۰࣪⭑هَـبــاء .
- ☁️ .
گاه میاندیشم ؛
خبر مرگ مرا با تو چه کس میگوید ؟
آن زمان که خبر مرگ مرا ،
از کسی میشنوی ؛
روی زیبای تو را ؛
کاشکی میدیدم ،
شانه بالازدنت را - بی قید -
و تکان دادن دستت که - مهم نیست زیاد -
و تکان دادن سر را که :
« عجب ! عاقبت مُرد ؟ افسوس ! »
کاشکی میدیدم ..!
با خود میگویم :
چه کسی باور کرد ؟
جنگل ِجان ِمرا ،
آتش عشق تو خاکستر کرد ..🪐
I هَـــبــــــߊ߬ءـ I
۰࣪⭑هَـبــاء .
- 🌊 .
او همیشه نجات دهنده بود ؛
اما خودش کسی را نداشت که دستش را بگیرد و اورا از این منجلاب بیرون بکشد ..
I هَـــبــــــߊ߬ءـ I
1.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- من دلم تنگ شده ..
I هَـــبــــــߊ߬ءـ I
۰࣪⭑هَـبــاء .
تو بگو ستارهی مَن ؛
آیا همچنان سرخوشی ؟
یا غبار ِغم ، بر دل ِتو نیز چیره شد ..؟
I هَـــبــــــߊ߬ءـ I
﹡ ☽﹡
من خستم ؛
اونقدری خستم که میتونم همین الان وسیله هامو بریزم تو کولهام ، سیمکارتمو بشکونم ، تموم پولمو بدم برای بلیت به دورترین شهر ممکن ، برم زندگی جدید شروع کنم و اونقدر درگیر روزمره جدید بشم که حتی خود الانمو یادم نیاد ..
I هَـــبــــــߊ߬ءـ I
998K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- ای کاش میشد بمونی و هیچوقت نری :)
I هَـــبــــــߊ߬ءـ I