eitaa logo
هاد
4.4هزار دنبال‌کننده
403 عکس
176 ویدیو
32 فایل
(وَلِكُلِّ قَوْمٍ هَادٍ) هم جهت با قاعده های عالم زندگی کنیم
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از خانه طلاب جوان
"به مناسب ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی" 💠 از ۱۲ فروردین ۵۸ تا امروز 🔻 چرا جمهوری اسلامی حرم است؟! ⁉️ پس نقدها چه می شود؟ 🔰 در سالگرد رای قاطع مردم به یکبار دیگر جمله آن بزرگ را مرور کنیم: "جمهوری اسلامی حرم است". واقعا چرا؟ آیا این تعبیر ذوقی است؟ عاطفی و از سر شور و علاقه است؟ 🔰 ابتدا حرم؛ حرم کجاست؟ نقطه ای برای اتصال به که او ظهور و بروز حق است. زائرین گرد حرم جمع می شوند و زیارت و توسل می کنند تا هم نمک سفره‌شان را بگیرند و هم توشه سفرشان به ابدیت. 🔰 با این توضیح چه نسبتی میان جمهوری اسلامی با این همه خطا و نقص در گوشه وکنارش با حرم مقدس اهل بیت وجود دارد؟ چه آنکه از این نیز بالاتر و فرمود: "والله والله والله اگر این خیمه آسیب دید، بیت‌الله‌الحرام و مدینه و نجف و کربلا ....و قرآن آسیب می بیند." چرا؟ نسبت ایندو چیست؟ جمهوری اسلامی چیست که آنقدر مقدس است؟ جمهوری اسلامی مسئولین آن است؟ ساختارهاست؟ قانون اساسی است؟ رهبری است؟ چیست؟ 🔰 جمهوری اسلامی هیچ کدام از این نیست. جمهوری اسلامی به آدم‌ها و ساختارها و قوانین نیست. جمهوری اسلامی یعنی . 🔰 یعنی چی مردم؟ مردم چه هستند که جمع شان حرم می شود؟ جمهوری اسلامی حرم است چون مردمش مومن‌اند. مؤمن یعنی چی؟ یعنی صرفا تسبیح و چادر؟ خیر. یعنی حرکت به سمت . "حرکت و حرکت" این مردم. جمع‌شان حرم است. رهبری هم یک عضو در میان مردم است که نقش اتصال درونی و کانونی این مردم را برعهده دارد. 🔰 جمهوری اسلامی حرم است، چون تمام فضائلی که ما می شناسیم و در حریم مقدس اهل بیت استغاثه داریم که کسب کنیم، در جمهوری اسلامی هدف گذاری شده است. دقت کنیم هدف؛ نه تحقق. گوئی جمهوری اسلامی راه است. مسیر است. مقدمه تعالی توأمان مادی و معنوی است. خروجی چنین حرمی، همان انسان هائی است که جمهوری اسلامی برای ساختن آن ها برپا شده است. است. چنانچه یکی از خروجی های این حرم شهید بزرگواری است که به تعبیر رهبری خودش مکتب است. 🔰 قیمت جمهوری اسلامی به مردم معنوی و متحول آن است. مردمی در حال حرکت به سمت حق. با تمام سختی‌ها و حوادث. با همه کم کاری های داخلی و پرکاری های دشمنان. بودن در درون این جریان مردمی، خودش است؛ همچون حرم. 🔰 مردم ایمانی حرکت‌شان رو به جلو است. ممکن است در راه دچار وقفه درونی و بیرونی شوند، اما حرکت‌شان رو به جلو است. نقش تاریخی معصوم نیز همین است. حرم پرفروغ شان نیز: "بلند کردن و حرکت دادن". اینجاست که حرمت جمهوری اسلامی به تعبیر از حفظ جان امام زمان نیز بیشتر می شود. چرا؟ چون خود امام زمان نیز جانش را خرج حرکت ایمانی مردم می‌کند. خود را خرج می کند تا مردم بلند شوند. 🔰 حالا ۴۰ و اندی سال است این مردم بلند شدند و حرکت می‌کنند. آیا چنین قیام و حرکتی حریم نیست؟ حرم نیست؟ حرمت ندارد؟ هست؛ چون حرکت ساز است؛ همچون حرم. 