- اندر دلِ مـــن درون و بیــرون هــمـه اوست..
اندر تنِ من ؛ جان و تن و خون همه اوست :)*
- تو را جانم صدا کردم ولیکن بَرتر از
جانی ؛
مـگــر جـــٰـــان بی تــو میمـــانـد در ایـن
تندیسِ انسانی.. !؟
- چـشـم مخصوصِ تماشاست، اگر بگذارند..
وَ تـماشایِ تـــو زیـبـاست، اگــر بگذارند. :))