eitaa logo
گوهر معرفت 🚩یا لِثارات 🚩
81.3هزار دنبال‌کننده
4.5هزار عکس
1.7هزار ویدیو
22 فایل
بسم الله و بالله لاحول ولا قوه الا بالله العلی العظیم مقصودِ عاشقانِ دو عالم لقای توست مطلوبِ طالبان به حقیقت رضای توست بودم بر آن که عشق تو پنهان کنم ولیک شهری تمام غلغله و ماجرای توست ⚠️نشر مطالب و محتوا شرعا همراه نام و لینک کانال جایز میباشد⛔
مشاهده در ایتا
دانلود
4.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
باسمه تعالی آقای قالیباف! سلام احتمالا به یاد دارید که قبل از شروع به کار مجلس، در تماس تلفنی به شما گفتم که یکی از راه‌های نزدیک شدن سلایق سیاسی مختلف این است که جلوی رسانه‌های بداخلاق و بی تقوای خودتان را بگیرید تا به جای تخریب منتقدان شما، زمینه گسست بیشتر را فراهم نکنند. آن روز مصداق صحبتم یکی از افراد بدنام و نامتعادل در تیم رسانه‌ای شما بود و امروز بعد ۲ سال صدها نمونه دیگر وجود دارد که یک مثالش همین کلیپی است که صفحه رسمی هواداران شما علیه بنده ساخته اند. صفحه ای که زیر نظر مشاورتان جناب احدیان فعالیت میکند و البته از انتشار هیچ دروغ و تهمتی نیز دریغ نمیکند؛ به عنوان نمونه در همین کلیپ که یک روز قبل از پیام مهم رهبرانقلاب منتشر شده، انواع تخریبها علیه بنده صورت گرفته که چرا گفته ام توافق با امریکا مورد رضایت رهبرانقلاب نیست! در حالیکه با پیام اخیر ایشان بر صغیر و کبیر روشن شد جنابعالی و تیم مذاکره کننده برخلاف رضایت ایشان و با نقض خطوط قرمز متعدد با امریکا توافق کرده اید اما امثال بنده به خاطر فهم این واقعیت و موارد مشابه، مدتهاست از جانب رسانه‌های شما ناسزا میشنویم. علی ای حال، بنده امیدی به اصلاح این رویه ندارم چون تجربه نشان داده حلقه اطراف جنابعالی قدرت شان از خود شما بیشتر است و شما نمیخواهید یا نمیتوانید افسار آنها را بکشید ودقیقا همین افراد هستند که نقش محوری در "خطاهای محاسباتی" متعدد شما در بزنگاه‌های مختلف دارند. راستی آقای قالیباف! توافق با امریکا برخلاف رضایت رهبری، در این دنیا هم عزتی نخواهد داشت چه برسد به آن دنیا. امیرحسین ثابتی ۳۱ خرداد ۴۰۵
بدون شرح حتی کانالای ضد انقلابم فهمیدن. ┅═✧☫گوهر معرفت☫✧═┅┄ 🆔شناسه ایتا @gowharemarefat 🆔 شناسه بله: https://ble.ir/gowharemarefat 🆔 شناسه روبیکا : rubika.ir/gowharemarefat
❌⭕️پزشکیان: پنجاه روز است که یک بشکه نفت نتوانستیم صادر کنیم‼️‼️
گوهر معرفت 🚩یا لِثارات 🚩
❌⭕️پزشکیان: پنجاه روز است که یک بشکه نفت نتوانستیم صادر کنیم‼️‼️
هم دروغ است هم پالس ضعف است و هم ننه من غریبم بازی است حداقل بخاطر تیمی که فرستادی این حرفارو نزنید فهمش اینقدر هم سخت نیست
