یک روزمو باید خالی کنم، کتاب های خوانده شدم رو توی بهخوان ثبت کنم🙃
یک روز هم بابت ثبت کتاب هایی که قرارها بخونم ...
به لطف وصل شدن اینترنت
یه سری به توییتر زدم ...
( من تو توییتر خیلی فعال بودم تو دوران مجردی )
و دیدم که یه پویش جدید راه افتاده با این عنوان :
#وقتی_شما_نبودید