1.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥رهبر انقلاب؛ در دیدار مردمی عید غدیر:
یکی از دلایل توصیه من به مشارکت، کوتاه کردن زبان بدگویان است.
@hajiplus | حاجی پلاس
5.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥رهبر انقلاب: دولت سیزدهم از ظرفیتهای کشور خوب استفاده کرد
@hajiplus | حاجی پلاس
3.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥رهبر انقلاب:
کسی که توانایی استفاده از فرصتها و ظرفیتهای کشور را داشته باشد اصلح است
@hajiplus | حاجی پلاس
"حاجی پلاس"
🎥رهبر انقلاب: کسی که توانایی استفاده از فرصتها و ظرفیتهای کشور را داشته باشد اصلح است @hajiplus |
اونیکه میگه نمیتوانیم و نمیشود و نمیگذارند از این دایره خارجه🤝
🔰رهبر انقلاب: جمهوری اسلامی نشان داده بدون تکیه به بیگانگان میتواند پیش برود و پیش رفته است
@hajiplus | حاجی پلاس
🔰رهبر انقلاب: از اول اعتقاد به تعامل با تمام دنیا الا یکی دو استثنا داشتهام.
هرکس به #ایران_قوی علاقهمند است باید در #انتخابات شرکت کند.
@hajiplus | حاجی پلاس
5.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥رهبر انقلاب: آنکه تصور کند بدون لطف آمریکا نمیتوان قدم از قدم برداشت او خوب مدیریت نخواهد کرد
@hajiplus | حاجی پلاس
🔴رهبر انقلاب: مشارکت مردم در انتخابات، مایه سرافرازی جمهوری اسلامی و کوتاه شدن زبان دشمنان است
🔻امیدواریم که انشالله خدا ملت ایران را سرافراز از این انتخابات خارج کند. سرافرازی به چیست؟ سرافرازی به دو مطلب است در درجه اول مشارکت حداکثری، در درجه بعد انتخاب اصلح.
🔻 هردو مهم است؛ مشارکت بالا که ما روی آن خیلی اصرار میکنیم بخاطر این است که جمهوری اسلامی دشمن دارد، یکی از چیزهایی که جمهوری اسلامی را بر دشمنانش فائق میکند انتخابات است. اگر در این انتخابات مشارکت خوب مردم مشاهده بشود این مایهی سرافرازی جمهوری اسلامی است. مشارکت مردم در ذات جمهوری اسلامی است.
🔻 وارد میدان شدن مردم این معنایش این است که جمهوری اسلامی به معنای واقعی کلمه جمهوری است، زبان دشمنان کوتاه میشود. در هر انتخاباتی که مشارکت کم بوده زبان ملامت دشمنان جمهوری اسلامی و حساد جمهوری اسلامی دراز شده است، ملامت کردند. وقتی مشارکت بالاست زبان بدگویان کوتاه میشود، نمیتوانند ملامت کنند، نمیتوانند شادی کنند، دشمن شاد نمیشویم! این علت این است که بنده اصرار بر مشارکت بالا دارم. ۱۴۰۳/۴/۵
@hajiplus | حاجی پلاس
2.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥حسن کلیدساز:
«متأسفانه ما میبینیم توهین بزرگی در این مناظره به دولت سیزدهم میشود و آن اینکه دولت سیزدهم را نادیده میگیرند، دولت سیزدهم را فراموش کردند، مثل اینکه لَمْ یَکُنْ شَیْئاً مَذْکُوراً. مثل اینکه دولت سیزدهم نداشتیم و امروز میخواهند دولت را از دولت دوازدهم دریافت کنند.»
@hajiplus | حاجی پلاس
4.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 سیدمحمد خاتمی: به پزشکیان رأی میدهم و بقیه کار را به وجدان بیدار مردم واگذار میکنم
@hajiplus | حاجی پلاس
14.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺بالاخره باید چه کنیم؟ به چه کسی رای بدهیم؟ وحدت و اجماع بشود یا نشود؟
@hajiplus | حاجی پلاس
7.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بر سینهام نوشته شده من غدیریام🌱
@hajiplus | حاجی پلاس