🔰 و اما: پس نقدها و نقص ها و ضعف ها و آسیب ها چه؟ 🔰 آنچه از خطاهای جمهوری اسلامی می‌دانید، خطاهای مسئولين است؛ خطاهای این و آن است؛ حتی خطای بروکراسی و قوانین است. اما جمهوری اسلامی این نیست. جمهوری اسلامی هویت مؤمنانه مردم است. به همین دلیل است که رهبرانقلاب می‌فرمایند ممکن است کسی من را هم نقد داشته باشد اما پای نظام اسلامی بایستد.(۹۶/۱۱/۲۹) 🔰 نقص ها و آسیب ها هست؛ نه قائل به عصمت مسولینیم و نه عصمت قواینن. جمهوری اسلامی با دولت اسلامی متفاوت است. از جمهوری اسلامی تا دولت اسلامی راه بسیار است. نقص ها را بگوئیم. فریاد هم بزنیم. با محافظه کاری نیز از آنها عبور نکنیم. اما بدانیم اصل و فرع چیست و به چه فخر می‌کنیم و به چه نقد داریم. 🔰 نیز یک هدف بیشتر ندارد؛ بهم زدن همین نسبت ساده. او می خواهد خطای دولت‌ها(یعنی مسئولین و قوانین و بروکراسی) را به حساب جمهوری اسلامی بگذاریم. نه دلش برای حجاب سوخته و نه ورزش و نه اقتصاد و نه هیچ. او هر درز دیواری را نشانه‌ی ترک بر جداره جمهوری اسلامی می‌داند. همین تفکیک را بدانیم، نقشه دیوان و ددان نقش بر آب است. ✏️ نویسنده: 🌀🌀 خانه طلاب جوان 🔰🔰 http://eitaa.com/joinchat/2731802626C6597703c2f
برای حاشیه‌نشینان کار می‌کرد، اما خدا او را به متن جامعه آورد. این سنت خداست. راه در رو ندارد. کجا فرار می‌کنی ای شیخ؟! بایست! خدا را با تو کاری‌ست که خلق باید بدانند. چیزی بین تو و اوست که بین تو و او نمی‌ماند. اخلاص، شاید قایم‌باشک‌بازی نیت‌ها با مردم باشد، اما کار خدای مردم افشاگری‌ مخلصان است. اگر خدا برای عاصیان ستارالعیوب است، برای خالصان رازدار نیست. و برای انتخاب شهید، خدا گل یا پوچ بازی نمی‌کند. مرگ تصادفی در کار و بار او نیست و شهادت، پادشاه مرگ‌هاست که از سلسله‌ی اولیای الهی به عزیز دردانه‌های خدا به ارث می‌رسد. و ماه صیام، اتوبان چهاربانده‌ی بندگان زرنگ خداست که در آن می‌تازند و از روزه به روزی می‌رسند. و حرم امام معصوم، نسخه‌ی اورجینالی‌ست که بهشت را از روی آن کپی کرده‌اند. و زیارت، فرصت سر از آب برآوردن و نفس‌چاق‌کردن شناگری‌ست که باید عرض دنیا را شنا کند و دامن به آب نیالاید. بایست ای شیخ مخلصِ روزه‌دارِ زائرِ شهید! خدا را با تو کاری هست... ✍‌‌ https://eitaa.com/joinchat/963837996C814ca55648
دیروز تیتری از سخنان رهبر انقلاب زده شد که صحیح نبود و واکنش هایی را در پی داشت و البته بعد از ساعاتی تیتر اصلاح شد. تیتر اول این بود: "مذاکرات هسته‌ای به خوبی پیش می‌رود." در حالی که رهبر انقلاب فرموده بودند: "دیپلماسی دولت در جهت خوبی حرکت می‌کند" موارد مشابهی قبلا اتفاق افتاده و به نظر می رسد برای حل این مسئله باید راهکاری در نظر گرفت چرا که مسیر تحریف همین است. جمله منتخب سال ۹۸ رهبر انقلاب از نظر کاربران، جمله ای بود که ایشان نفرموده بودند! تیترگذار محترم سایت فرموده بود! رهبر انقلاب فرموده بودند: "شهادتها، قدرت‌نمائی های نظامی، حضور بی‌نظیر مردمی، روحیه‌ی قوی و عزم راسخ جوانان، در کنار هزاران مجموعه‌ی فعال