eitaa logo
🎭... Aurora.Mikaelson.
42 دنبال‌کننده
782 عکس
352 ویدیو
7 فایل
آرورا مایکلسون؛از خانواده اصیل "مایکلسون" ها. isfp . 9w1 . 964 عمارت ممنوعه؟!شما فقط تا دم در میاید. پیوی: @Yuu_san
مشاهده در ایتا
دانلود
خب حالا اولین بار این هالووین رو کیا رسما اوردن توی مراسماتشون؟ یه بشر هایی اگر درست یادم باشه به یه جاهایی از فرانسه و ایرلند امروزی مهاجرت میکنن. اینا بهشون میگفتن قوم سلت. اینا کلا از قبل از میلاد حضرت مسیح بودن. اینا یه مراسمی داشتن برای خدای مرگشون بود.توش اتیش روشن میکردن دسته جمعی و چیزای ترسناک میپوشیدن بعد چیکار میکردن؟بچه اول خونواده رو قربانی میکردن برای خداشون🗿اینا باورشون این بود که تو این شب مرز بین دو تا دنیای ارواج و اجنه و دنیای انسان ها خیلی باریک میشه و ارواح خبیثه میتونن رد بشن و حالا ادامه ی خرافاتشون که حوصله ندارم بگ—-
صحبت از بچه ها شد.... _هالووین مرگبار ترین روز سال برای بچه هاست_ به نظرتون چرا توی این جشن اینقدر بچه گم میشه؟حالا سوای اونهمه کشته هایی که نصفشون دلیلشون فیکه🗿جواب:واضح.
خب حالا هالووین از دید مسیحیت مدرن و مسیحیت قدیمی چطور بوده داوشا دیگه فکر کنم اونقدر اگاه هستید که بدونید بعضی از فرقه های مسیحیت یکمممم کمتر انحراف یافته اند🗿یکم فقط و همونا دقیقا جلوی هالووین می ایستن.چرا؟ چون وقتی مسیحیت داشت شکل میگرفت خیلی از مخالفان مسیحیت برای اذیت و ازار میومدن شب هالووین برعکس خدا رو میپرستیدن و حتی رو در و دیوار کلیساها صلیب های برعکس میکشیدن. و همینطور هم مسیحی های قدیم معتقدن که این شب واقعا چیز های ماورایی در قدرتمندترین وضعیت خودشونن و مرز بین دو تا دنیا خیلی باریک میشه. و حالا چرا اینهمه تبلیغش میکنن؟ نکته اینجاست وقتی که جسم و روح ادم برای همچین چیز هایی اماده بشه و خالی از معصومیت و پاکی بشه و نور از دست بره،اون جسم و اون روح راحت تر به تسخیر در میاد. راحت تر شست و شوی مغزی میشه و راحت تر ناخوداگاهش به کنترل در میاد.
خب حالا شاید بگین اگر واقعاا یه مراسم شیطانیه چرا اینقدر واضح شیطانی جلوه ش دادن که هر عقل سلیمی اولین چیزی که به فکرش میرسه اینه که این جشن شیطانی میتونه باشه؟ برای اینکه قدیم شیطان پرستا مخفیانه انجامش میدادن،الان شیطان پرست های مدرن هیچ ترسی از نشون دادن سمبل های شیطانی ندارن. چرا؟ چون خیلی راحت از طریق هالیوود و سینما و کتاب ها و معماری و ..... و هر چیزی که به هنر که بخشی از وجود انسانه ختم میشه،این ها رو به عنوان سمبل های "جادوگری" جا انداختن. و عقل های سلیم بدون اینکه خودشون بفهمن جادوگر ها رو از شیطان پرست ها جدا میکنن چون این چیزیه که از طریق هنر بهشون اموخته شده. کسی دیگه بهش ستاره پنج پر داوود نشون بدی نمیگه علامت شیطان پرستی عه،میگه این همونیه که جادوگر ها برای اجرای طلسم هاشون بهش نیاز دارن. حتی اصلا نمیدونن اسم این دقیقا توش داوود داره🤣🤣🤣
خب،صدق الله العلی العظیم امیدوارم مفید واقع بشه. و امیدوارم هیچکس به درد "نادانی" و "الکی پرستیدن یا خوب دیدن چیزی" دچار نشه.فرهنگ غرب،فرهنگ شیطان پرستاست.فرهنگیه که از بی ریشگی اومده.چیزیه که چند نفر بالا درست کردن و به خورد پایینی ها دادن و میگن "فقط ایمان! دنبال دلیل باشی میشی کافر". چه پشت پرده چه علنی. این چیزای علنی عه که ما میبینیم،وای به حال چیزایی که معلوم نیستن.....🤝
💢انقلاب سودان 🛢 سودانِ نفت‌خیز وقتی همکاری با آمریکا را کنار گذاشت و با چین برای توسعه میادین نفت قرارداد بست، به هدف فشارهای غرب بدل شد؛ تحریم‌ها و عملیات روانی کلید خورد. 🧕 از ۲۰۰۹ با کمپین «نه به سرکوب زنان» و سپس نمادسازی از «آلاء صلاح»، موجی از اعتراضات زنانه با شعار «آزادی، صلح، عدالت» به راه افتاد؛ شبکه‌های غربی آن را تقویت کردند. ⚖️ پس از سرنگونی عمرالبشیر، دولت انتقالی قانون حجاب و ممنوعیت مشروب را لغو و عادی‌سازی با اسرائیل را پیش برد؛ اما نه عدالت آمد، نه رفاه. زنان سهم بیشتری از ناامنی و خشونت دیدند. امروز با تداوم درگیری‌های داخلی و تجهیز گروه‌های مسلح، نفت و طلا آسان‌تر به بیرون می‌رود و سودان با خطر تجزیه دوباره روبه‌روست. آیا وقت آن نرسیده فریب «استفاده ابزاری از حقوق زنان» برای تغییر رژیم و غارت منابع را ببینیم و مقابل این دومینو بایستیم؟ .
ولی صبح بخیر با "صبحت بخیر" خیلی فرق داره روز بخیر با "روزت بخیر" خیلی فرق داره عصر بخیر با "عصرت بخیر" خیلی فرق داره و شب بخیر با "شبت بخیر" خیلی فرق داره...
ترکیب موردعلاقم تا ابد الدهر