1.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥یک کودک، یک موکب، یک استکان چای و دنیایی از عشق و حلال زندگی...
حسین جان
من از کودکی ،عاشق و دلباخته تم😭😭
2.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فقط «حُسین»...!
🎙آیتالله عبدالکریم حق شناس رضوان الله علیه:
داداش جون!مبادا در دهه اوّل محرم به فکر تفریح و رفتن به جاهای خوش و آب و هوا باشی!
حسین، عزیز الله است. [اگر بروید] به شما خوش نخواهد گذشت، خوش گذشتن موقت هم اگر باشد، وبال گردنتان میشود.
در دههی اول محرم باید تجملات را رها کنی. به این فکر نباش که مثلاً صبحانه امروز من کره و مربا باشد. باید فکر شما این باشد که در مجالس عزاداری ابا عبد الله الحسین علیه السلام شرکت کنید.
بعضی می خواهند در ایام محرم هم درس بخوانند و هم عزاداری کنند؛ اما این غلط است، این بی برنامگی است.
امام حسین، عزیز الله است و باید در دهه اول محرم فقط به عزای ایشان پرداخت.
باید در این دهه وضعیت و برنامه ما عوض شود.
هر گاه در مجالس روضه حاضر میشوی، بیشتر از دو جلسه روضه پشت سر هم ننشین، کدورت میآورد!
برویم جایی که خلوت باشد؛ جایی که در آن افاده ای نباشد و همه برای خدا، آن جا باشند. هر چه بخواهی در این مجالس شکسته به شما میدهند؛ چون در این مجلس فقط به خاطر امام حسین
آمدی؛ ولی در مجالس دیگر ممکن است چیز دیگری را هم با آن قاطی کنی!
مقیــّد به شرکت در مجالس معروف، سخنرانان و روضه خوان های خاص نباشید. هر جا شد، شرکت کنید. هر چه گُم تر، بهتر!
بنده خدای کریم
6.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حسین جان ...
این مملکت را اقامه ی عزای حسین، نگه داشته است ...
سلام خدا و انبیا و اولیا و ملائکه الله بر عزاداران حسینی
التماس دعا ...
┅═✧☫گوهر معرفت☫✧═┅┄
🆔شناسه ایتا
@gowharemarefat
🆔 شناسه بله:
https://ble.ir/gowharemarefat
🆔 شناسه روبیکا :
rubika.ir/gowharemarefat
آیت الله آقا تهرانی رحمه الله علیه:
همه قائل بر این هستند که باب الحوائج در عالم سه نفر هستند ؛ اما بر من مکشوف شده است و قائل بر این هستم که چهارمین کسی که در عالم باب الحوائج است ؛ حضرت رقیه سلاماللهعلیها است
والله قسم آنقدر آبرو دارد که اگر دستان کوچک اش را بالا بیاورد دعا نکرده خدا می گوید مستجاب شد
┅═✧☫گوهر معرفت☫✧═┅┄
🆔شناسه ایتا
@gowharemarefat
🆔 شناسه بله:
https://ble.ir/gowharemarefat
🆔 شناسه روبیکا :
rubika.ir/gowharemarefat
8.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
علیرغم همه حرف و حدیثها؛ بعضی چیزا هست که با دو دو تا چهارتای دنیا جور درنمیاد!
اینو دیگه فقط بچه حزباللهی هیئتی نمیگه؛ حتی رئیس اتاق بازرگانی هم بهش اعتقاد پیدا کرده..
بله امدادهای غیبی ...