در عرصه‌ی دانش و فناوری و نیز رویکرد دینی و معنوی در بخش عظیمی از جوانان سراسر کشور، همه از سر بر آوردن یک پدیده‌ی یکتا در جهان امروز خبر می دهد. پدیده‌ئی که میتواند در آینده‌ی تاریخ تأثيرات عميق و تعیین‌کننده بگذارد" تیترگذار فرموده بود: "حوادث مهم اخیر به ما خبر می‌دهد، پدیده‌ای یکتا و موثر در آینده تاریخ، در راه است" و اتفاقا این جمله منتخب مردم شده بود و این جایی ست که باید از تحریف ترسید. بارها دیده شده که با تغییر کلمات رهبر انقلاب در تیترها که ظاهرا به قصد خلاصه سازی صورت می گیرد، بزرگنمایی یا کوچک نمایی متن اصلی صورت می گیرد، برداشت های نارسایی از کلام ایجاد می شود که با مقصود حضرت آقا فاصله دارد و این موضوع، زمینه سوء استفاده را در برخی موارد فراهم آورده است. مثلا در سال ۹۹ وقتی حضرت آقا درباره ضرورت تشکیل دولت جوان حزب اللهی سخن می گفتند و بین نخبگان بحثی در گرفت که منظور آقا از جوان چه سنی است، آقا فرمودند: "دولت جوان صرفاً به معنای این نیست که باید یک رئیس دولت جوان، آن هم مثلاً جوان به معنای ۳۲ ساله داشته باشد؛ نه، دولت جوان، [یعنی] یک دولت سرِ  پا و بانشاط و آماده‌ای که در سنینی باشد که بتواند تلاش کند و کار بکند و خسته و از کارافتاده نباشد" در متن خبر سایت این جمله بدون ذکر کلمه "صرفا" منتشر شد که نیمه اول صحبت را برعکس می کرد. گاهی وجود یا عدم وجود یک کلمه، معنای کل جمله را تغییر می دهد. یکی از وجوهی که دوست و دشمن از قدیم الایام در آقا دیده اند و به آن اذعان کرده اند بلاغت ایشان است. بلاغت یعنی اینکه گوینده توانایی داشته باشد تمام منظور خود را در شیواترین کلمات و در کمترین عبارات بقدری جامع و مانع بیان کند که خواص بپسندند و عوام بفهمند. ضرورتی ندارد که جملات کامل و رسای ایشان طبق سلیقه اپراتور سایت تغییر داده شود هر چند این اپراتور اهل فضل باشد. امت به دنبال شنیدن بی واسطه ی بیانات امام خود است و نباید کوچکترین جهت دهی و تخلیصی تحت عنوان تیترگذاری اعمال شود. لازم است حتی در تیتر خبر، بیانات آقا بدون کوچکترین تغییری عینا مطابق فرمایشات ایشان و درون گیومه قرار داده شود. ✍اسماء اسدی پور @haad1442
💫تربیت؛ ترسیم مسیر یا تصویر مقصد؟ در بازی‌های مسابقه‌ای با کودکان، اگر از تمام مهارت بزرگسالی خود استفاده کنیم، کودک روحیه‌اش را از دست می‌دهد و از پیروزی ناامید می‌شود، بنابراین بازی را ادامه نمی‌دهد. ما بزرگسالان نیز این‌گونه‌ایم؛ گاهی دیدن فاصله زیاد با مطلوب و متصور نبودن روندی منطقی بین وضع موجود و نقطه مطلوب از حرکت ناامید می‌شویم، به‌ندرت پیش می‌آید که افراد با علم به فاصله نجومی با مطلوب، عزم به پیمودن راه داشته باشند. بعضی توصیه‌های اخلاقی و عرفانی یا برخی توصیف‌ها از صلحا و شهدا از این جنسند، یعنی نقطه مطلوب را چنان در دوردست ترسیم می‌کنند که عموم مردم ورود به این مسیر را برای خود سخت و دشوار و بلکه غیرممکن می پندارند. لذا اثر مورد انتظار را روی مخاطب نمی‌گذارند؛ چراکه منجر به ناامیدی در طی‌طریق می‌شوند که نتیجه طبیعی آن عدم‌حرکت است. اما اهل فن می‌دانند که راه بردن و راهبری کردن الزامات و اقتضائاتی دارد. راهبر باید موقعیت فعلی رهرو را بشناسد، خود را همراه او و درکنارش ببیند و وضعیتش را درک کند. راهبری موفق به حرکت دادن رهرو می‌شود که مسیر رفتن را نشان می‌دهد و نه صرفا مقصد را.... متن کامل این یادداشت را در روزنامه فرهیختگان بخوانید👇 https://farhikhtegandaily.com/news/71141 ✍ اسماء اسدی پور @haad1442
