eitaa logo
حامد فلاحتی
1.3هزار دنبال‌کننده
6هزار عکس
4.1هزار ویدیو
241 فایل
✅ دانش آموخته سطح 4 حوزه علمیه ✅ مدرس حوزه علمیه ✅ پژوهشگر معارف اسلامی 👈 انقلاب نوشته های مهم 👈 حوادث سیاسی، اجتماعی، فرهنگی 👈 اطلاع رسانی 👈 فایل های درسی و مطالعاتی 👈 سلسله مباحث هویت طلبگی 👈 ترویج مطالعه فلسفه ارتباط با مدیر: @HamedFalahati
مشاهده در ایتا
دانلود
🔰 چگواراهای اینستاگرامی یا راکفلرهای فرصت طلب! «زعیم‌زاده» جانشین سردبیر روزنامه فرهیختگان: 🔹 این چند ثانیه فیلم از رختکن بازیگران-ببخشید بازیکنان-آبی در فضای مجازی وایرال شده است، مدیرعامل می‌گوید پاداش این برد سه برابر بقیه بازی هاست و بازیکنان سوت و کف می‌زنند، درست چند دقیقه قبل یا بعد از شوآفی که در زمین داشتند، وقتی به سبک صاحب‌عزاها در زمین حاضر شدند و بعد از بردن جام خوشحالی نکردند. 🔹در سطحی‌ترین لایه تحلیلی این اقدام ریاکارانه است اما در لایه عمیق‌تر همه چیز سر جای خود است. اگر خوب نگاه کنیم، صدور مجوز این ریاکاری و بی‌اخلاقی خیلی پیچیده نیست. 🔹انفجار اطلاعات، انفجار شهرت و انفجارسرمایه، این سه ضلع مثلث مخربی است که در یک دیالکتیک خانمان افکن مدام خود را بازتولید می‌کنند، منطق این بی‌اخلاقی منطق سرمایه است، هم آن شوآفِ جامِ غم در تمنای شهرت و سرمایه است هم این سوت و کف زدن برای مکیدن سه برابر از بیت المالِ حکومت توتالیتر و سرکوبگر و بوگندو و اخ و پیف! 🔹تعجب نکنید همه چیز با هم هماهنگ است. آنطرف هم وضع به همین منوال است مربی قرمزها هم که این فصل به اندازه تیم‌های متمول عربی برایش هزینه شده و بساط سورچرانی آرکا و رفقا هم از خزانه حکومت توتالیتر! برقرار است، وقتی تیمش بدترین بازی‌ها را ارائه می‌دهد و با آژان‌کشی و ضرب و زور حریف فانوس بدست‌هایی مثل ملوان و مس می‌شود، ره افسانه می‌زند و خودش را شبیه گاندی می‌کند، که ببینید ما داغداریم، پس پاپیچ بازی خوب و حساب کتاب مالی ما نشوید. 🔹اشتباه نکنید من از آنهایی نیستم که اهمیت فوتبال را نفهمم من می‌دانم که غرور ملی ایرانی ها بعد از حماسه ملبورن اصلا قیمت ندارد، من می‌فهمم برد پرتاب دست بیرانوند بعد از مهار پنالتی کریس از برد فاتح و قائم هم بیشتر است، من می‌دانم هم طرازی طارمی با مسی و امباپه در لیگ قهرمانان کم از حماسه‌های جنگ ندارد، من اثر اجتماعی شادی دیبالایی شجاعی بعد از حذف النصر سعودی را می دانم، من می فهمم رقص جام بر دستان فرهاد چه دلی از آبی‌های ایران می‌برد، من درک می کنم صعود فولاد در آسیا از معدود بهانه های لبخند خوزستان است... 🔹و من می‌دانم که همه اینها خرج دارد، اینکه خرجش اینقدر هست یا نه فعلا محل بحث ما نیست، اما اینها را گفتم که بدانیم پشت صحنه این تئاتر ها چه می گذرد، بدانیم که این چگواراها و اسطوره‌های مبارزه اینستاگرامی پس پرده بیشتر راکفلرند، من با فوتبال مخالف نیستم، با استحمار مخاطب مخالفم. 🔹در عصر کمّی شدن منزلت، در دنیای سرمایه شدن فالوور، دستگاه تحلیلی خودمان را دربست در اختیار مخدرهای هیجانی قرار ندهیم. @TasnimNews 🆔 @h_falahati
