eitaa logo
ایران مقتدر 🇮🇷✌🏻
959 دنبال‌کننده
12.1هزار عکس
14.9هزار ویدیو
55 فایل
هرگز این جمله زیبا نرود از یادم / جسم من ذره ای از خاک وطنم ایران است ... #سربازان_امام_خامنه_ای✌🏻 @NN_8052 پذیرش آگهی وتبادلات @Hoffnung9340 ارتباط با مدیر لینک کانال "ایران مقتدر"🇮🇷✌🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
6.72M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مادر و پسرمسیحی ای که برای اولین بار به مقتل سید حسن نصر الله آمدند...😭 ۴ دیماه ۱۴۰۳ ┅┅❅❀❥کانال" ایران مقتدر " 🇮🇷✌🏻❥‎‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌❀❅┅┅ https://eitaa.com/hAIRAN. کانال ایتا https://t.me/Iranmoghtader0123 کانال تلگرام
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ببینید یک کویر نورد ایرانی به طور تصادفی با بقایای یک موشک مایل پرتاب که احتمالا مربوط به نسل خیبر شکن یا فتاح است روبرو می‌شود. تصاویری که این شخص منتشر کرده است جزئیات بیشتری در مورد این موشک به ما نشان می‌دهد. از قرار معلوم این موشک از موشک‌های است که پرواز ناموفق داشته و به اصطلاح فیل شده است. به نظر می‌رسد نقص در موتور عامل از دست رفتن موشک شده باشد و نکته جالب این است که توسط یک کویرنورد در داخل کشورمان یافته می‌شود. نکته این کلیپ اینه که موشک تا ته زمین فرو رفته و منفجر نشده می تونه موشک سنگر شکن خوبی بشه اولین سنگر شکن ایرانی با توانایی نفوذ به اعماق و انهدام تاسیسات، تونل ها و پناهگاه های زیر زمینی و... البته خاک اون منطقه نباید زیاد سفت باشه. و از طرفی چون کلاهک عمل نکرده موشک اینقدر نفوذ کرده ولی اگر در سطح عمل می‌کرد به علت سرعت بالای ۴ ماخ این اندازه نفوذ نمی‌کرد. اینم باید در نظر داشت که الان دماغه موشک در چه وضعیتی هست، دفورمه شده یا نه؟ اگر دماغه دفورمه نشده باشه یعنی عین سنگر شکن نفوذ کرده. پس فقط لازمه یک فیوز تاخیری روی موشک سوار بشه تا زمانی که شتاب صفر شد کلاهک رو در عمق زمین فعال کنه. ولی اگر دفورمه شده باشه باید کلاهک رو تقویت کرد تا به خوبی نقش سنگرشکن بازی کنه این موشک بخوبی توانایی سنگر شکن شده رو داره ┅┅❅❀❥کانال" ایران مقتدر " 🇮🇷✌🏻❥‎‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌❀❅┅┅ https://eitaa.com/hAIRAN. کانال ایتا https://t.me/Iranmoghtader0123 کانال تلگرام
باسمه تعالی جناب آقای اسکندر مومنی وزیر محترم کشور با سلام و احترام در خبرها شنیدم که طی حکمی خانم پروین داداندیش همسر آقای واعظی رییس دفتر حسن روحانی را به عنوان مشاور خود و رییس مرکز امور زنان و خانواده وزارت کشور منصوب کرده اید. دو حالت وجود دارد؛ یا ایشان را به خاطر توانمندی های شخصی و فارغ از نسبت ایشان با یک جریان سیاسی خاص به این سمت انتخاب کرده اید و یا شما هم‌ مثل برخی دیگر از وزرا به یک ماشین امضا تبدیل شده و در حال توزیع سهم افراد و باندهای قدرت هستید. چنانچه مورد دوم صحت دارد _که شواهد نشان میدهد همین است_ و حتما ده ها نفر از زنان شایسته و همسو با دولت فعلی می توانستند در آن جایگاه قرار بگیرند، دلسوزانه عرض میکنم که دو روز بیشتر نشستن بر روی صندلی وزارتخانه، ارزش این بدنامی ها را ندارد به خصوص اینکه صغیر و