✨مقایسه ترک فعل حضرت یونس(ع) و برخی مسئولان ...چرا ترک قوم توسط حضرت یونس در مقایسه با ترک فعل‌های مسئولان در جمهوری اسلامی بزرگ نیست؟ اصلا مگر ترک فعل‌های مسئولان ما چقدر بزرگ است؟ چگونه این دو با هم قابل‌ مقایسه‌اند؟ پیامبر خدا(ص) کجا و ما آدم‌های جایزالخطا کجا؟ گمان می‌کنیم ترک فعل حضرت یونس برای خدا خیلی بزرگ بوده و امثال ما احتمالا دور باشیم از این گناه! تفاوت عمده حضرت یونس با مسئولان در نظام اسلامی چیست که ترک فعل مسئولان ما خیلی بزرگ‌تر از ترک فعل حضرت یونس است؟ آیا این تفاوت به شخص حضرت یونس و شخص مسئولان برمی‌گردد یا به مردمی که روبه‌رویشان هستند؟ به‌نظر می‌رسد بیشتر تفاوت در مردمی است که مخاطب این دو هستند. به شرایط مردم در هر دو مورد دقت کنید: یونس درمیان قوم خود سال‌ها دعوت کرد اما اثر نکرد، او عصبانی شد، ناراحت شد و ترک کرد و بعد دچار عقوبت شد و محبوس در شکم ماهی. اما مردم ما با تحقق انقلاب به آرمان همه انبیای الهی جامه عمل پوشاندند. در کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن اثبات می‌شود که: «ایجاد حکومت و جامعه توحیدی و برانداختن نظام جاهلی و شرک‌آمیز و ایجاد رستاخیز عظیم در متن اجتماع هدف همه انبیای عظام است.» آنچه یونس خواسته و نشده بود و باعث ناراحتی و قهرش شد، مردم ما برایش فداکاری کردند، جان دادند، جوان دادند... متن کامل یادداشت را در روزنامه فرهیختگان بخوانید👇 https://farhikhtegandaily.com/page/220320/ ✍اسماء اسدی پور @haad1442
13.34M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 در راه قدس، اولین سرود «فارسی عبری و عربی» به مناسب فرار رسیدن روز جهانی قدس @haad1442
12.98M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فلسطین کلید رمزآلودی ست که درهای فرج را به روی امت اسلامی می گشاید @haad1442
💫سامری ام یا انقلابی؟ 🍀وقتی حضرت موسی(ع) به میعادگاه خود با خدا رفت و 10روز هم بر این قرار اضافه شد، سامری به قوم بنی‌اسرائیل گفت موسی رفته تا برای ما راهکارهای رسیدن به سرزمین موعود را بیاورد، اما معلوم نیست کی برگردد و مشخص نیست راهکاری بیاورد که به درد دنیای‌مان بخورد. بیایید تا من به شما بگویم که چطور می‌توانیم خیلی نقدتر و سریع‌تر، رفاه قابل‌قبولی را همین‌جا ایجاد کنیم. اقوامی آن‌طرف‌تر از ما هستند که زندگی‌شان زرق‌وبرقی دارد. ما می‌توانیم با استفاده از نسخه‌های آنها، به همان حد از آسایش و راحتی برسیم. دلیلی ندارد در بیابان منتظر موسی بمانیم که معلوم نیست کی برمی‌گردد. 