5.78M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 غرب به سایر ملت ها نگاهی به غیر از انسان دارد! دکتر محمد معزوز، استاد دانشگاه و عضو انجمن مردم شناسی در آمریکا در مصاحبه با شبکه سعودی العربیه: 🔹غرب هرگز نمی خواهد سایر کشورها پیشرفت کنند، تاریخ غرب بر خون بنا شده است(الغرب دمویّ). غرب خبیث است و به سایر ملت‌ها مثل موجودی غیر از انسان نگاه می‌کند! 🆔 @h_falahati
🔰 وقتی تصمیمات غلط دولت را جذاب و تولید را تعطیل می کند! ⭕️ فاصله افزایش حقوق بین اقشار مختلف جامعه قابل قبول نیست/ میانگین دریافتی کارکنان شرکت های دولتی کشور، ۲/۵ برابر شرکت های خصوصی است/ سیستم حسابداری شرکت نفت ایران ما قبل تاریخ است 👤 مالک شریعتی نیاسر، نماینده مردم تهران در مجلس: 🔹گاهی برخی تصمیمات آزار دهنده است در مصوبه اخیر افزایش حقوق هر ۱ میلیون تومان افزایش حداقل حقوق، سقف را ۷ میلیون تومان بالا برد و با احتساب سایر تغییرات،سقف حقوق ۵۰ میلیون تومانی در کشور قانونی شد،چرا باید فاصله این همه زیاد باشد؟ 🔹بله تفاوت درمهارت، کارآیی، تخصص، سابقه، سختی کار و مسئولیت را قبول داریم،اما این فاصله‌ها اصلا منطقی نیست. مگر چند هیئت علمی عزیز و قاضی شریف نیازمند عدم رعایت سقف داشتیم که بخاطر آنها کل دو قشر زحمتکش را نزد مردم بی ضابطه معرفی کردیم،چرا از ظرفیت موجود برای استثنا کردن برخی مشاغل خاص و ذیحق استفاده نکرده و نمی کنیم؟چرا به جای آن یک صنف و یک دستگاه را مستثنی می کنیم،این همه استثنا قانون را تبدیل به آبکش و از کارآیی ساقط کرده است،چرا یک کارمند اداری در شرکت دولتی نفت یا برق ۲ الی ۳ برابر همان شعل درآموزش و پرورش دریافتی دارد. 🔹عزیزان این کشور جمهوری اسلامی است نه ،اگر منابع کشورمحدوداست، که هست،باید برای همه محدودباشد، وقتی میانگین دریافتی کارکنان شرکت های دولتی کشور،۲/۵برلبر شرکت های خصوصی است،وقتی دو سوم حقوق بگیران از بیت المال در یک سوم بالای درآمد یک کشورند، همه تلاش می کنند کارمند رسمی حقوق بگیر شوند،باید این چرخه را متوقف کنیم 🔹نکته ای در باب مالی کشور ؛مهم ترین شرکت دولتی کشور شرکت ملی نفت ایران است،که استخراج نفت ،گاز،فروش و صادرات را برعهده دارد،هم در منابع و هم در مصارف نیازمند دقت بیشتر و شفافیت کامل است،سیستم حسابداری شرکت نفت ایران ما قبل تاریخ است و هنوز بروز نشده است، برخی از منابع کلان در بودجه کشور نیست،در اختیار هیئت مدیره است،این اعدادی که عرض می کنم،به معنای فساد نیست،اما به معنای بستر فسادهست. درآمد وزارت نفت از محل فروش ال سی جیسال گذشته از ۶۷ هزار میلیارد تومان پیش بینی شده،به ۱۱۳ همت رسید و امسال پیش بینی می‌شود،بالغ بر ۱۷۰ همت شود،باید این منابع در بودجه بیاید. خانه ملت 🆔 @h_falahati
