسیار زیبا و دلنشین است اسم را صدا می‌زنند اسم را با پیشوند یا پسوند احترام صدا می‌زنند در خواب فرد حاضر شده او را به تهجد دعوت می‌کنند آنچه عمومیت دارد ، زدن به پای افراد است که برخی یادشان می‌ماند و برخی فراموش می‌کنند @gowharemarefat
مربی نفوس ، عارف واصل ، شیخ علی آقایِ سعادت پرور رضوان الله علیه می‌فرمایند : پاداش نماز شب ، اگر چه رسیدن به مقام محمود هم هست ، اما علاوه بر آن ، دارای ثمرات فوق ادراک بشری بوده و درجه والا و جایگاه بلندی است که بشر با حجابها و موانعی که لازمه بشر بودن اوست ، جز از راه رسیدن به آن ، قدرت درک آن را ندارد ، زیرا مرتبه‌ای است که حسّ و عقل را به آن راهی نیست و فقط با دیده دل مشاهده می‌شود. برای خواندن نماز شب توفیق لازم است و این به اعمال روزانه ما بر می‌گردد ، گناه های کبیره از جمله گناه های مربوط به چشم و گناه های جنسی عامل مهمی است برای عدم توفیق ┅═✧☫گوهر معرفت☫✧═┅┄ 🆔شناسه ایتا @gowharemarefat 🆔 شناسه بله: https://ble.ir/gowharemarefat 🆔 شناسه روبیکا : rubika.ir/gowharemarefat
فدای تو یا صاحب الزمان میبینی و میدانی و چه میکشی 😭😭
شاید آمدنت زیاد هم نزدیک نباشد ... وقتی ما دلهایمان زنگ زده ... آمدن تو مذاکراتمان را ممکن است بهم بزند بس بهتر است بمانی برای روزی دیگر و قومی دیگر 😭😭
سوگند به عزت و جلال الهی در این ساعات نورانی هیچ تفاهم و سازشی بین نور و ظلمت نخواهد بود به زودی خواهید دید خیلی زود...
🔴بسیار مهم ❓چرا امام‌سیدمجتبی، ظاهر نمی‌شوند❓ دلایل حفاظتی بجای خود؛ اما دلیل مهمتر: 🔸️هرگاه ولیّ‌خدا ظاهر بود، مردم منفعل شدند! (نه به معنای انفعال کامل، بلکه به این معنا که متاسفانه همیشه منتظر موضعگیری امام می‌ماندند! و بجای ایفای نقش حداکثری خود، نقش حداقلی را ایفا می‌کردند. مثل فرزندی که دائم به پدر تکیه کند و چون پدر هست، وظایف کمتری برای خود قائل باشد) 🔹️فقط برخی برهه‌های تاریخ مثل اواخر دوران پهلوی که دوران اوج مبارزه پیش از انقلاب بود، ملّت به این درک رسیده بود که خودجوش باشند و نباید دائم منتظر پیام‌های امام بماند. 🔸️لکن اکثر بُرهه‌های تاریخی که ولیّ‌خدا (نبی یا امام یا ولی‌فقیه) ظاهر و حاضر بوده، مردم این نکته مهم را یادشان رفته که : کار،دست مردم است؛ و ولیّ‌خدا بدون کمک مردم کاری نمی‌توانه انجام بده؛ (حتی اگر در شرایط حضور و ظهور امام باشه) باز هم کار،دست مردم است، و ولیّ‌خدا که بدون کمک مردم کاری نمی‌توانه انجام بده (چون دست و بازوی امام، همین مردم باید باشند)؛ این مساله اصلاً و ابداً اختصاص به دوران غیبت ندارد. 🔹️امام خامنه‌ای شهید حتی در عصرحکومت اسلامی خود می‌فرمودند: خودجوش باشید، مثل مبارزات زمان طاغوت!! یعنی بفهمید! که حضور و ظهور امام، از تکلیف شما چیزی کم نمی‌کند. باید بیفتید جلو و معبر باز کنید برای امام. باید یادبگیرید در حضور امام نیز، همانطوری مثل دوران غیبتش به مبارزه و مجاهدت ادامه دهید. (این، برای امام، امنیت ایجاد می‌کند) نه اینکه وقتی امام به معرکه و مصاف دشمن آمد، ناگهان همه به امّید امام، معرکه را رها کنند و بروند! 