🍀و همین شد شروع پشت‌کردن قوم بنی‌اسرائیل به موسی بعد از آن همه معجزات خیره‌کننده. سامری مرض بی‌نیازی به نسخه توحیدی را در جامعه سرایت داد. مرض بی‌نیازی یکی از شایع‌ترین امراض در جامعه ما نیز هست. افراد زیادی بیان می‌کنند که با وجود نسخه‌های غربی برای ساخت جامعه و اقتصاد، نیازی به نسخه‌هایی که از درون تفکر توحیدی جوشیده باشد، نداریم. ما هم بدون نیاز به اینکه بخواهیم بدانیم اساسا امتدادی برآمده از مبانی برای معضلات اقتصادی کشور وجود دارد یا نه، دنبال نسخه‌پیچی‌های تفکرات غربی راه می‌افتیم. 🍀در مقدمه کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی از انواعی از امراض نام برده می‌شود که وجود این مرض‌ها در نخبگان جامعه مانع از این است که تفکر ناب توحیدی پا به عرصه اجتماع بگذارد و در راهگشایی برای معضلات جامعه و روشنگری مسیر موحدانه نقش ایفا کند. یکی از این مرض‌های نخبگان جوامع، مرض بی‌نیازی از دستورالعمل‌های الهی و بومی است. به‌صرف اینکه از تمدنی دیگر هرچند معارض، نسخه‌ای تجویز شود، بدون اینکه بدانیم آیا همان نسخه کاربردی خودشان است یا نسخه تجویزی برای رقیب تمدنی‌شان، آن را در جامعه خود به‌کار ببندیم و حتی چشم روی تجربه‌های پیشین همین نسخه ببندیم و بارها تکرارش کنیم و دائما گمان کنیم ما بلد نبوده‌ایم این نسخه شفابخش را خوب و کامل اجرا کنیم وگرنه روی مبارک این نسخه که کمترین گردی از اشکال و تردید نمی‌نشیند. 🍀به‌نظر می‌رسد فراتر از سخن از مزایا و معایب طرح‌های اقتصادی باید به این سوال بیندیشیم که این طرح تجویز کدام مبانی اقتصادی است. مبانی توحیدی یا غیرتوحیدی؟ از تمدن پر از تبعیض و بی‌عدالتی غرب آمده یا از دل اندیشه استقلال‌طلبانه و عدالت‌گستر توحیدی؟ قبل از هرچیز باید ببینیم تصمیم‌گیران اقتصادی مثل سامری مردم را به بهشتی کاذب با نسخه‌های نئولیبرال وعده می‌دهند یا دل‌بریده از نسخه‌های ناکارآمد و مفتضح غربی هستند؟ سیاستمداران ما در شناخت نسخه‌های نئولیبرال اقتصادی چقدر تبحر دارند؟ چون ممکن است در کلام مرگ بر لیبرالیسم هم بگویند اما در عمل به‌دلیل نشناختن نسخه‌ها، اقدامات‌شان فرقی با لیبرال‌ترین سیاستمداران نداشته باشد. مشهور است که معاویه دستور داده بود در آموزش‌های دینی به مردم حرفی از بی‌دینی گفته نشود. شناخت مردم از دین و عدم شناخت از بی‌دینی بیشتر از اینکه هدایت‌کننده مردم به دین باشد، باعث کشیده شدن مردم به بی‌دینی شد. وقتی مرزهای دینداری و بی‌دینی را نمی‌شناسند کم‌کم به آن طرف مرز می‌غلتند و متوجه این غلتیدن نیستند. 🍀دشمن‌شناسی که یکی از وجوه مهم تفکر امام راحل است، امروز در عرصه اقتصاد باید در شناخت تفکر نئولیبرال و تجویزهایش و نتایج این تجویزها در گذشته همین کشور و سایر کشورها، خودش را نشان دهد. ما باید بدانیم دشمن در اقتصاد چه می‌گوید که دقیق بتوانیم با او مرزبندی داشته باشیم. در میانه جنگ اقتصادی، نخبگانی که سواد اقتصادی خود را ارتقا ندهند، قدرت تشخیص خود را از دست می‌دهند و نخواهند توانست هدایتگر جامعه باشند، بلکه به احتمال زیاد جاده‌صاف‌کن همان تجویزهای پرطمطراق دشمن باشند. بیایید از همین امروز از معتمدان اقتصادی خود بپرسیم چند کتاب در زمینه مسائل کلان اقتصاد سیاسی به ما معرفی کنند تا در زمینه اقتصاد عوام باقی نمانیم. ✍اسماء اسدی پور https://farhikhtegandaily.com/page/220944/ @haad1442