آقای تقوی تو هم در... می‌گویی بزرگترین خریدار نفت ما چین است و در این مدت آمریکا کوچکترین مشکلی برای کشتی های چینی حامل نفت خریداری شده ی ایرانی ایجاد نکرده اند و روند فروش ادامه داشته است ┅═✧☫گوهر معرفت☫✧═┅┄ 🆔شناسه ایتا @gowharemarefat 🆔 شناسه بله: https://ble.ir/gowharemarefat 🆔 شناسه روبیکا : rubika.ir/gowharemarefat
شما عادت دارید سرنا را از سرگشادش بزنید امام شهید و امام حاضر مخالف مذاکره بوده و هستند و شماها حامیان مذاکره با شیطان امام شهید و امام حاضر به قاعده فقه اسلام مخالف بمب اتم هستند و شماها موافق آن یا للعجب ❗️❗️❗️ ┅═✧☫گوهر معرفت☫✧═┅┄ 🆔شناسه ایتا @gowharemarefat 🆔 شناسه بله: https://ble.ir/gowharemarefat 🆔 شناسه روبیکا : rubika.ir/gowharemarefat
مشکل اصلی ،جاده صاف کن های وفاق هستند همان ها که پشت نقاب انقلاب قایم شده و تیشه به ریشه آن میزنند از ترس از دست دادن آبشخورهای مجازی و منابع درآمدی بسیار چرب و شیرین خود حتی جرات نداشتند اعلام موضع قاطع ،سریع و روشن رهبر معظم انقلاب در مورد مذاکرات را منعکس کنند حکایت شماها مثل بزرگان فکری تان ،حکایت امام فروشی به هوس گندم ری می باشد خواهید دید سنت خدا را تغییری نیست ... ┅═✧☫گوهر معرفت☫✧═┅┄ 🆔شناسه ایتا @gowharemarefat 🆔 شناسه بله: https://ble.ir/gowharemarefat 🆔 شناسه روبیکا : rubika.ir/gowharemarefat
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
پزشکیان: نگرانم مردم ناراضی به خیابان بیان و اعتراض کنن. اون وقت ابهت ما فرو می‌ریزد‼️ ┅═✧☫گوهر معرفت☫✧═┅┄ 🆔شناسه ایتا @gowharemarefat 🆔 شناسه بله: https://ble.ir/gowharemarefat 🆔 شناسه روبیکا : rubika.ir/gowharemarefat
7.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
جگر سوخته ی یک مادر 😭😭😭 ┅═✧☫گوهر معرفت☫✧═┅┄ 🆔شناسه ایتا @gowharemarefat 🆔 شناسه بله: https://ble.ir/gowharemarefat 🆔 شناسه روبیکا : rubika.ir/gowharemarefat
4.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 پزشکیان: ما از نیروهای مسلح پشتیبانی کردیم. ما از خودمان ۲۰ میلیون بشکه نفت دادیم به نیروهای هوافضا ▪️ اولا خودتان یعنی دقیقا چه کسی؟ شما مکلف هستید که بنیه دفاعی را تقویت کنید و حق ندارید که پشتیبانی نکنید. ثانیا در همین مدت، به اذعان داده‌های مختلف، شما بیش از ۱۰۰ میلیون بشکه نفت فروختید. نفتی که قبل از جنگ روی دستتان باد کرده بود و وزارت نفتتان توان فروشش را نداشت. و این ۱۰۰ میلیون بشکه را با قیمت حداقل ۱۰۰ دلار فروختید. که قبل از آن با ۶۰ دلار هم نمی‌توانستید بفروشید. یعنی با همین حساب سرانگشتی ساده، ۴۰ درصد قیمت بالاتر بعلاوه روزانه چندصدهزار بشکه بیشتر فروخته‌اید. این جنگ حداقل در حوزه فروش نفت برای دولت سراسر سود بوده است. لطفا منتش را نگذارید. ┅═✧☫گوهر معرفت☫✧═┅┄ 🆔شناسه ایتا @gowharemarefat 🆔 شناسه بله: https://ble.ir/gowharemarefat 🆔 شناسه روبیکا : rubika.ir/gowharemarefat