کبیر متوجه میشوند که این مدل انتصابات نه از روی شایسته سالاری بلکه مصداق قبیله سالاری است و اولین دود آن نیز در چشم همین دولت میرود. آن صندلی که امروز شما روی آن نشسته اید موقت است و همه ما باید به زودی بابت تک تک اعمال مان به خدا پاسخگو باشیم. با آرزوی موفقیت و عاقبت بخیری امیرحسین ثابتی منفرد ۶ دی ۱۴۰۳ ┅┅❅❀❥کانال" ایران مقتدر " 🇮🇷✌🏻❥‎‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌❀❅┅┅ https://eitaa.com/hAIRAN. کانال ایتا https://t.me/Iranmoghtader0123 کانال تلگرام
🔻حکمرانی انفعالی و سکولاریسمِ ساختاری 🖊مهدی جمشیدی ۱. اصلی‌ترین و عمده‌ترین دلیلی که برای رفع فیلتر مطرح می‌شود این است که خواست و ارادۀ جامعه، همسو با این تصمیم است و جامعه می‌خواهد به شبکه‌های اجتماعیِ غربی، دسترسی داشته باشد. ازاین‌رو، استدلال می‌شود که چنانچه حاکمیّت در راستای رفع فیلتر حرکت نکند، سرمایه و بدنۀ اجتماعی‌اش را از دست می‌دهد و میان دولت و مردم، شکاف پدید می‌آید. براین‌اساس، هرچند آشکار است که بسترها و سکوهای غربی، به قواعد ما تن در نمی‌دهند، بلکه حتی لحظه‌های بحران سیاسی را می‌آفرینند و خاستگاه نهفته و ناپیدای تنش و تلاطم اجتماعی هستند، اما نگهداشت سرمایۀ اجتماعی، مهم‌تر است و به‌ناچار، باید آنها را رها گذاشت. در واقع، حاکمیّت میان دو امر متزاحم و متعارض، گرفتار شده است که گویا قابل‌جمع با یکدیگر نیستند و باید یکی از آن دو را انتخاب کند. دولت‌های غربی نیز که از این وضع انقباضی اطلاع دارند، عقب‌نشینی نمی‌کنند و برای گفتگو و تفاهم، وارد میدان نمی‌شوند؛ چراکه می‌دانند فشار اجتماعی و درونی، برای منفعل‌ساختن حاکمیّت، کافی است. ۲. نخستین مسأله این است که حاکمیّت، دیرهنگام به صحنه وارد شد؛ در جایی که جامعه، جغرافیای زیستِ مجازی خود را انتخاب کرده بود و نسبت به آن، شرطی و و ابسته شده بود. توده‌ها در این انتخاب، اختیار و ارادۀ مستقلی ندارند و تابع موقعیّت‌ها و جریان‌هایی هستند که ساخته می‌شوند. این موقعیّت‌ها و جریان‌ها، موج جامعه را به سوی خود می‌کشانند و در یک جغرافیا می‌نشانند؛ بی‌آن‌که مشخص باشد این حرکت و سیر، چه مبدأ و سرچشمه‌ای دارد. موج‌های جمعیّتی، به‌تدریج و در اثر شرایطِ ساخته‌شده، شکل می‌گیرند و در مرحله‌ای قرار می‌گیرند که دیگر، چندان مهارشدنی نیستند. از این نقطه به بعد، به جغرافیای انتخاب‌شده، وابسته می‌شوند و زندگی روزمرّۀ خود را به آن گره می‌زنند و روزبه‌روز، امکان گسستن و استقلال و عبور، برای‌شان دشوارتر می‌شود. در این وضع، حاکمیّت دیگر نمی‌تواند تصمیم‌های منجمدشده و تعلّقات گره‌خورده را تغییر بدهد. ازاین‌رو، تأخیر و تعلل در مقام صورت‌بندی وضعیّت و شکل‌دهی به شرایط، چندان قابل‌جبران نیست. ۳. از سوی دیگر، سیاست، وادی انتخاب‌های ساده و آسان نیست، بلکه سیاست، بازی هوشمندانه در میدان همین تزاحم‌ها و تعارض‌ها است. سیاست، میدان عمل و مواجهه با تحمیل‌ها و اقتضاهای متعدّد آن است و موقعیّت در آن به گونه‌ای است که کنشگر را از حقیقت به سوی مصلحت سوق می‌دهد و وادار به عمل‌گرایی و فرسایش و انفعال می‌کند. دراین‌حال، پیش‌پاافتاده‌ترین و ناسیاسی‌ترین کار، تسلیم‌شدن و عقب‌نشینی است و سیاسی‌ترین کار، بازی زیرکانه