❌ قابل فهم نیست چرا در جمهوری اسلامی با این همه نهاد و سازمان امنیتی عریض و طویل، شاهد فعالیت رسانه هایی هستیم که راحت از تروریست های تکفیری حمایت میکنند و این جنایتکاران را تطهیر میکنند؟
پ.ن:فقط از سبک و سطح نگارش متن میشه فهمید چه حجم از بیسوادی و لمپنیسم و خباثتی پشت این نوشته و این روزنامه ها هست...
به کانال" ایران مقتدر " 🇮🇷✌🏻بپیوندید
https://eitaa.com/hAIRAN.
کانال ایتا
https://t.me/Iranmoghtader0123
کانال تلگرامی
32.83M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴سطوح ترسناک تکنولوژی های نوین که از آن غافل یا بی خبریم...
🔺 سلطه بر انسان؛ ورود نامرئی و بسیار مخرب به زندگی انسانها با فناوری های نوین!
🔹 حتما صحبت های ارزشمند این مهندس الکترونیک با تجربه را کامل بشنوید!
به کانال" ایران مقتدر " 🇮🇷✌🏻بپیوندید
https://eitaa.com/hAIRAN.
کانال ایتا
https://t.me/Iranmoghtader0123
کانال تلگرامی
5.26M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥اردوغان یک هفته پیش: ترکیه هیچ جاه طلبی ندارد که حتی یک وجب از خاک هیچ کشوری را اشغال کند.
🔹اردوغان امروز: شهرهای سوریه که ما آنها را حلب، ادلب، دمشق و رقه مینامیم، میتوانند مانند غازیانتپ، هاتای و اورفا به استان های ما تبدیل شوند!
به کانال" ایران مقتدر " 🇮🇷✌🏻بپیوندید
https://eitaa.com/hAIRAN.
کانال ایتا
https://t.me/Iranmoghtader0123
کانال تلگرامی
8.32M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 روایتی از اقدامات شهید رئیسی برای عضویت ایران در بریکس و شانگهای
به کانال" ایران مقتدر " 🇮🇷✌🏻بپیوندید
https://eitaa.com/hAIRAN.
کانال ایتا
https://t.me/Iranmoghtader0123
کانال تلگرامی
16.58M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 جایی که دیپلماسی قفل میشود!
🎙شهید سلیمانی منطق حضور ما را در سوریه توضیح میدهد. امثال داعش و رژیم صهیونیستی ویژگیهایی دارند که چارهای جز مبارزه مسلحانه با آنها نداریم:
1️⃣ وحشی است. ما را واجب القتل میداند و نوامیسمان را غارت خود میداند.
2️⃣ سوریه و عراق بهانه است و میخواهند به مرز اصلی که ایران باشند نزدیک شوند تا بتوانند ضربه بزنند. هدف اصلی آنها ایران است.
3️⃣ هدف نهاییشان از بین بردن استقلال کشور و تصرف سرزمینمان است.
✍ این ده دقیقه سخنرانی شهید سلیمانی در تابستان سال ۹۶ و در گرماگرم جنگ با داعش، این روزها ارزش دیدن دارد.
به کانال" ایران مقتدر " 🇮🇷✌🏻بپیوندید
https://eitaa.com/hAIRAN.
کانال ایتا
https://t.me/Iranmoghtader0123
کانال تلگرامی
🔻دستبرد به حقیقت
🖊مهدی جمشیدی
[یکم]. در تیرماه سال ۱۴۰۲، مناظرهای با موضوع حجاب در برنامۀ شیوه داشتم که یک قطعۀ کوتاه از آن در روزهای اخیر و به مناسب قانون حجاب، از سوی برخی رسانههای اصلاحطلب در حال بازنشر وسیع است؛ اما متأسفانه آن را به گونهای «تقطیعشده» و «تصنعی»، منتشر کردهاند تا به مخاطب وانمود کنند که دست ما از استدلال، تهی است. با تقطیع، «تحریف» میکنند؛ «اشکالها»ی طرف مقابلِ مناظره را آوردهاند و «پاسخها»ی مرا - که برای ارائۀ آنها در انتظار تمامشدن سخنان طرفهای مقابل بودم - حذف کردهاند تا به مخاطب تلقین کنند که آن اشکالات، پاسخی نداشتهاند. دریغا که اخلاق حرفهای ندارند و در ستیز با حقیقت، دروغ میبافند. مگر در «قابهای بُرشخورده» و «تکههای گزینششده» کامیاب باشند، وگرنه واقعیّتِ مناظره، از غلبۀ این سوی مناظره حکایت داشت. این «تکهبندیها» و «بههمسنجاقکردنها»، از عجز معرفتیشان پرده برمیدارد و آشکار میکند که چگونه روایت، واقعیّت را در خویش فرومیبرد. شهامت مواجهه با «همۀ واقعیّت» را ندارند و با رسانه، به جان حقیقت میافتند و آن را «تکهتکه» میکنند تا مخاطب را بفریبند.
