eitaa logo
هادرون (اردکان نوین)
7هزار دنبال‌کننده
64.7هزار عکس
26.1هزار ویدیو
245 فایل
کانال خبری تحلیلی اردکان نوین (هادِرون سابق) بروزترین کانال خبری استان یزد در #ایتا برای درج پیام در کانال به ایدی زیر پیام بدید: @ertebat_ba_haderoon ❌ تبلیغات👇👇👇 @tablighate_haderoon
مشاهده در ایتا
دانلود
⭕️رفع اختلال بانک‌ها، احتمالاً ۲ هفته دیگر زمان می‌برد ظهوریان، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس: 🔹مشکل ایجاد شده برای ۴ بانک به واسطه حمله به زیرساخت و هسته خدماتی که توسط شرکت خدمات انفورماتیک ارائه می‌شود اتفاق افتاده است و برطرف شدن مشکلات موجود احتمالاً تا دو هفته آینده زمان خواهد برد. 🆔️ @Haderoon  👈عضویت 🆔 شناسه بله: https://ble.ir/haderoon1
🔴توافق با امریکا چه اثری بر جنگ بعدی خواهد داشت؟ ✍️مهدی افراز ▪️روز گذشته پزشکیان، سخنان عجیبی را مطرح کرد که عجیب ترینش این بود که تمامی مفاد تفاهم نامه به نفع مردم ایران است و تنها چیزی که رئیس جمهوری امریکا در برابر آزادسازی پول ها، رفع تحریم ها و رفع محاصره دریایی از ما خواسته، یک تعهد کتبی به عدم تولید سلاح هسته ای است! فارغ از این که چنین اظهارات نگران کننده ای می تواند کاشف از ذهنیت حاکم بر تیم مذاکره ایرانی باشد، تشریح اهداف امریکا از پیگیری توافق با ایران را برای عموم مردم ضروری تر می سازد. ▪️هدف اصلی آمریکا از این مذاکرات؛ از بین بردن مزیت های قدرت ایران در میدان نظامی و تبدیل جنگ نامتقارن چهل روزه به یک جنگ متقارن کوتاه مدت در ماه های آینده است، که در صورت وقوع چنین شرایطی، ایران یا مجبور خواهد شد بدون ورود به جنگ، خواسته های حداکثری امریکا را بپذیرد، یا با ورود به یک جنگ پرهزینه‌ همراه با تلفات انسانی و زیرساختی گسترده، خودش رفتارش را اصلاح نماید. تحقق این هدف از طریق ابزارهایی، در طول مذاکرات و یا با حصول توافق صورت خواهد گرفت. ▪️ابزار اول؛ بی اثرسازی انسداد تنگه هرمز. طبق این تفاهم‌نامه، ایران متعهد شده رفت‌وآمد کشتی‌های تجاری در خلیج فارس تا دریای عمان را طی سی روز به وضعیت پیش از جنگ بازگرداند. این اقدام، فشار ایران بر بازار جهانی انرژی را خنثی می سازد و کشورهای غربی فرصت می یابند در این مدت ذخایر استراتژیک خود را به حدی برسانند که دیگر در اثر درگیری نظامی بعدی ابزار انسداد تنگه هرمز فشاری بر اقتصاد انرژی جهان ایجاد ننماید و البته بخش مهمی از این تأمین نفتی، توسط خود ایران و به واسطه تعلیق تحریم های نفتی صورت خواهد گرفت! ▪️ابزار دوم؛ بازگشت ناپذیر شدن اعمال حکمرانی بر تنگه هرمز. در این تفاهم نامه ایران متعهد شده است که موانع فنی تردد گسترده شناورها را برطرف ساخته و خصوصاً عملیات مین زدایی را خودش انجام دهد. مین زدایی از محدود جنوب لارک تا خصب، به منزله از بین بردن مهم ترین امکان ایران برای محدودسازی ترددها و رفع قابلیت اعمال حاکمیت در این گلوگاه است. شاید برخی تصور کنند که این اقدام به راحتی برگشت پذیرست و ما مجدداً می توانیم مسیرهای دلخواه خود را مین ریزی کرده و پروتکل های خود را اجرایی سازیم، امّا تجربه درگیری های دریایی در