~☆~
میدونی که چیزهای قشنگ زیادی توی دنیا وجود داره ، مثل غروب خورشید .
من از این ناراحت نیستم که تو چرا نیستی ؛ از این ناراحتم که چرا وقتم رو به جای دیدن و لذت بردن از غروب خوشید ، با تو تلف کردم .
I هَـــبــــــߊ߬ءـ I
۰࣪⭑هَـبــاء .
-🪄.
خیلی طول کشید ، اما بالاخره فهمیدم که نداشتن خیلی چیزا بهتر از اصرار برای داشتنشونه .
I هَـــبــــــߊ߬ءـ I
۰࣪⭑هَـبــاء .
-🪄.
و آغوشت ، بهترین جا بود برای زیستن ؛
و حتی شاید بهترین جا برای مردن .!
I هَـــبــــــߊ߬ءـ I
۰࣪⭑هَـبــاء .
-❄️.
- و اگر روزي تصمیم بگیرم تو را نبینم ،
باور کن که حتی اگر روی مژههایم هم بنشینی ،
تو را نخواهم دید ..
I هَـــبــــــߊ߬ءـ I
419.2K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- گریه مژههارو بلند میکنه ؟
I هَـــبــــــߊ߬ءـ I
•°•°•°•♡•°•°•°•
دلم نمی خواهد بیرون بروم ،
دلم نمی خواهد کتاب بخوانم ،
در خانه بیقرارم ؛
حتی دلم نمی خواهد با کسی حرف بزنم ..
منتظرم ، فقط منتظرم !
و دردناک تر از همه ،
این است که نمیدانم منتظر چه چیزی هستم ..
I هَـــبــــــߊ߬ءـ I