[دوم]. در آن مناظره، من در پاسخ به این مسأله که فرهنگ نمیتواند بر دیوار قانون تکیه بدهد، گفتم تمام دعوا بر سر یک اقلیّت ده درصدیِ متجاهر و لجوج است و قانون برای حل نشتیِ فرهنگی اینان است؛ به این معنی که «بخش عمدۀ جامعۀ زنان»، همچنان و فارغ از قانون، به سبب انگیزهها و اندیشههای ایمانی خویش، مقیّد به حجاب هستند و قانون، تنها برای اقلیّتی است که ضعف ایمان یا معرفت دینی، موجب کشف حجابشان شده است. پس اینگونه نیست که بنا باشد از طریق انحصاریِ قانون، فرهنگ پدید بیاید و یا یک امر فرهنگی، تثبیت شود، بلکه «قانونمندی حجاب»، فقط برای عدّۀ کمی که تعهد و معرفت دینیشان نمیتواند بازدارنده باشد، معنی و موضوعیّت دارد و بس.
[سوم]. در این حال، مجری در برابر من اشکال کرد که در علم حقوق گفته شده که اگر یک قانون، حتی پنج درصد مخالف جدّی داشته باشد، امکان اجرا نخواهد شد.
اما اوّلاً مقصود از «جدّیبودنِ» مخالفان چیست؟! شاخص این مفهوم کِیفی چیست؟! چگونه میتوان قضاوت کرد که مخالفان یک قانون، جدّی و مصمّم و قاطع هستند؟! آیا از «هیجانهای کور» و «عصیانهای ناگهانی» میتوان چنین حکمی کرد؟! اینکه یک روایت غلط و مغرضانه دربارۀ وضع حجاب ساخته و در قالب مفهوم حجاب اجباری، به بخشی از جامعه خورانده شود و آنان نیز مقلّدانه و طوطیوار، این کجروایت را بپذیرند و منفعلانه، تکرار کنند، به معنی مخالفت «جدّی» و «عمیق» است یا مخالفت «سطحی» و «نسنجیده»؟!
ثانیاً، مگر حتی قاعدۀ دموکراسی، پذیرش نظرِ «نصف به اضافۀ یک» نیست و مگر نباید نظر «اکثریّت» را ملاک عمل قرار دارد؟! در مجالس قانونگذاری، مبنای تقنین، پذیرش نود و پنج درصدی است؟! روشن است که چنین نیست.
[چهارم]. پس از این، دوباره کلام من قطع شد و طرف مقابل مناظره گفت مسأله، وجود ده درصد کشف حجاب در جامعه نیست، بلکه این است که اکثریّت جامعه، مواجهۀ قضایی را نمیپسندد و همچنین نیروی مذهبی، همیشه با استدلال جلو رفته است و نه قانون.
در اینجا نیز باید گفت: اوّلاً، در نظریۀ دینی، جامعه را بر اساس «مصلحت اکثریّت» تدبیر میکنند و نه «میل اکثریّت»، و بر این اساس، به جای «تبعیّت» از نظر اکثریّت، تلاش میکنند نظر اکثریّت را به سوی حقیقت دینی، «هدایت» کنند.
ثانیاً، اگر هم اکثریّتی مخالف باشند، مخالف «یک شکل خاص از مواجهۀ قانونی» با کشف حجاب و برهنگی هستند؛ از قبیل گشت ارشاد، ولی این مخالفت به این معنی نیست که بهصورت مطلق، معتقد باشند که حجاب نباید قانون باشد و فقط باید با اخلاق و تربیت و فرهنگ، این مسأله را حل کرد؛ چون بدیهی است که حتی قویترین ساختارهای هویّتی و تربیتی نیز نمیتوانند همگان را به خود ملتزم و مقیّد کنند. چهبسا اکثریّت معتقد باشند که حجاب، همچنان باید جنبۀ قانونی داشته باشد، ولی شکل مواجهۀ قانونی و الزامآور با کسانیکه اصرار بر کشف حجاب و برهنگی دارند باید تغییر کند. بهبیاندیگر، مخالفت فرضی با گشت ارشاد، به معنی موافقت با حجاب اختیاری – که همان خارجکردن حجاب از قانون و رهاسازی آن است - نیست.