زمان آتش بس و نحوه استقرار، خودآگاهی و تسلط هوایی ارتش امریکا، ثابت کرد که چنین امری بسیار سخت، پیچیده و حتّی با تقدیم تعداد زیادی شهید، امکان ناپذیر خواهد بود. ▪️ابزار سوم؛ ایجاد بازدارندگی اقتصادی برای خروج زیرساخت های هیدروکربنی کشورهای خلیجی از بانک اهداف ایران. یکی از مهم ترین ابزارهای تعیین کننده ایران هدف قرار دادن زیرساخت‌های انرژی کشورهای عربی بود که اساساً اهرم اصلی بازدارنده از حمله به زیرساخت های کشور بود. اما در این تفاهم‌نامه، قرار است صندوق سرمایه‌گذاری مشترکی با مشارکت همین کشورها ایجاد شود و روشن است که چنین شرایطی موجب خواهد شد تا در صورت وقوع درگیری جدید، عقلانیت اقتصادی اجازه هدف قرار دادن این زیرساخت‌ها را ندهد و این واقعیتی است که در دوران آتش بس هم کاملاً مشهود گشت. ▪️ابزار چهارم؛ خنثی سازی حزب الله لبنان. در جنگ چهل روزه ورود حزب‌الله در همان ساعات اولیه ورق نبرد را برگرداند و اصلی ترین امکان را برای انهدام تجهیزات راداری و پدافندی رژیم مهیا و در نتیجه آسمان سرزمین های اشغالی را در دسترس موشک های ما قرار داد. اما امروز و به واسطه چرخه هوشمندانه آتش، پیشروی، تثبیت، آتش بس و مجدداً آتش، توان و زیرساخت‌های حزب‌الله تقریباً غیرعملیاتی شده، جغرافیای راهبردی مقاومت در تسخیر ارتش اسرائیل قرار گرفته و در نتیجه در نبرد بعدی بازیگری به نام مقاومت لبنان وجود نخواهد داشت. ▪️ابزار پنجم؛ معتبرسازی تهدید اتمی. هرچند ایران اعلام کرده است بر اساس مبانی شرعی به دنبال استفاده از سلاح هسته‌ای نیست، اما وجود نوعی ابهام درباره توانایی‌های هسته‌ای توانسته به‌ نوعی خلق بازدارندگی داشته باشد. در صورتی که مسئله مواد غنی شده، از طریق رقیق سازی و برخی امکان های دیگر با حضور بازرسان آژانس حل‌وفصل شود، این ابهام کاملاً از بین رفته و تهدیدهای هسته‌ای رئیس جمهور امریکا کاملاً معتبر خواهد شد. 🆔️ @Haderoon  👈عضویت 🆔 شناسه بله: https://ble.ir/haderoon1
❌ جنوب لبنان ❌آتش بس تو لبنان برای بار nام نقض شده و چند نفر در جنوب لبنان توسط اسرائیل به شهادت رسیدند 🆔️ @Haderoon  👈عضویت 🆔 شناسه بله: https://ble.ir/haderoon1
1.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 قالیباف: ما اگر به سوئیس نمی‌رفتیم هر لحظه خون بیشتری از شیعیان ریخته می‌شد. پ.ن: سوئیس هم رفتید و باز خون ریخته شد..... 🆔️ @Haderoon  👈عضویت 🆔 شناسه بله: https://ble.ir/haderoon1
🏴مراسم ویژه عـاشـوراء حـسـیـنـی🏴 𑁍همراه‌با اقامهٔ نـمـاز ظـهـر عـاشـورا𑁍 ⌚️شروع مراسم: ساعت ۱۱ صبح 🕌مکان: مسجد الغدیر (واقع در بلوار آیت‌الله خاتمی، جنب دانشگاه اردکان) 🧺در پایان مراسم همهٔ عزادارن مهمان سفره حضرت سیدالشهداء﴿علیه‌السلام﴾ خواهند بود. 🌹| واحد فرهنگی مسجد الغدیر اردکان 🌹‌| https://eitaa.com/joinchat/2343961456Cc34a35755a