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👓 شرح ماجرای حمله اوباش در کرج به یک روحانی از زبان خودش ❗️ گوشت گرفته بودم برای نیازمندان؛ تروریست‌ها ماشین‌ها را برای شناسایی افراد مذهبی می‌گشتند! من را دیدند یکی سریع نشست پشت صندلی و گردنم‌ را کشید که یا خفه کند یا ببرّد! ❗️ فقط قلب و سرم را گرفتم که زنده بمانم! اجازه حضور امبولانس را نمی‌دادند! حوزه توییت 🆔 @h_falahati
حکومت عجیبی هستیم! هرکه بیشتر برده است دریده تر، بی حیا تر و نمک نشناس تر است! 🆔 @h_falahati
24.54M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💠 عصر جاهلیت ثانی! ببين كه عصر جاهليت ثاني چگونه در هم فرو مي‌ريزد، و ببين كه چه كساني راه تاريخ را به سوي نور مي‌گشايند. بچه‌هاي محله‌ي تو و من، همان‌ها كه اينجا و آنجا، در مدرسه و بازار و مسجد و نماز جمعه مي‌بيني، با همان سادگي و صفايي كه در دعاي توسل اشك مي‌ريزند، تكبيرگويان به قلب سپاه دشمن مي‌زنند و مكر شياطين را يكسره بر باد مي‌دهند. 🆔 @h_falahati
💥 تضعیف حکومت به هیچ وجه جائز نیست! 🎙 آیت الله احمد 🔹مرحوم حضرت آیت‌ الله معتقد بودند که اظهارنظر درجایی که موجب تضعیف امام و حکومت حاکم عادل بشود، جائز نیست. همه علما نیز همین‌طور هستند، تضعیف حکومت حاکم عادل را جائز نمی‌دانند. 🔸چرا که کشور حکومت می‌خواهد و حکومت نیز باید تقویت شود؛ چون به نفع خود مردم است. یک زمانی خدمت حضرت آیت‌ الله رسیدیم و نظر ایشان را درباره انقلاب جویا شدم و فرمودند: «من این آقا را صالح می‌دانم.» 🔹این آقایان و چه آن‌هایی که حرفی نمی‌زنند، ته دلشان همین است. در هر حکومتی که باشیم، ممکن است اشتباهاتی رخ بدهد و کسی به مردم ظلم کند. 🔸آن عالم نیز باید همیشه جانب مردم را بگیرد و اشتباهات را گوشزد کند؛ اما این علما دشمنان حکومت نیستند؛ حکومت را دوست دارند و می‌خواهند این حکومت قدرت داشته باشد تا به مردم خدمت کند. 📓 ماهنامه دیده بان اندیشه شماره 32 📥برای دریافت نسخه رایگان ماهنامه کلیک کنید. 🆔 @h_falahati
24.17M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قابل باور نیست! اللهم ارزقنا الشهادة فی سبیلک 🆔 @h_falahati
🔴 کتک زدن طلبه ها توسط اراذل و جهال جالبه به دو دلیل: اول اینکه یک عده بودند دائم میگفتن طلاب و حوزویان یک مشت آدمهای منزوی و بیفایده اند که هیچ اثر اجتماعی ندارن. به هیچ درد هیچ جایی نمیخورن. من سوالم اینه که اگر این جماعت اینقدر توی کشور بی تاثیرند، چرا میزنندشون؟ نیروی نظامی و انتظامی و بسیجی و غیره خوب دلیلش روشنه، اینها میآیند به خاطر امنیت در شهرها و کل کشور با این جماعت رو در رو میشوند. اما طلاب را چرا میزنند؟ اگر قبول کنیم کل ماجرا از طرف طاغوت جهانی رهبری میشه، سوال اینه که این هویت و این لباس و این جماعت دقیقا مگه چه اتفاقی رو دارند در دنیا رقم میزنند که هدف دشمن شده اند؟ بعضی ها میگن نزنید اینها اگر مسوولیتی داشتن دستتون بهشون نمیرسید. اینها خودشون بیش از همه زیر فشار اقتصادی اند، اینها چه گناهی دارند؟ اینها که اهل خدمت به سیل زده و زلزله زده اند و اهل خدمت در بیمارستانها و... واقعیت اینه که اصلا متوجه نیستند طلبه ها دقیقا به همین دلیل رو مخ دشمنند. چون اهل خاکند، اهل خدمتند، اهل دردند و مظلومیت و البته اهل ظهور عقاید دینی و الهی مردمند. به همین دلیل جلودارند چون جلودارند باید نباشند باید بمیرند باید بسوزند. مرور کنید ببینید این چند ساله چند طلبه فقط به جرم طلبه و ملبس بودن کشته شده اند. این مایه افتخار این صنف است که دشمن میزندشان و نشان دهنده حیات و زنده بودن حوزویان است. آنهایی که در دل حوزه هستند و تلاش جماعت زیادی از آخوندهای احمق یا وابسته را برای انزوا یا مرگ حوزه میبینند این نکته برایشان بسیار امید بخش است. این یعنی شکست همه این جریانها. شکستی سهمگین. اما نکته دوم که بانمک تر هم هست این است که اراذل و اوباش و جهال و امثالهم نمیپرسند تو چه جور آخوندی هستی؟ رفیق محقق داماد و علوی بروجردی و مرتضی جوادی و‌ مهدی نصیری و صادق شیرازی و کوفت و زهر مار هستی یا اهل حکومت و انقلاب و نظام اسلامی و خط خمینی کبیر هستی. برایشان فرقی ندارد همین که آخوندی باید کتک بخوری. معنایش این است که چهره غالب حوزویان انقلابی بودن و اهل نظام و‌ حکومت اسلامی بودن است و این هم ارزش و افتخار دیگری است برای حوزه و نمایشگر شکست این جریانات منحرف و جاهل حوزوی است. اینها را میخواستیم برای خیلی ها که ذهنیتشان را به دست فضای مجازی طاغوتی داده اند، توضیح دهیم، به راحتی قبول نمیکردند اما به نظرم طرحهای دشمن بدجوری در حوزه شکست خورده است. این افتخار حوزه است که خون آرمان دهه هشتادی که واضح کننده حق و باطل شد، خون یک طلبه بود که به زمین ریخت. این افتخار حوزه است که مظهر اقتدار و مظلومیت ایران شد. مثل همیشه پیشرو و جلودار. ✍ علی مهدیان 🆔 @h_falahati
حامد فلاحتی
اینم هم خروجی علم انسانی مدرن (غیر دینی) تحلیل دکتر! آرش حیدری از اعتراضات! 🆔 @h_falahati
🔻فریادهایی در ستایشِ برهنگی: برای «لذّتِ بدن‌نمایی»! 🖋 مهدی جمشیدی ۱- فلسفۀ زندگی، «لذّت» نیست انگاره‌ای که حامی «برهنگی» است، از اصالت «لذّت» استقبال می‌کند و بر آن تکیه دارد. در اصالت لذّت، زندگی انسان به اندازه‌ای مطلوب است که خوشایند باشد و خوشایندی نیز چیزی جز «لذّت» نیست. زندگی، برای لذّت است و لذّت، «هرچه بیشتر» باشد، بهتر است. ازاین‌رو، انسان، زندگیِ اجتماعی را برمی‌گزیند تا در سایۀ آن، خوشی‌ها و لذّت‌های بیشتری نصیبش شود. در این نگاه، هیچ سخنی دربارۀ «کمال» و «انسانیّت» و «ارزش» و «سعادت» و «معنویّت» در میان نیست؛ چراکه همۀ این امور، «توهم‌ها» و «شبه‌واقعیّت‌ها»یی هستند که در برابر «لذّتِ حداکثری»، مانع‌تراشی می‌کنند. تنها قیدی که پیش روی لذّت من است، لذّت دیگران است؛ یعنی لذّت من تا آنجا محترم و منطقی است که لذّت دیگران را نخراشد. بیش از این، هیچ معیار و قاعده‌ای وجود ندارد که بخواهد انسان را به سمت‌سوی