با شرایط و تغییر نسبتِ خویش با موقعیّتِ تحمیل‌گر است. موقعیّت، طبیعی و تکوینی نیست، بلکه طرف مقابل برای ما ساخته است تا قدرت خویش را به ما تحمیل کند و ارادۀ ما را تابع خود گرداند. حال چنانچه ما از ارادۀ او تبعیّت کنیم، در واقع، کنش پیشاسیاست داشته‌ایم و نتوانسته‌ایم وضع را به نفع خود تغییر بدهیم. در اینجا نیز باید گفت بر فرض این‌که قضاوت‌ها دربارۀ جامعه، سوگیرانه و ساختگی نباشد، می‌توان ذهنیّت جمعی را نسبت به شکبه‌های اجتماعیِ غربی تغییر داد؛ این ذهنیّت‌ها، قطعی و نهایی نیستند و می‌توان آنها را دگرگون کرد. در عمل، بارها دیده‌ایم که در اثر همین تغییر ذهنیّت، موج‌های انتقالی و کوچ‌های مجازی رخ داده‌ است و شرایط جدید و متفاوتی تولید شده است. این جابجایی‌ها، همگی طبیعی و خودجودش نیستند، بلکه دست‌کاری‌ها و دخالتی‌هایی در میان است. این امکان و فرصت برای ما نیز به‌مثابه یک کنشگر سیاسی وجود دارد که ذهنیّت جمعی را بازسازی کنیم. ۴. مسیری که اکنون بخشی از حاکمیّت – به‌خصوص لیبرال‌های دولتی و شبه‌انقلابی‌های تکنوکرات – انتخاب کرده‌اند، به انقباض و انسداد بیشتر حکمرانی می‌انجامد و انتخاب‌های آیندۀ حاکمیّت را محدودتر خواهد کرد. این مسیر، از سوی خودِ حاکمیّت، ساخته نشده، بلکه طرف مقابل، آن را تعریف و طراحی کرده و اکنون حاکمیّت باید به دلیل احساس انفعال و سردرگمی و اضطرار، به آن گردن بنهد؛ درحالی‌که هرچه در این مسیر پیشتر برود، چنان است که گویا به مرداب پا نهاده است. این مسیر، گشایش‌های لحظه‌ای و زودگذر در پی دارد و گره‌های کورِ فلج‌کننده. این‌که هر از گاهی، به شرایط تولیدشده از سوی تجدّد، تن در بدهیم و قدم‌به‌قدم، به اقتضاها و ضرورت‌های آن وادار بشویم، به معنی غلتیدن به یک مدار بی‌بازگشت و انقباضی است که انقلاب را از خویشتن هویّتی و فرهنگی‌اش، تهی و تخلیه می‌کند و به روند سکولاریسمِ ساختاری، دامن می‌زند. انقلاب از حیث ساختاری، در حال عبور از هنجارها و غایات و ارزش‌های خویش است و می‌رود که توسط تجدّد، بلعیده شود. https://eitaa.com/hAIRAN.
14.77M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ برای اقتصاد دستوری امپراطوری رسانه‌ای سرمایه‌داری... 💎 حجت‌الاسلام دکتر محسن خاکی برشی از دوره MPA با رویکرد حکمرانی مردمی 🎙 صوت کامل این جلسه: https://eitaa.com/shipaa/778 🎥 فیلم کامل جلسه: https://eitaa.com/shipaa/723 ┅┅❅❀❥کانال" ایران مقتدر " 🇮🇷✌🏻❥‎‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌❀❅┅┅ https://eitaa.com/hAIRAN. کانال ایتا https://t.me/Iranmoghtader0123 کانال تلگرام
🔻غیرمحرمانه با بزرگان جبهۀ انقلاب 🖊مهدی جمشیدی ۱. فرضیۀ من این است که حاکمیّت و یا دست‌کم بخش عمدۀ آن، دچار مجموعه‌‌ای درهم‌تنیده از سیاست‌های فرساینده و مخرّب شده است که در پی آنها، اکنون وارد مرحلۀ به‌شدّت چالش‌برانگیز و مخاطره‌آفرینی شده‌ایم که لحظه‌به‌لحظه، امکان‌های بازگشت و جبران، بیشتر زوال می‌یابند و شرایط قهری، ما را به محاصره درمی‌آورند. برای اثبات سخنم، به شواهد تجربی و عینی استناد می‌کنم. ۲. در همۀ انتخابات‌ها، دوگانۀ مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح مطرح می‌شود و در نهایت نیز، مشارکت