♨️ نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی نوشت:
🔹شهوت وزارت خارجه برای شروع مذاکره، عجیب است
✍حق ماموریت به دلار در سفرهای خارجه رو ازشون بگیرید نصف شهوتشون برای مذاکره از بین میره
اگر اعلام کنید هزینه رفت و برگشت و اقامت در هتل های لوکس پنج ستاره و غذاهایی که میل میکنید هم با خودتونه نصف دیگش از بین میره و اگر در ادامه اعلام کنید چیزی رو امضا کنید که باعث خسارت میشه و رهاتون نمیکنیم کلاً مذاکره با امریکا رو "خسارت محض" معرفی خواهند کرد.
میگید نه؛ امتحان کنید...
🆔️ @Haderoon 👈عضویت
🆔 شناسه بله:
https://ble.ir/haderoon1
❌وزارت کشور سوئیس اعلام کرد در منطقه بورگناشتوک فضایی «محرمانه و قابل اعتماد» برای گفتوگوهای اجرای تفاهمنامه میان ایران و آمریکا فراهم کرده است.
فعلاً ورود عکاس /خبرنگار ها به این منطقه ممنوع هستش.
#مذاکراتسوئیس
پ.ن: این یعنی هیچ کس نفهمه وفاقیون چی امضا می کنند ؟!
یا اگر لو رفت یا کسی لو داد تهدید به زندان شود؟!
🆔️ @Haderoon 👈عضویت
🆔 شناسه بله:
https://ble.ir/haderoon1
5.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ما همه جان فدای این کشوریم
علی الاصول پیرو رهبریم
@haderoon
4.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
علی الاصول یعنی چه
دکتر خوش چشم
🆔️ @Haderoon 👈عضویت
🆔 شناسه بله:
https://ble.ir/haderoon1
🏴 آیین سنتی شدهبرداری
▫️یکشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۵ (ششم محرم الحرام)
🔹 ساعت ۱۷:۰۰
🔹 مبدأ: منزل محمود محمدی (محمودحسینعلی)
🔹 مسیر: حرکت هیأت تا حسینیه وسط احمدآباد
✅ این مراسم که در دیگر شهرها به کلی فراموش شده، در احمدآباد هر سال با شور وصف ناشدنی برگزار می شود.
▫️از عموم مردم دعوت می شود در این آیین پرشور شرکت فرمایند./کانال مردمی احمد آباد
@haderoon
❌صرفاً جهت یادآوری👇👇
امشب سالگرد حمله ناجوانمردانه و تروریستی ارتش ایالات متحده آمریکا به تاسیسات صلح آمیز اتمی نطنز و فردوئه
و همچنین امروز آغاز مذاکرات سوئیس هستش
🆔️ @Haderoon 👈عضویت
🆔 شناسه بله:
https://ble.ir/haderoon1
3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 رئیس سازمان بازرسی کل کشور: افرادی را شناسایی کردیم که در ۱۰ شرکت عضو هیئت مدیره بودند
🔹این افراد آدرس برخی از شرکتها را نمیدانستند.
🆔️ @Haderoon 👈عضویت
🆔 شناسه بله:
https://ble.ir/haderoon1
هادرون (اردکان نوین)
🎥 رئیس سازمان بازرسی کل کشور: افرادی را شناسایی کردیم که در ۱۰ شرکت عضو هیئت مدیره بودند 🔹این افراد
👆👆👆
این خبر شما را به یاد کدام جریان و آدمهای آنها می اندازد؟!!!!
❌️ انشاالله که اشتباه محاسباتی نباشه.....
❌️ روحانی هم در مورد برجام همینها را میگفت اما آخرش....👇👇
🔻پزشکیان: تمام مفاد تفاهمنامه به نفع ماست
رئیسجمهور، سیوسومین همایش سیاستهای پولی و بانکی:
▪️تمام مفاد تفاهمنامه امضا شده بین ایران و آمریکا به نفع ماست و دستاوردهای این گفتوگو و مذاکره عیان خواهد.
▪️ترامپی که ما را از انجام بسیاری از کارها منع میکرد، در سخنرانی اخیر خود تمام آنها را حق مردم و ملت دانست.
▪️۶ میلیارد دلار پول ما در قطر برخواهد گشت.
▪️نتانیاهو اولین ناراضی از مذاکرات است.
▪️تنها نکته آمریکا این است که ما بمب اتم نداشته باشیم.
▪️این موردی است که رهبر شهید هم بارها فرمودند ما بمب اتم نمیخواهیم. آمریکا گفت همین را بنویس و امضا کن، ما هم امضا کردیم.
🆔️ @Haderoon 👈عضویت
🆔 شناسه بله:
https://ble.ir/haderoon1
6.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
محمد جواد لاریجانی
خون خواهی امام امت یعنی چه یعنی قدس را ازاد کنیم که اقاقی قالیباف گفت؟
@haderoon
قابل تامل....
🆔️ @Haderoon 👈عضویت
🆔 شناسه بله:
https://ble.ir/haderoon1