eitaa logo
هادرون (اردکان نوین)
7هزار دنبال‌کننده
64.7هزار عکس
26هزار ویدیو
245 فایل
کانال خبری تحلیلی اردکان نوین (هادِرون سابق) بروزترین کانال خبری استان یزد در #ایتا برای درج پیام در کانال به ایدی زیر پیام بدید: @ertebat_ba_haderoon ❌ تبلیغات👇👇👇 @tablighate_haderoon
مشاهده در ایتا
دانلود
📸 وضعیت لباس همتی، رئیس بانک مرکزی در مذاکرات سوئیس! @haderoon
رئیس اتاق اصناف تهران: کمبود برخی کالاها در بازار «عمدی» است @haderoon
⭕️برگزاری مراسم عزاداری روز هفتم محرم در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان اردکان 🔹همزمان با هفتمین روز از ماه محرم، مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان با حضور و سخنرانی امام جمعه محترم شهرستان حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر و جمعی از کارکنان و بازنشستگان در محل ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان اردکان برگزار شد. ✍ با ما همراه باشید : https://eitaa.com/yazd_police https://eitaa.com/police_ardakan
مژدگانی که گربه عابد شد 🔹چقدر عجیب، برجامیون موافق تسویه پول بلوکه‌شده نفت ایران با محصولات کشاورزی آمریکا شده‌اند. هیچ خبری هم از هشتگ ‌ نیست. 🔹هر چیزی که ایران را وابسته به ارباب‌شان کند کار درستی است، اما تهاتر نفت با سایر کشورها اگر باعث بی‌اثر کردن تحریم شود باید به آن هجمه کرد. 🆔️ @Haderoon  👈عضویت 🆔 شناسه بله: https://ble.ir/haderoon1
❌️ قابل توجه آقای پزشکیان که منت نفت را بر سر سپاه گذاشته بود👇👇 فقط در ۳ قلم کیل مارکی که روی پهپاد شاهد حک شده است ۱ فروند آواکس و ۲ رادار بیش از ۲ میلیارد دلار خسارت به ارتش آمریکا دیده می‌شود چیزی معادل حدود ۲۵ میلیون بشکه نفت 🆔️ @Haderoon  👈عضویت 🆔 شناسه بله: https://ble.ir/haderoon1
❗️ | جی دی ونس: چیزی که برای من خنده‌دار بود این بود که بعد از آن جلسه اولیه، نوعی طوفان رسانه‌ای در شبکه‌های اجتماعی به پا شد که همه می‌گفتند ایرانی‌ها قرار است بروند، و بعد ما حدود ۹ ساعت با آنها صحبت کردیم. 🆔️ @Haderoon  👈عضویت 🆔 شناسه بله: https://ble.ir/haderoon1
هادرون (اردکان نوین)
❗️ #مهم | جی دی ونس: چیزی که برای من خنده‌دار بود این بود که بعد از آن جلسه اولیه، نوعی طوفان رسانه
👆👆👆 جنگ‌جنگ روایت هم هست وقتی روایت نکنی او روایت می کند و تلاش تو برای از بین بردن روایت او بی فایده است...... حضرات به جای اشاره به برخی چیزهای تکراری از روند بگویند و نگذارند دشمن روایت خودش را داشته باشد... همین عدم روایت شما یعنی اولا مردم نامحرم هستند ثانیا شاید مواردی هست که الان به صلاح نیست و می خواهید بعد پخته اش کنید برای عموم مردم و یا مانند قبل تخلف کردید و دنبال این هستید که نظر رهبری را با اجماع سازی در شعام با محوریت برخی و اسم رمز وفاق قالب و غالب کنید.... علی الاصول روش شماها حداقل در روایت و بیان افتضاح است