eitaa logo
گوهر معرفت 🚩یا لِثارات 🚩
81.6هزار دنبال‌کننده
4.5هزار عکس
1.7هزار ویدیو
22 فایل
بسم الله و بالله لاحول ولا قوه الا بالله العلی العظیم مقصودِ عاشقانِ دو عالم لقای توست مطلوبِ طالبان به حقیقت رضای توست بودم بر آن که عشق تو پنهان کنم ولیک شهری تمام غلغله و ماجرای توست ⚠️نشر مطالب و محتوا شرعا همراه نام و لینک کانال جایز میباشد⛔
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
✍چند وقت پیش در لابلای یک یادداشت دیگری نوشتم «اگر پنج سال قبل پای یک فیلم سینمایی می‌نشستم که نشان می‌داد از سوی آمریکا به ایران حمله نظامی می‌شود و در ساعت صفر جنگ رهبری و تمام فرماندهان اصلی نظامی کشور یک جا ترور می‌شوند، به همه مراکز و تاسیسات نظامی ایران تا حد کلانتری محلات حمله می‌شد و کشور در کمتر از ۲۴ساعت به مرحله اداره زیرزمینی امور می‌رسد، در حدی که احتمالا یک بخشدار هم در ساختمان بخشداری نتوان پیدا کرد؛ اما ایران تنها ۲ساعت بعد از شروع چنین جنگی به ۷پایتخت در منطقه حمله گسترده موشکی می‌کرد، تنگه هرمز را مسدود می‌کرد و تا ۱۰۰روز بزرگترین ارتش جهان نه توان آن را پیدا می‌کرد که این تنگه را باز کند و نه قدرت آفندی و موشکی ایران را از کار بیاندازد و در این فضای اداره زیرزمینی کشور که کلانتری‌ها هم تخلیه شده‌اند حتی یک شهر کوچک مرزی سقوط نکند و دست آخر ایران زمان آتش‌بس را تعیین کند و...» قطعا همان اواسط فیلم، سالن سینما را ترک می‌کردم و می‌گفتم این فیلم بیش از حد پروپاگاندایی و اگزجره است و درصدی به شعور مخاطبانش احترام نگذاشته است. 🔹اما خب چه می‌شود گفت؟ ما این فیلم غیرقابل باور را در این صد و چند روز زندگی کردیم. در یک نبردی که بسیار از هجوم اسکندر مقدونی و چنگیز مغول و ارتش متفقین هم بزرگتر بود ما تاریخی‌ترین مقاومت میهنی را از خودمان نشان دادیم. 🔸حجاب معاصرت چندان اجازه نمی‌دهد که بفهمیم تمام اینها یعنی چه، اما خب بعدها هرکه در کتاب تاریخ به این جنگ و داستان دفاع ما می‌رسد با حیرت و غرور و افتخار، آن را می‌خواند. گوارای وجود آیندگان باد افتخار به این تاریخ و نقطه پایانی که بر قرن‌ها اضطراب برای بقا ایران و حفظ تمامیت سرزمینی‌اش گذاشتیم. 🔹یکصد و چند روز پیش اهریمنان زمانه از پایان جنگ در چند روز الا چند هفته گفتند. اهدافشان هم مشخص کردند. 1️⃣ نابودی توان موشکی ایران 2️⃣ نابودی قدرت دریایی ایران 3️⃣ نابودی و خارج کردن مواد غنی‌سازی‌شدن ایران 4️⃣ تغییر نظام سیاسی ایران 5️⃣ مالکیت بر جزایر جنوبی و منابع نفتی ایران و به پیوست تمام اینها: تسلیم بی قید و شرط ◽️ما تا ساعت آخر این جنگ موشک‌هایمان به هر تعداد و با هر هدفی که انتخاب خودمان بود شلیک شد. ◾️ما تا ساعت آخر جنگ تعیین کردیم که کدام کشتی از تنگه عبور کند و کدام پشت دروازه بماند. ◽️ما سرنوشت اورانیوم‌ها را حتی از شروط پایان جنگ خارج کردیم. ◾️و آن دو مورد آخر هم که ارزش پاسخگویی ندارد و لفظش هم به دهان نجس دشمنان بزرگ بود. ایران با تنی زخمی و با داغی ابدی از فقدان رهبر شهید خود و نیکوترین فرزندانش این جنگ را به انتها رساند. آنان تن به تن برای اقتدار و استقلال وطن ذبح شدند اما حالا خلیج، از هر زمانی فارس‌تر است. تهدید ایران علیه دشمنانش از هر زمانی معتبرتر است، ایمان به توان دفاعی‌مان از هر زمانی بالاتر است. و ایران برای ما وارثان این ایام سخت از هر زمانی ایران‌تر و عزیزتر است. ┅═✧☫گوهر معرفت☫✧═┅┄ 🆔شناسه ایتا @gowharemarefat 🆔 شناسه بله: https://ble.ir/gowharemarefat 🆔 شناسه روبیکا : rubika.ir/gowharemarefat
