نمیدونم چطوری بگم
ولی مثل یه چای دم نکشیده ام که فقط با ابجوش قاطیش کردی
یا مثل اون نسکافه ای که ریختیش توی یه اب سرد
یا ابرنگی که بجای یکم اب کلی اب باهاش قاطی کردی
یا حتی همون ساعت زنگی که روی ساعت اشتباهی کوکش کردی
یه چیز درست با یه چیز درست،اما از طریق روشی اشتباه...
هدایت شده از توییت فارسی 🇮🇷
این وضع تربیت و فکرتونه
داد بزنیم و دعوا کنیم، با بشقاب میوه و غذا بیاد منتکشی میشه مادر خوب
وقتی اولین داد رو زدی یکی میزد تو دهنت و میبستت به تخت و ۲۴ ساعت بهت غذا نمیداد میفهمیدی باید کنترل دهن و رفتارت رو داشته باشی گل پسر 🌹
》ةیچرالملوک《
@farsitweets
9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خدا رحمت کنه استاد سلحشور رو
اصلا یه چیزی ساخته که پشمام😂✨واقعا ها،هر کی ندیده باشتش عمرش به باد رفته
هدایت شده از Yū-Vâm
الینا:من نمیخوام جرمی اینهمه خوناشام رو بکشه!!
نمیخوام اینهمه بیگناه بمیرن!!!
الینا همزمان:
بیا کول رو بکشیم که 1000 تا خوناشام رو همزمان کشته باشیم
ازونطرف هم ربکا رو بکشیم
چیز یعنی خنجر بزنیم
اگر نزدی ینی تو تیم خوبی نیستی و الکی به یه نفر اعتماد کردی
وقتیم که مشخص شد تو با ربکا اهم اهم
من باید عین کسایی نگات کنم که یه چیزی ازت طلب دارم:////
درحالیکه من همین الانشم با دیمنم:////
پائولو کوئیلو توی کتاب"انسان جدید، زندگی جدید" یه توصیه خیلی ارزشمند به مایی که همه ی وجودمون رو برای یه سری از آدما میزاریم که هیچوقت نفهمیدن و مدام خودمون رو بخاطرشون آزار میدیم میکنه و میگه:
«بسیار مهم است که بگذارید بعضی چیزها از بین بروند.
خودتان را از آنها رها سازید و از دستشان خلاص شوید. منتظر نباشید تا قدر تلاش هایتان را بشناسند و عشق تان را بفهمند. دَر را ببندید، آهنگ را عوض کنید، خانه تکانی کنید، گرد و غبارها را بتکانید،
از آنچه هستید دست بردارید و به آنچه که واقعا هستید روی آورید...»
راستش چیزی که میخواستم در موردش صحبت کنم در مورد تغییر استراتژی "غرب به شرقه"
تا چند دهه پیش صنعت موسیقی و فیلم سازی غرب خیلی رواج داشت.موسیقی غرب و هالیوود اصلا بیداد میکرد. ولی بعد کم کم دیگه خیلی علنی شروع به رواج یه سری چیزا کردن. خواننده هایی ظهور کردن که خیلی راحت در مورد انحرافات ذهن و جنس ادمی اهنگ میساختن.کسایی مثل بریتنی و ریحانا و لیدی گاگا و چمیدونم کلی مثال دارم تو ذهنم که بیارم براتون.و اینطوری بود که بیشتر مردم زده شدن. الان جدی هر کی بیاد بهتون بگه فیلم های هالیوودی نگاه میکنه نمیگید چطور میتونی اینهمه کثیف کاری رو تحمل کنی؟
پس برای تاثیرپذیری اومدن گفتن چی؟بیاین از فرهنگ خودشون بر علیه خودشون استفاده کنیم.
فرهنگ سرتاسر اسیا چه خاور دور چه میانه چه اسیای شرقی و .... اشتراکاتی داره که توی غرب نیست و با غرب نداره.برای همین چون از قبل کشور های اسیای شرقی زیردست امریکا کار میکردن کار کردن از طریقشون راحت بود.اینا گفتن بیاین از طریق فرهنگ خودشون چیزایی که خودمون میخوایم رو به خوردشون بدیم.
الان دقت کنین انگار هر کشوری که قبلا در مقابله با امریکا شکست خورده-تاریخ بخونید- مثل ژاپن و کره که اینا اصلا سردسته ن.البته بار اول نیست که از مردم کره و ژاپن برای خواسته های خودشون استفاده میکنن.مثلا تو جنگ با ویتنام هست که امریکا برای حمله به ویتنام از سربازهای کره استفاده میکنه😂
دارن یه سری چیزا رو تبلیغ میکنن اونم گسترده.
کره از طریق موسیقی که اتفاقا جوون پسند هم هستن همه چیزش،رنگ های شاد،اهنگ های امیدبخش-به ظاهر-،چمیدونم اداهای عجیب غریبی که ایدول ها در میارن! داره چند تا چیز رو تبلیغ میکنه: کشیدن جوون ها به همجنسگرایی و شبیه تر کردن پسر ها به دخترا.
الان میگید اینو از کجات در اوردی😂باید به بگم واقعا از نظرتون اینی که پسر هاشون اینقدر میکاپ میکنن و اینی که تو هر اهنگی که بشنوی،اکثر پسر ها با یه صدای نازک عشوه دار میخونن خب این دقیقا یعنی چی؟😂کانسیلر رو روی خودشون خالی میکنن،خط چشم میکشن،رژ صورتی یا قرمز میزنن،دیگه بیان منم بزنن که ارایش محسوب شه🗿🗿🗿
ژاپن چیکار میکنه؟
ژاپن خیلی سگی داره پدوفیلی رو رواج میده:))))اگر یکم تو موسیقی شون برید....
دهنت سرویس چرا خواننده های دخترتون همیشه لباس عروسکی تنشونه و عشوه های دختر"بچه" گونه در میارن؟در صورتیکه اصلا میدونیم این زنانگی یا عشوه ریختن هایی که یه دختر 20 یا 25 ساله در میاره نیست😐این عملا داره نقش یه بچه رو توی لباس عروسکی بازی میکنه که میگه بیا منو بخور:/
خودم نفهمیدم چی نوشتم خیلی عجله ای نوشتمش احتمالا به خیلی جاهاشم عیب از طرف جمله بندی وارد باشه،مهم نیست اصل مطلب رو بچسبید🤣🤣🤣