eitaa logo
حاد ✊🏻 ننه‌قاسم
409 دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
211 ویدیو
11 فایل
🧕🏻حدیث‌الزهرا 🩵مامانِ آقا محمدقاسم |✍️اهل نوشتن |🎓دانش‌آموخته دانشگاه فرهنگیان |🦻مربی کودکان با نیازهای ویژه شهید حسن باقری: باید به‌خود جرات داد...✊🏻 ناشناس: https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_kkd16t&btn=پیام.های.
مشاهده در ایتا
دانلود
واقعا با آستان قدس حال میکنم👌 همه چیز در بهترین حالت ممکن، سر جای خودشه . همه چیز تمیز، زیبا، منظم و رو‌ به پیشرفت !🔋 اینجا آبخوری صحن سقاخونه است که دو جور شیر آب داره .🚰 یکی برای پر کردن بطری که بلند‌تره ( همون که خودم دستمو گرفتم زیرش)🍶 یکی برای پر کردن لیوان که کوتاه تره ( همونی که پسر کوچولو ازش آب میگیره)🥤
و در نهایت مرا مرا همراه او و در حزبش که از شهدا و شایستگان اند، محشور فرما ❤️‍🩹 ✅ نماز زیارت به نیابت از کسایی که التماس دعا گفتند اقامه شد
تجربیات سفر بذارم یا تکراری شده ؟🚞 https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_kkd16t&btn=پیام.های.
دم رفتن اسنپ گرفتیم برای راه آهن 🚖 راننده آدم عجیبی بود ... معتقد بود همه چیز رو مستقیما از خود امام رضا ع گرفته؛ زن، دوتا بچه، خونه، سلامتی... گفت پدر و مادر و خانمش رو میخواد بفرسته حج🕋 گفتیم پس خودت ؟ گفت: خودم هنوزم دینم رو ادا نکردم... من از آقا هرچی خواستم بهم داد ولی اون یه چیزی ازم خواست، من نتونستم بهش بدم... شغلش رانندگی بود ولی صفای باطنی و اخلاقش از خیلی از اساتید اخلاق بالاتر بود ...✨
درحالیکه شما دارید تو میدان و خیابان، حماسه می‌آفرینید، ما اینجا داشتیم خیلی غیورانه از کوپه‌مون محافظت میکردیم 😂⚔
داشتیم آماده خواب می‌شدیم که یهو مسئول واگن در زدن و گفتن که نفر چهارمتون اومد ! ماهم هاج و واج گفتیم : هن؟؟؟؟ ما چهار نفریم ( سه بزرگسال و یک نوزاد ) آقاهه گفت: نععع! اینجا فقط سه تا بزرگسال ثبت شده 🙂 حالا جالبه که مسیولین اصرار داشتن که نههههه شما باید به اسم یه بزرگسال بلیط می‌گرفتید !!! خب داداش در اون صورت که دیگه نیم‌بهای نوزاد نمیشد 🤦🏻‍♀ با کلی بحث و بالا و پایین کردن، متوجه شدیم که سیستم راه آهن باگ داشته و عملا بلیط محمدقاسم رو بهمون نفروخته 😕 و فقط هزینه‌ی بیمه رو محاسبه کرده😐😐😐 ( بیمه بدون بلیط!!!) اون وسط مسافری که بلیط مارو خریده بود هی وسایلش رو فرو میکرد داخل کوپه ! و ما هی جیغ که نهههه ما می‌خوایم دربست کنیم، نیا توووو 😂🤦🏻‍♀ در نهایت با پرداخت مابه‌التفاوت، بخیر گذشت ولی حرص خوردیما !🥱
اذان صبح به افق مادرانگی🌤 _ من و یک مادر دیگه که بخاطر فرزند مون ناچار شدیم توی راهرو قطار نماز بخونیم 💕
حاد ✊🏻 ننه‌قاسم
خیلیا لطف کردن و این عکس رو بهم فرستادن و محبت داشتن 🌷 قاب تمیز و قشنگیه 🖼 ولی واقعیت اینه که تو تمام مدت محمدقاسمم داشت زیر صندلی‌ها میلولید و سعی میکرد کتاب شاگردم رو برداره و بجوه! امیدوارم مستند نذر آموزشی به زودی ساخته بشه تا با حقایق آشنا بشید :))))
نظراتتون درباره تجربیات سفر به طور کلی این بود که : بگو! و منم چون واقعا روی دِین به شما و زمانِ شما و چشمان شما حساسم، فقط قسمت های مهم و جدیدترش رو میگم .
1⃣اولا که من برای محمدقاسمم ساک جدا برنداشتم. کل وسایل ما شد: چمدان بزرگ، کوله‌ی من، کالسکه. 🧳 2⃣ دوما که از بین قطار های موجود، قطار غدیر رو ترجیح دادیم که کوپه بزرگتره و خود قطار هم تمیز تره 👌 3⃣ سوما که کاملا آب و هوای مقصد رو بررسی کردم و اصلا لباس گرم نداشتم. با توجه به هوای بهار، یکم ریسک داشت ولی گفتم تهش اگه هوا سرد شد بیرون نمیرم 🤷🏻‍♀ 4⃣ سفر با بچه باید خیلی خیلی سبک تر باشه؛ کمترین و راحت‌ترین لباس ها برای خودم. با وجود اینکه اعیاد بود ولی لباس مجلسی و رسمی برنداشتم که تو حرم و مراسمات بپوشم. 👗 5⃣ بند گردنی گوشی خیلی خیلی توصیه میشه. من از زمان شروع تجمعات تهیه کردم و تو سفر خیلی بیشتر به کارم اومد. جاهایی که به ناچار از کیف و کالسکه دور میشدم، خیالم راحت بود که گوشی همراهمه 📱 6⃣ ششما که حتما یه زیرانداز کوچک همراهتون داشته باشید. من گذاشته بودن توی سبد کالسکه مونده بود. وسط تجمعات شبانه یا توی قطار یا توی حرم خیلی به کارم اومد 🧺 درباره کالسکه مفصل باید گفت ...