خاصی «هدایت» کند، بلکه این «شهوت» و «میل» و «خواستۀ» خودِ فرد است که باید مبنا و اساس قرار بگیرد و فرمان بدهد. ۲- بدن، همۀ «وجودِ من» نیست برهنگی، امری معطوف به بدن است و معتقدان به برهنگی، بدن را می‌ستایند و تنها به بدن می‌اندیشند. بدن رد این نگاه، همه‌چیز است و انسان جز بدن، هیچ نیست و اگر هم واقعیّت دیگری در میان باشد، این بدن است که اصالت دارد و باید به آن پرداخت و غیربدن را به حاشیه راند. انسان، مساوی است با بدن و تمام مناسبات اجتماعی نیز بدن تکیه دارند. از طرف دیگر، چون بدن، متعلّق به من است و تنها من می‌توانم دربارۀ آن تصمیم بگیرم، می‌توان رهاسازی بدن و برهنگی را انتخاب کنم. نفیِ غیربدن، یا فروکاهیدن آن، بر تحقیر روح و بُعد معنوی انسان را این رویکرد دلالت دارد؛ چنان‌که بدن، فصل مشترک میان انسان و حیوان و انسان از جهت بدنی، همان حیوان است. آنچه که موجب تمایز، بلکه برتری انسان بر حیوان می‌شود همان شرافت روحی و لایۀ معنوی و قدسیِ وجود انسان است. تمدّن غربی از هر جهت، یک تمدّن بدن‌محور و بدن‌اندیشه است و این واقعیّت، ریشه در جهان‌بینیِ مادّی آن دارد؛ در متن این نگرش، معنا و معنویّت و امور قدسی، خیالات شخصی و بی‌پایه هستند که در بهترین حالت، دردها و خلاء‌های درونی انسان را تسکین می‌دهند، بی‌آن‌که هیچ بهره‌ای از حقیقت برده باشند. ۳- جامعۀ برهنه، «عفیف» نیست فلسفۀ «پوشش»، حفظ «عفت» است و بدون پوشش، عفت و پاکدامنی و حیا و اخلاق به تاراج خواهد رفت. آنان که میان پوشش و عفاف، فاصله می‌افکنند و پوشش را «لازمۀ عفاف» قلمداد نمی‌کنند، می‌دانند که میان این دو، «پیوستگی قهری» و «ارتباط تکوینی» وجود دارد و جامعۀ برهنه، هرگز طعم عفاف را نخواهد چشید؛ چنان‌که تمدّن غربی از آن هنگام که مسیر برهنگی را در پیش گرفت، در چالۀ «فحشا» و «هرزگی» و «فساد اخلاقی» فرو افتاد و تباه شد. پوشش، همچون «پوسته»‌ای است که از «هستۀ» عفاف، حفاظت می‌کند. اگر این پوسته شکافته شود، هسته نیز در امان نخواهد ماند. هیچ راه و روش دیگری برای عفاف و پاکدامنی اجتماعی، نمی‌تواند جایگزین پوشش شود و خلاء آن را برطرف سازد. بنابراین، عبور از حجاب، پایان عفاف و درنوردیدن مرزهای اخلاق و ارزش‌های عالی است. ۴- برهنگی، برآمده از «میل جامعه» نیست جامعۀ ایران چه در دورۀ پیشااسلام و چه در دورۀ پسااسلام، هیچ‌گاه به سوی برهنگی حرکت نکرده و برهنگی را ارزش قلمداد نکرده است. در هیچ نقطه‌ای از تاریخ ایران، نمی‌توان رد پایی از برهنگی یافت و بر اساس آن ادّعا کرد که پوشش، پیشنهاد اسلام به زنان ایرانی بوده است. زنان ایرانی حتّی در دورۀ پیشااسلام نیز مایل به برهنگی و خونمایی و بدن‌محوری نبودند و جامعه را به طرف بی‌اخلاقی و پرده‌دری و هرزگی سوق ندادند. ازاین‌رو، باید گرایش به پوشش را جزو «تمایلات عمیقِ تاریخیِ جامعۀ ایران» دانست. بااین‌حال، در دورۀ تاریخی اخیر در اثر تماس فرهنگی با غربِ متجدِّد و حاکمیّت تجدّد