🔺علی‌رغم تکذیب مسئولان ایرانی ترامپ خبیث ادعای خود درباره مسأله هسته‌ای را تکرار کرد رئیس دولت تروریستی آمریکا: 🔹تمام کشتی‌ها را در جای خود نگه خواهم داشت تا در صورت لزوم، محاصره را مجدداً اعمال کنم. 🔹مبالغی که آزاد خواهیم کرد، منحصراً برای خرید مواد غذایی و پزشکی از آمریکا، مانند ذرت، گندم و سویا، استفاده خواهد شد. 🔹ایران به‌طور کامل و تمام‌عیار با بالاترین سطح از عملیات بازرسی هسته‌ای برای دوره‌ای طولانی در آینده موافقت کرده است. 🔹اگر ایران با عملیات بازرسی هسته‌ای موافقت نمی‌کرد، مذاکرات بیشتری صورت نمی‌گرفت. ✍️با این ادعا، ترامپ بندهای ۱، ۲، ۴ و ۱۳ تفاهم نامه را نقض کرد. 🆔️ @Haderoon  👈عضویت 🆔 شناسه بله: https://ble.ir/haderoon1
⭕️ خیانت آشکار و نابخشودنی هیئت دیپلماسی ایران در صورت صحت مطالب شهباز شریف! رسانه‌های رسمی کشور در نیم‌ ساعت اخیر به نقل از شهباز شریف، نخست‌وزیر پاکستان مدعی شدند که تیم مذاکره‌کننده‌ی دولت، حتی بر سر موشک‌های بالستیک ایران، با آمریکا مذاکره کرده است‼️ 🔻 این خیانت حتی از لکه‌ی ننگ برجام هم به مراتب بدتر است! این همان برجام ۲ و ۳ است که آن روزها حسن روحانی صراحتاً بیان کرده بود! 🔻 این همان خط فکر فروپاشی ایران از درون است که امثال جواد ظریف در برجام، یادداشت فارین افرز و ... دنبال کردند و می‌کنند. ✴️ هرچه جلوتر می‌رود، شفاف‌تر می‌شود چه افتضاح و خیانتی در حال رقم خوردن است! 💠 مردم مبعوث! در این تاسوعا و عاشورای حسینی، باید عاشورایی به نظر امام انقلاب بازگردیم! ✍️ شکوهیان‌راد 🆔️ @Haderoon  👈عضویت 🆔 شناسه بله: https://ble.ir/haderoon1
✅ برای سوخت‌گیری پول نقد همراه داشته باشید 🔹 سخنگوی صنف جایگاه‌های سوخت کشور گفت: با وجود اختلالات بانکی، احتمال پرداخت موفق الکترونیکی بهای سوخت در جایگاه‌ها پایین است لذا امکان پرداخت با پول نقد یا نهایتاً کارت به کارت امکان‌پذیر است. 🆔️ @Haderoon  👈عضویت 🆔 شناسه بله: https://ble.ir/haderoon1
هادرون (اردکان نوین)
✅ برای سوخت‌گیری پول نقد همراه داشته باشید 🔹 سخنگوی صنف جایگاه‌های سوخت کشور گفت: با وجود اختلالات
👆👆👆 مگه پول نقد پیدا میشه😉😂😂😂😂 برخی معتقد هستند که این روند و اخلال نوعی اذیت کردن مردم و ایجاد دردسر برای مردم و افزایش نارضایتی است..... البته مسئولین بلافاصله در مورد هر انتقادی نسبت به جریان توافق موضع می گیرند اما در این موارد چندان حاضر به صحبت با مردم نیستند..... البته آقای پوردهقان که بابت اینترنت بین الملل و فیلترینگ موضع می گرفتند و الان در مورد این اتفاقات و مختل شدن کسب و کارها نظری ندارند؟!!
⭕️ نان در دولت پزشکیان ۴۰۰ درصد گران شد + بازنشر فیلم‌های انتقادات پزشکیان از گرانی نان در دولت شهید رئیسی ⭕️ با اعلام قیمت‌های جدید نان در تهران، افزایش قیمت نان در دولت پزشکیان تاکنون به حدود ۴۰۰ درصد رسیده است. ⭕️ در پایان دولت شهید رئیسی قیمت نان لواش که پرمصرف‌ترین نان مردم است هر قرص ۵۰۰ تومان بود که اکنون به ۲۷۰۰ تومان رسیده است. ⭕️ قیمت نان بربری هم از ۲۵۰۰ تومان به ۱۰ هزار تومان و نان سنگک از ۳۰۰۰ تومان به ۱۵۵۰۰ تومان افزایش یافته است. ⭕️ این در حالی است که پزشکیان در زمان تبلیغات انتخاباتی چند بار از قیمت نان در دولت شهید رئیسی انتقاد کرد و حتی مدعی شد که مردم نمی‌توانند نان بخرند ✅حافظه اقتصادی 🆔️ @Haderoon  👈عضویت 🆔 شناسه بله: https://ble.ir/haderoon1