🔸️نتیجه‌ی انفعال مردم در دوران ظاهر بودن امام (به تصوّر اینکه بودنِ امام کافی‌ست) ⬅️تنها ماندن امام در جنگ شناختی ⬅️ خوف قتل = مانع ظهور! (چون هرگاه دشمن حس کنه که تنها شخص مانع سازش، امام هست، نه مردم؛ در صدد ترور امام برمیاد) 🔹️زمینه خوف قتل امام توسط دشمن را در واقع، خود مومنین ایجاد می‌کنند؛ با انداختن بار تصمیمات روی دوش امام. بجای اینکه نقش کاسه داغتر از آش را بازی کنند تا سپر بلای امام بشوند؛ می‌روند پشت امام سنگر می‌گیرند و میگن: هر چی امام بگه!! دشمن هم می‌فهمه که پس باید امام را بزنه تا مقاومت از بین بره. 🔸️متاسفانه همیشه تاریخ، اغلب مومنان، وقتی امام را جلوی چشم‌شان می‌بینند، می‌روند خانه‌شان! (منفعل می‌شوند) و بار اصلاح جامعه و... را می‌اندازند روی دوش امام. به محض اینکه مومنان به پله‌ای از موفقیت و حاکمیت می‌رسند، مبارزه را رها می‌کنند. انقلاب به پیروزی می‌رسد، مردم نقش مبارزاتی خود را تدریجا فراموش می‌کنند. 🔹️همان‌هایی که حتی گاهی در جنگ سخت هم، ولیّ‌خدا را یاری می‌کنند؛ امّا در جنگ نرم، امام را تنها می‌گذارند. چگونه؟ اینطوری که خود را نمی‌اندازند جلوی امام و سپربلای او نمی‌شوند، بلکه متاسفانه همه تصمیمات را روی دوش امام می‌اندازند و همه‌ش منتظر دستور امام هستند. 🔸️زمان حیات امام خامنه‌ای شهید، مردم برای خود، نقش بعثت قائل نبودند. اغلب مومنین، کنشگر نبودند. می‌گفتند: رهبر هست دیگه! خودش همه چیز را درست کنه. 🔹️همین تفکّر مسموم، مانع ظهور امام زمان(عج) هم هست. چون ما مردم، هر زمان ولیّ‌خدا را می‌دیدیم، دائم منتظر دستور او بودیم و ابتکار و خلاقیت نمی‌کردیم که خودمان را خرج او کنیم. 🔸️لذا خداوند، امام دوازدهم را از ما گرفت تا ایشان را در جنگ نرم تنها نگذاریم که باعث شهادت‌شان شویم. 🔹️شاید علاوه بر الزامات امنیتی و نظامی، یکی از مهمترین دلایلی که امام سید مجتبی خامنه‌ای نیز در این برهه زمانی رخ نمی‌نمایانند و ظاهر نمی‌شوند (حتی در صورت فراهم شدن امنیت حفاظتی) همین باشد. 🔻اصلا بعید نیست که ایشان، این نگرانی بجا را دارند که با ظاهر شدن‌شان، دوباره خدای‌نکرده مردم همین مقدار از نقش بعثت خود را هم رها کنند و مجدّداً منفعل شوند و باز (به خیال اینکه امام باید همه‌چیز را حل کند و به توهّمِ کافی بودنِ وجود امام) عرصه‌های کنشگری، مطالبه، امر به معروف و نهی از منکر و... را ترک کنند و دوباره بار بیفتد روی دوش امام و همان آش و همان کاسه شود که قرن‌ها موجب عدم امنیت جان امامان بود! 🔻راهکار: باید ما مردم (برای ایجاد امنیت ولیّ‌فقیه) جلوی دشمنان خارجی و داخلی، نقش پلیس بد را بازی کنیم. بگوییم: ما مانع رقیق‌سازی اورانیوم هستیم؛ ما مجلس را باز می‌کنیم؛ ما نمی‌گذاریم تنگه باز شود؛ ما نمی‌گذاریم تفاهم و توافق با شیطان امضا کنید (مانع اصلی، اوّل ما هستیم، نه امام. باید از جنازه ما رد بشید) دشمن باید ببینه ما خودسر، مانع تسلیم و سازش هستیم.(امام حتی گاهی اشاره هم نمی‌تونه بکنه؛ یعنی ما نباید بذاریم امام حتی به اندازه یه اشاره هم از خودش خرج بکنه) اینطور جان امام رو میشه حفظ کرد. ┄┅═✧☫گوهر معرفت☫✧═┅┄ @gowharemarefat