🌟مصدر علم نافع  🍀تاکید چندباره رهبر انقلاب بر ضرورت تدریس علم نافع در مدارس، حاکی از ضرورت یک بازاندیشی اساسی در الگوی حاکم بر تدوین کتب درسی است که ناکارآمدی آن در برطرف ساختن نیازهای دانش‌آموزان ما عیان شده است. اما پرسش اینجاست که این بازنگری در چه سطوحی باید انجام شود؟ این نگرانی وجود دارد که صرفا کمیته‌ای تشکیل شده و مطالبی از کتب درسی حذف و مطالبی دیگر افزوده شود. این مهم، یک مقدمه واجب دارد که اگر طی نشود، مطلوب حاصل نخواهد شد. آن مقدمه عبارت است از حاکم شدن یک الگوی کلان و جامع بر سرفصل‌ها و محتوای کتب درسی. در چهارچوب چنین الگویی است که حذف و اضافه مطالب، معنی‌دار و موثر خواهد بود. اما آن الگو کدام است؟ 🍀بی‌تردید اگر بخواهیم الگویی برای تدوین کتب درسی طراحی کنیم، این الگو در دو سطح باید پاسخگوی نیاز ما باشد؛ نخست، سرفصل‌ها و دوم، محتوا. لذا پرسش اولی که الگوی ما باید پاسخ دهد این است که سرفصل‌های کتب درسی بر چه اساسی باید انتخاب شوند تا مطمئن باشیم موضوعات نافعی برگزیده شده است؟ و پرسش دومی که الگوی ما باید به آن بپردازد، این است که محتوا چگونه گزینش شود که مطمئن باشیم از علم نافع فاصله نگرفته‌ایم؟ 🍀برای پاسخ به پرسش اول باید توجه کنیم که علوم بی‌شماری وجود دارند که صحیح هستند اما دانستن و ندانستن آنها زندگی‌های فردی‌ و اجتماعی انسان‌ها را تحت‌تاثیر قرار نمی‌دهد و این دقیقا نقطه مقابل علم نافع است. رهبر انقلاب در کتاب «طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن» می‌فرمایند: «خیلی از حرف‌های عالم درست است، اما حرف درست بودن، لزوما به این معنا نیست که ناچار باشیم در این زمان، در این شرایط، با این نیازها، آن حرف درست را مطرح کنیم. ما باید ببینیم در میان درست‌ها، کدام لازم است؟ در میان لازم‌ها کدام لازم‌تر است؟ در میان لازم‌ترها، کدام فوری است؟ در میان فوری‌ها، کدام فوتی و حیاتی است؟ اول آن را بگیریم، از آنکه فراغت پیدا کردیم، بحث‌های بعد، و به همین ترتیب این‌قدر پیش برویم تا بعد برسیم در آخر کار به بحث‌هایی که درست است؛ اما لزومش، ضرورتش، آن اندازه‌ها احساس نمی‌شود.(ص310) 🍀به نظر می‌رسد دست‌اندرکاران تالیف کتب درسی می‌توانند از این فرمول برای بازنگری جدی در سرفصل‌های کتب درسی استفاده کنند. اما مساله‌ای که پیش می‌آید این است که ممکن است از نظر افراد مختلف، مباحث «لازم و لازم‌تر و فوری و حیاتی» متفاوت باشند. اگر امروز از چند عالم و صاحب‌نظر بخواهیم برای ما لیستی از موضوعات مهم را به ترتیب اولویت مشخص کنند، احتمالا به‌ازای هر نفر یک لیست متفاوت خواهیم داشت. پس تکلیف چیست؟... ادامه یادداشت را در روزنامه فرهیختگان بخوانید👇 https://farhikhtegandaily.com/news/71844/ ✍اسماء اسدی پور @haad1442