ثالثاً، «فرهنگاندیشیِ محض»، همان اندیشۀ حجاب اختیاری است؛ درحالیکه تبدیل دستکم بخشی از «شرع» به «قانون»، امر ذاتیِ حکومت دینی است؛ چنانکه در منطق حاکمیّتیِ رسول اکرم و امیرالمؤمنین میخوانیم، شرع به قانون تبدیل گردید و برای متخلفان، مجازات در نظر گرفته شد. بهطور کلّی، فرهنگ در هیچ دولتی، چه دینی و چه سکولار، بینیاز از قانون نیست.
🖇 نسخۀ کامل و تقطیعنشده مناظره را در اینجا ببینید و بشنوید:👇
https://tv4.ir/episodeinfo/385569
https://eitaa.com/hAIRAN.
ایتا
https://t.me/Iranmoghtader0123
تلگرامی
،،،،،
هرگز از جنگافروزی و غوغای آمریکا و صهیونیستها نهراسید. ما در امانیم. چالش ایران، درونساختاری و از سوی دو لایه است:
یکی لیبرالهایی که بهعنوان «کارگزار نظام»، اختلال و انحراف رسمی ایجاد میکنند؛
و دیگری، لیبرالهایی که بهعنوان «روشنفکر رسانهای»، به ذهنیت اجتماعی، جهت غربی و غیرانقلابی میدهند.
به کانال" ایران مقتدر " 🇮🇷✌🏻بپیوندید
https://eitaa.com/hAIRAN.
کانال ایتا
https://t.me/Iranmoghtader0123
کانال تلگرامی
🖼 ویژگیهای خاص حضرت امالبنین (س)
اگر عباس ماه هاشمین است
هنر جوی امیر المومنین است
اگر اسطوره فخر و ادب شد
چو مادرش حضرت ام البنین است
▪️وفات شهادت گونه و مظلومانه حضرت امالبنین (س) را به محضر امام زمان ارواحناه فداه و شیعیان آن حضرت تسلیت و تعزیت عرض میکنیم.
به کانال" ایران مقتدر " 🇮🇷✌🏻بپیوندید
https://eitaa.com/hAIRAN.
کانال ایتا
https://t.me/Iranmoghtader0123
کانال تلگرامی
✍پشت آقا را خالی نکنید....🔻
🔸شهید سردار حاج قاسم سلیمانی:
🔹به زودی فتنههایی پیش رو خواهید داشت که کل شهدا آرزوی حضور به جای شما را خواهند داشت!
🔹آن روز من نیستم، ولی شما پشت آقا را خالی نکنید.
به کانال" ایران مقتدر " 🇮🇷✌🏻بپیوندید
https://eitaa.com/hAIRAN.
کانال ایتا
https://t.me/Iranmoghtader0123
کانال تلگرامی
✍عاقبت مردمی که از امام روی برگردانند 🔻
🔸 مرحوم علامه رحمة الله علیه:
🔹کسی که از امامت روی برگردان شد، آن کسی که از امام اعراض کرده است، آن کسی که در مسیر تکامل انسانی، که صراط المستقیم است، از راه پیغمبر و آل پیغمبر و از حقیقت قرآن برکنار شده، به مثل سربازانی هستند که امیر ندارند و به هر طرف پراکنده شدند و مشوش شده اند و دشمن بر آن ها مسلط شده است
📚امامت صفحه ۴۳
به کانال" ایران مقتدر " 🇮🇷✌🏻بپیوندید
https://eitaa.com/hAIRAN.
کانال ایتا
https://t.me/Iranmoghtader0123
کانال تلگرامی
یه مادر شهیدمو دلم رو پرپر میکنم.mp3
12.14M
🕊🕯
🖤به مناسب وفات شهادت گونه
حضرت ام البنین و روز تکریم مادران شهدا💔
میگن شده بچـه من شهیدِ مفقود الاثر
ولی دلم روشنه که میاد یه روزی ز سفـر
#حضرت_ام_البنین
#وفات_حضرت_ام_البنین
به کانال" ایران مقتدر " 🇮🇷✌🏻بپیوندید
https://eitaa.com/hAIRAN.
کانال ایتا
https://t.me/Iranmoghtader0123
کانال تلگرامی