1.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این دل سوخته مانند تنور است بیا! غبطه خوردم به تنور از تو چه پنهان، چه کنم؟ در ازای لب زخمت به لبم لطمه زدم در ازای گلویت گر ندهم جان چه کنم؟ یا مولای ما را به سید و رهبر عزیزمان ملحق کن طاقت دوری نداریم ┅═✧☫گوهر معرفت☫✧═┅┄ 🆔شناسه ایتا @gowharemarefat 🆔 شناسه بله: https://ble.ir/gowharemarefat 🆔 شناسه روبیکا : rubika.ir/gowharemarefat
▪️ای وای محرم شده و خامنه‌ای نیست هم‌صحبت ما غم شده و خامنه‌ای نیست ▪️سالی دگر آغاز شد و حنجره‌هامان با مرثیه همدم شده و خامنه‌ای نیست ▪️ای‌ وای که بار دگر این سینۀ مجروح محتاج به مرهم شده و خامنه‌ای نیست ▪️هم جان من آمد به لبم هم جگرم سوخت هم قامت من خم شده و خامنه‌ای نیست ▪️در شام غریبان به شمار سپه شام از طاقت من کم شده و خامنه‌ای نیست ▪️مانند زمانی که به خون خفت ابالفضل هنگامۀ ماتم شده و خامنه‌ای نیست ▪️از بانگ جگرسوز «علمدار نیامد» لرزان، تن عالم شده و خامنه‌ای نیست ▪️ای‌ وای که در بیت، حسینیۀ عشاق بی‌مونس و همدم شده و خامنه‌ای نیست ▪️بر پای اسیران غمش بند یتیمی چون سلسله محکم شده و خامنه‌ای نیست ▪️تا شعله بگیرد دل من هر طرف، آتش از طعنه فراهم شده و خامنه‌ای نیست ▪️در سعی و صفای حرمش چشم محبان چون چشمۀ زمزم شده و خامنه‌ای نیست ▪️برخاسته این قوم به هر کوی و خیابان ایران، همه پرچم شده و خامنه‌ای نیست ▪️در سوگ شهیدان، رخ هر آینه‌ پنهان در آه دمادم شده و خامنه‌ای نیست ▪️«روزی که نباشد!» همه گفتیم محال است این فرض، مسلم شده و خامنه‌ای نیست 😭😭😭😭😭😭 ┅═✧☫گوهر معرفت☫✧═┅┄ 🆔شناسه ایتا @gowharemarefat 🆔 شناسه بله: https://ble.ir/gowharemarefat 🆔 شناسه روبیکا : rubika.ir/gowharemarefat
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
4.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
امروز صبح لبنان سگ هار منطقه نه توافق براش فرقی ایجاد می‌کنه نه عدم توافق! بفهمید..! ┅═✧☫گوهر معرفت☫✧═┅┄ 🆔شناسه ایتا @gowharemarefat 🆔 شناسه بله: https://ble.ir/gowharemarefat 🆔 شناسه روبیکا : rubika.ir/gowharemarefat
✨بسم الله الرحمن الرحیم✨ 🚩السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین🚩 در آستانه ی ورود به ماه حزن و اندوه آل الله(علیهم السلام) ماه محرم و ماه پیروزی خون بر شمشیر در نظر داریم در جهت 👈قربانی و ذبح گوسفند جهت سلامتی وجود نازنین قطب عالم امکان حضرت بقیه الله، حجت بن الحسن (عجل الله تعالی فرجه الشریف ) 👈سلامتی رهبر معظم انقلاب اسلامی آیت الله سید مجتبی خامنه ای (حفظه الله ) 👈کمک به چند خانواده مستحق و نیازمند و تهیه بسته های معیشتی برای آنها به نیت 👈تبلیغ برای کانال گوهر معرفت(صدقه جاریه) 👈کمک به اقامه ی عزای حسینی و یاری رساندن به مواکب و هیات خیابانی در راستای تقویت حضور میدانی از شما اعضای بزرگوار و گرامی کانال درخواست مساعدت نماییم لطفا در صورت صلاحدید و به هر مقدار و لو اندک که می‌توانید نذورات، صدقات و خیرات خود را به ۳ شماره کارت زیر واریز فرمایید اجرکم عندالله و عند مولانا بقیه الله (صلوات الله علیه)
6277601420597658
6037997434167020
6277601420603217
به اسم (جوادی)