سلام خدا بر آن خانواده با کرامتی که در گذر از عالم دنیا زندگی بر مرام "مجاهدین اسلام" را برگزید و... سلام خدا بر آن مادری نه امروز که همه این سالهای مجاهدت پسرش، قربان قد و بالای جوانش میشد... سلام خدا بر آن همسری که شاید انتظار خبر شهادت را از سوریه داشت اما از همین کوچه و در همین نزدیک، نه... سلام خدا بر فرزندانی این روزها ملائک آسمان با گریه هایشان می گریند... سلام خدا بر شهدایی که به استقبال تازه شهید ما آمدند... سلام بر فرمانده... صیادِ عزیز، دلهای ما همراه توست در آن بزم آسمانی رسیدن و رستگار شدن... ای کاش دستی برآری و دعایمان کنی که جانمانیم، منفعل نباشیم، حافظ خون تو و دنباله رو راه تو و نگهدارنده عَلَم تو باشیم... @haad1442
جانداری‌ست که در لحظه‌ی صفر تقویم هجری قمری بر دهانه‌ی غار ثور تار تنید تا جان‌پناه پیامبر آخرالزمان شود. وقتی دوام اسلام به تاری بند بود، حشره‌ای سُست‌منزل محاسبات دنیای کفر را بهم ریخت. حالا که شیعه زیر سایه‌ی امامی قُدس‌منزل قوام گرفته، کجا شب‌پره‌ای با نیشتر هنر هفتم می‌تواند بر چهره‌ی آفتاب هشتم پنجه بکشد؟ پرده‌ی نقره‌ای را کجا آن یارا باشد که گنبد طلایی را بپوشاند؟ رسانه‌های زنجیره‌ای اهل باطل کی می‌توانند سلسله‌الذهب و عروة الوثقای حق را از هم بگسلانند؟ گنبد طلای مشهد همان درخت طوباست که خدا با دست خود در جان دنیا کاشته و نخل طلای کن همان شجره‌ی زقوم است که سران ابلیس لای زرورق پیچیده‌اند تا رئوس الشیاطین از آن بیرون نزند. شهر عنکبوتی واقعی همانی است که چند سال آینده را نخواهد دید، آنگاه که مرد عنکبوتی هم دیگر نمی‌تواند به دادش برسد. قاتل زنجیره‌ای، غرب وحشی است که زنجیر پاره کرده و شیک و مجلسی نسل‌کشی می‌کند و از خون کودکان یمنی و سوری و عراقی در ونیز و برلین و کن فرش قرمز پهن می‌کند تا تعدادی ناهنرمند از وطن گریخته روی آن اسکی بروند. در قاموس هنر سکولار، حکما سامری چهره ماندگار و هنرمندی مردمی است که گوساله‌ای را از طلا تراشید و به شعبده جای خدا جا زد و مُشتی گوسفند برای او کف زدند و با او عکس یادگاری گرفتند. تندیس طلایی گوساله‌ی سامری هم باشد برای آنها که برای فستیوال‌های موهن غربی غش و ضعف می‌روند. https://eitaa.com/joinchat/963837996C814ca55648
هدایت شده از خانه طلاب جوان
عهد مجازی ویژه نامه حادثه آبادان.pdf
3.68M
🔰 اینجا آبادان 🔰 ویژه‌نامه مجازی نشریه علمی فرهنگی عهد "روایت اعضای اعزامی خانه طلاب جوان قم به آبادان از واقعه " 💠 برخی از عناوین این ویژه‌نامه: - روحانی در بین مردم، مانند ماهی در آب است 🎙 "گفتگو با حجت‌الاسلام غبیشاوی، امام‌جمعه محترم آبادان" - رسالت ما، حفظ روایت صحیح از ماجرا 🎙 "گفتگو با حامد عسگری" - یک اربعین کوچک در دل آبادان 🎙 "گفتگو با حسین سلامی نیروی جهادی در آبادان - گفتگو با حسن باقرکلانتری 🎙 " رئیس H.S.E صنایع منطقه آزاد روند" - قصه و غصه آبادان؛ ✍ علی مهدیان - افسران ارشد مبارزه؛ ✍ حسین کاظم‌زاده - روایت یک رویش؛ ✍ علی‌سپهران 🌀🌀 خانه طلاب جوان 🔰🔰 http://eitaa.com/joinchat/2731802626C6597703c2f