«ان‌شاء‌الله به زودیِ زود، خداوند احساس پیروزی را در دل‌های همه‌ی مردم ایران رواج بدهد.» ۱۴۰۴/۱۰/۱۹
✉️ متن کامل پیام رهبر انقلاب اسلامی خطاب به ملت ایران درباره تفاهم‌نامه رئیس‌جمهوران ایران و امریکا ▪️بسم‌ الله‌ الرّحمن ‌الرّحیم 📄ملّت پرشور و باوفای ایران 💬همانگونه که مطلع شُدید، تفاهم‌نامه‌ای بین رئیس‌جمهوران ایران و امریکا امضا شد. در مسیر رسیدن به این مرحله، مسئولین امر، از سر دلسوزی و با حُسن نظر، تلاش‌های زیادی را به‌عمل آوردند و البته این رئیس‌جمهور آمریکا بود که از روی استیصال، از انواع اهرم‌ها برای این امر استفاده می‌کرد. 💬بنده علی‌الاصول، نظر دیگری داشتم ولی از باب تعهّدی که رئیس‌جمهور محترم به‌عنوان رئیس شورای عالی امنیّت ملّی از طرف خود و سایر اعضا در پاسداشت حقوق ملّت ایران و جبهه مقاومت به بنده دادند و تصریح به قبول مسئولیت آن نمودند، اجازه‌ی آن را صادر نمودم‌. ایشان همچنین تصریح کرده‌اند که اگر طرف آمریکایی بخواهد زیاده‌خواهی کند زیر بار آن نخواهند رفت. از این لحظه، ما یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفته‌شده خواهیم بود. امّا بدیهی است مذاکرات حضوری که در آینده برقرار خواهد شد، به معنی پذیرش نظر دشمن نخواهد بود. امیدواریم که دعای خیر سرورمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشّریف انواع نصرت‌ها و فتوحات، برای ملّت باشرف ایران به ارمغان آورد. 🔻والسّلام علیکم و رحمة الله و برکاته ✍🏼سید مجتبی حسینی خامنه‌ای 🗓 ۲۸/خرداد/۱۴۰۵ ┅═✧☫گوهر معرفت☫✧═┅┄ 🆔شناسه ایتا @gowharemarefat 🆔 شناسه بله: https://ble.ir/gowharemarefat 🆔 شناسه روبیکا : rubika.ir/gowharemarefat
لا اله الا الله 😭😭😭 چند ماه است صدای بچه های انقلاب را با برچسب تندرو و خوارج و سوپر انقلابی و....خفه کردید و میگفتید نظر شما در هماهنگی کامل با رهبر انقلاب است و همه چیز هماهنگ شده است! حالا امام میگوید نظر دیگری داشته و شما مسئولان راه دیگری را انتخاب کرده بودید! خدایا به تو شکایت میکنیم 😭😭
چقدر گفتیم که دارید خلاف نظر رهبر انقلاب عمل می‌کنید چقدر به ما گفتید خوارج... خدای رویتان را سیاه کند ... این طور کلام ولی زمان زمین انداختید 😭😭😭
کاش اماممان فرمان میداد تا تکه پاره تان کنیم خشم و غضب الهی بر شما 😡😡
گفتیم جهل جماعت و خیانت خواص امیرالمومنین را بیچاره کرد و حالا پسرانش را گفتید ساکت باشید خوارج گفتید همصدا با اسرائیل هستید گفتید ضد اتحاد هستید لعنت امام زمان علیه السلام بر شما
یک کد مهم❗️ هر جریانی و هرکسی بر خلاف شروط ده گانه رهبری معظم انقلاب امام سید مجتبی خامنه ای (حفظه الله تعالی) حرفی بزند و عملی انجام بدهد ،بدون شک منافق و خائن به اسلام و انقلاب و ولایت است والسلام... ┅═✧☫گوهر معرفت☫✧═┅┄ 🆔شناسه ایتا @gowharemarefat 🆔 شناسه بله: https://ble.ir/gowharemarefat 🆔 شناسه روبیکا : rubika.ir/gowharemarefat
خائنین ضد ولایت آنقدر بر خباثت تان اصرار کردید تا آقا مجبور شد به دل سپاه فتنه و تزویر بزند ما پیش خدا سربلندیم و شما پیش مادرش زهرا سلام الله علیها روسیاه هستید