آمرانۀ رضاخانی، جامعۀ ایران گرفتار «تکانه‌های فرهنگی» شد و برهنگی در لایه‌های از جامعه نفوذ یافت. پس برهنگی، امری «وارداتی» و «بیگانه» است. البتّه حتّی غرب نیز در دورۀ تجدّد به برهنگی رو آورد و آن را توجیه نظری کرد، وگرنه در دورۀ پیشاتجدّد، این‌گونه نبود که برهنگی در غرب، رسم رایج و عمومی باشد. آنچه که امروز در غرب مشاهده می‌کنیم، حاکی از تحوّلات چند سدۀ اخیر است و نمی‌تواند گویای تمام تاریخ غرب باشد. 🆔 @h_falahati
12.32M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥این دختر در نا آرامی ایران لیدر بوده، حالا به کردستان عراق برگشته و زیر نظر سنتکام است و می‌گوید به زودی برای جنگ با ایران بر می‌گردم ... / یگان زنانی که مامور عملیات در ایرانند را ببینید / این دختران برای جنایت به ایران اعظام می‌شوند / با دقت ببینید؛ 🔹اینها دخترانی هستند که سنتکام آنها را آموزش می‌دهد تا به ایران آمده و پس از آن ماموریت‌های مختلف را انجام دهند... با دقت ببینید و به دیده شدنش کمک کنید. 🔹برخی تصور میکنند همه چیز همانقدر ساده و فانتزی است که تصور می‌کنند، زیر کوچک‌ترین اتفاقات در ایران ، هزار لایه برنامه وجود دارد... شک دارید ؟ این ویدئو یک نمونه اش ، خودتان ببینید... 🖋 ورزشکاران، سلبریتی ها و افراد مشهور اجتماعی و بعضا مذهبی آنقدر ساده اندیش هستند که اصلا به ذهنشان خطور نمی کند! مانند افراد ساده اندیش و بعضا ابله سیاه می پوشند و بگمانشان با مردم ایران همدردی می کنند!! 🆔 @h_falahati
⭕️ اطلاعیه دوم وزارت اطلاعات درباره پشت پرده فاجعه‌ تروریستی شیراز ◻️عنصر اصلی هدایت و هماهنگ کننده‌ عملیات در داخل کشور، تبعه‌ی جمهوری آذربایجان بوده که از فرودگاه بین‌المللی حیدرعلی‌اف در باکو پرواز و از مرز هوایی فرودگاه امام خمینی (ره) وارد کشور شده است. این فرد پس از رسیدن به تهران خبر حضور خود را به عنصر هماهنگ کننده در جمهوری آذربایجان اعلام کرد. ◻️مجموعه رصدها، تحقیقات و عملیات صورت گرفته تاکنون منجر به شناسایی و بازداشت کلیّه‌ی عوامل هدایت صحنه، عملیاتی و پشتیبانی آن اقدام تروریستی شد. مضاف بر آن تعداد دیگری از عواملی که برای عملیات مشابه وارد کشور شده بودند نیز بازداشت شدند. بدین ترتیب تاکنون ۲۶ تروریست تکفیری دستگیر شده‌اند. ◻️ کلیه‌ی افراد دستگیر شده، غیرایرانی و با ملیّت‌های جمهوری آذربایجان، تاجیکستان و افغانستان هستند. ◻️ عنصر پشتیبانی کننده‌ی صحنه‌ی عملیات در شیراز، فردی افغانستانی به‌نام «محمد رامز رشیدی» با نام مستعار «ابوبصیر» و عامل تیراندازی در حرم مطهر به‌نام «سبحان کُمرونی» با نام مستعار «ابوعایشه» که تبعه‌ی تاجیکستان بود. ◻️تروریست‌های مذکور، در استان‌های فارس، تهران، البرز، کرمان، قم و خراسان رضوی مورد تعقیب قرار گرفته و دستگیر شده‌اند. تعدادی از آن‌ها نیز در مرزهای شرقی و هنگام فرار از کشور بازداشت شدند. 📎متن کامل اطلاعیه دوم وزارت اطلاعات 🆔 @h_falahati