حداکثری، ترجیح داده می‌شود و صالحان در اثر سازوکارهای سکولاریستی، از قدرت بازمی‌ماندند. چندی که می‌گذرد، نارضایتی‌های اجتماعی از منتخبِ متوسط یا ضعیف، سربرمی‌آورد و مشارکت حداکثری، دود می‌شود و به هوا می‌رود. این چرخۀ باطل، دهه‌ها در جریان بوده و انتخابات ریاست‌جمهوریِ اخیر نیز، نمونۀ روشن آن است. این در حالی است که حاکمیّت باید از طریق انتخاب «اصلح»، معضل دیرینۀ «کارآمدی» را علاج می‌کرد و آن‌گاه به‌صورت خودبه‌خود، «مشارکت حداکثری» نیز در دوره‌های بعدی برآورده می‌شد. ۳. از سال آغاز دهۀ نود، جریان تجدّدی تلاش کرد تا از حجاب، بحران بیافریند. در این راستا، گام‌به‌گام پیش آمد و در نهایت در سال نودوشش، چندین زن روسری‌شان را بر سر چوب نهادند و آشکارا، کشف حجاب کردند. در اینجا بود که موج شکل گرفت و اندک‌اندک، کشف حجاب به یک «جریان اجتماعی» تبدیل شد و در نهایت در متن اغتشاش، حالت انفجاری یافت. حاکمیّت نیز در مقابل، منفعل گردید و حجاب را رها کرد و به بهانۀ تقنین، سه سال در وضع تعلیق به‌سربرد؛ قانونی که اکنون دولت لیبرال، به اجرای آن تن در نمی‌دهد و البته مسألۀ این دولت، خودِ «قانونی‌بودن حجاب» است و می‌خواهد از کشف حجاب، عبور کند و برهنگی را به‌عنوان خط قرمز معرفی نماید. از این گذشته، کارگزارانی که در این مدت، سخن از «سازوکار فرهنگی» به میان آوردند، قدمی برنداشتند و نشان دادند کار فرهنگی، اسم رمزی برای تحقّق حجاب اختیاری است. ۴. در زمینۀ فضای مجازی نیز، حاکمیّت با وجود این‌که می‌داند از میانۀ دهۀ هشتاد به این سو، همواره شبکه‌های اجتماعیِ غربی، خاستگاه اصلی تدارک نظری و عملیِ بحران‌ها و تنش‌ها بوده‌اند، اما اینک در مسیر گشودن دوبارۀ آنها حرکت می‌کند. در اغتشاش اخیر، به‌عیان دیدیم که شبکه‌های اجتماعیِ غربی، ابتدا به تولید و بازتولید «هویّت‌های دگراندیشانه» پرداختند و سپس این هویّت‌های تجدّدی را در مسألۀ حجاب، متمرکز کردند و از ظرفیت آنها، «اغتشاش خیابانی» پدید آوردند. این بدان معنی است که حاکمیّت، به دیگریِ سیاسی و تمدّنی‌اش، مجال و میدان داده تا جامعه‌اش و ذهنیّت فرهنگیِ مردمانش را به‌آسانی، به تصرّف خود درآورد و آن‌گاه بر اساس این بدنۀ اجتماعیِ استحاله‌شده و مخالف، طرح‌های تجدّدیِ خویش را پیش ببرد. فیلترینگ، همۀ برنامۀ حکمرانی نیست، اما در زمانۀ جنگ و نزاع هویّتی، به‌قطع، یکی از اضلاع مواجهه است. اکنون حاکمیّت در مسیر میدان‌دادن به بسترها و سکوهای تجدّدی قرار گرفته و این اقدام را احیای سرمایۀ اجتماعی‌اش می‌داند، درحالی‌که داستان، معکوس است؛ چون نه‌فقط سرمایۀ اجتماعی‌اش، بیشتر دچار زوال هویّتی خواهد شد، بلکه حتی لایه‌ای از جامعه که هوادار سرسخت او هستند، با مشاهدۀ این سیاست‌های لیبرالی، سرخورده و دلزده می‌شوند و همچون گذشته، حاضر به پرداخت هزینه نخواهند شد. ازاین‌رو، حاکمیّت در روزهای دشوارِ پیش رو، تنها خواهد ماند. ۵. به‌نظرم همین سیاست‌های ناصواب و نامعقول برای این‌که حاکمیّت را در شرایط بحرانی و موقعیّت گره‌خوردگی قرار بدهند، کافی هستند. مسأله این است که کنش‌ها و دغدغه‌ها و سازوکارها از وجه «ساختاری»، غلط اندر غلط هستند؛ یعنی «مدار» و «مسیر»، نابجاست و امنیّت ملّی را دچار چالش‌های مهلک خواهد کرد. اینک به‌جای آن‌که در افق «بازسازی انقلابی» حرکت کنیم و فاصله‌ها و زاویه‌ها از اصالت‌های انقلابی را جبران نماییم و به مبنا و منطق امام خمینی بازگردیم، در جهت معکوس آن به حرکت افتاده‌ایم و لیبرالیسم را در همۀ اضلاع و وجوهش، محقّق می‌کنیم. این مسیر، به ناکجاآباد خواهد انجامید و حاکمیّت را چه از درون و چه از بیرون، دچار انسداد خواهد کرد. حاکمیّتی که ذهنیّت و هویّت جامعه‌اش را به‌راحتی در اختیار ساختارهای ارتباطی‌ای قرار بدهد که مخالف‌پرور و معارض‌ساز هستند، روزبه‌روز، نحیف‌تر و محدودتر خواهد شد و جز پوسته‌ای ظاهری از آن باقی نخواهد ماند. این سیاست، هرگز به احیای سرمایۀ اجتماعی نخواهد انجامید، بلکه برعکس، از جامعه، یک قلمرو غیرانقلابی و تجدّدی خواهد ساخت که به‌مثابه ابزار «سکولاریزاسیون حاکمیّتی» عمل خواهد کرد؛ و مگر تاکنون، چنین نبوده است؟! روی سخن من با بزرگان جبهۀ انقلاب است؛ به صحنه بیایید! "ایران مقتدر "🇮🇷✌🏻 https://eitaa.com/hAIRAN.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🗯پزشکیان در گذر زمان ،اخر کدوم حرفت درسته ؟ 🗯سال ۹۳ یا ۱۴۰۳🤔 کانال نداءالاسلام ┅┅❅❀❥کانال" ایران مقتدر " 🇮🇷✌🏻❥‎‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌❀❅┅┅ https://eitaa.com/hAIRAN. کانال ایتا https://t.me/Iranmoghtader0123 کانال تلگرام
دوستان میپرسن که اجرای سیاست‌های نئولیبرال از کی شروع شده؟ جواب: بلافاصله پس از جنگ تحمیلی، گرفتار نئولیبرالیسم شدیم! این، عکس روی جلد سند برنامه تعدیل هست که با همکاری صندوق بین‌المللی پول در دولت آقای هاشمی رفسنجانی نوشته شد، و تا الان هم همین داره اجرا میشه. دولت اصولگرا و اصلاح طلب هم نداشتیم! جالبه که مهر سری روی سند زدن! سوال اینجاست که چرا یه برنامه اقتصادی باید مهر سری بخوره روش؟ با همکاری یه نهاد آمریکایی برنامه اقتصادی نوشتن بعد روش مهر سری زدن! ┅┅❅❀❥کانال" ایران مقتدر " 🇮🇷✌🏻❥‎‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌❀❅┅┅ https://eitaa.com/hAIRAN. کانال ایتا https://t.me/Iranmoghtader0123 کانال تلگرام
24.69M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
صلوات خاصه امام‌ رضا🍃💚 أَلسَّلٰامُ عَلَیکَ یٰا عَلی اِبنِ موسَی أَلرّضٰآ أَلمُرتَضٰی🕊️ به کانال "ایران مقتدر "🇮🇷✌ بپیوندیم 👇 https://eitaa.com/hAIRAN
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
«سیدجان! شما محاصره‌اید، آیا اصلا نانی دارید که با مردمِ فلسطین تقسیم کنید؟!» ┅┅❅❀❥کانال" ایران مقتدر " 🇮🇷✌🏻❥‎‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌❀❅┅┅ https://eitaa.com/hAIRAN. کانال ایتا https://t.me/Iranmoghtader0123 کانال تلگرام
9.25M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 عاقبت پشت پا زدن به وطن؛ پشیمانی، اشک و حسرت‌های مهناز افشار در برنامه زنده تلویزیونی! 🔹مهناز افشار:من از مهناز افشار فرار و خداحافظی کردم و حالا در تنهایی با اندوه و درد و تاوان‌های خودم تنها عزاداری می‌کنم! ┅┅❅❀❥کانال" ایران مقتدر " 🇮🇷✌🏻❥‎‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌❀❅┅┅ https://eitaa.com/hAIRAN. کانال ایتا https://t.me/Iranmoghtader0123 کانال تلگرام