eitaa logo
هادرون (اردکان نوین)
7هزار دنبال‌کننده
64.7هزار عکس
26.1هزار ویدیو
245 فایل
کانال خبری تحلیلی اردکان نوین (هادِرون سابق) بروزترین کانال خبری استان یزد در #ایتا برای درج پیام در کانال به ایدی زیر پیام بدید: @ertebat_ba_haderoon ❌ تبلیغات👇👇👇 @tablighate_haderoon
مشاهده در ایتا
دانلود
این تصویر خیلی حرف داره! 🆔️ @Haderoon  👈عضویت 🆔 شناسه بله: https://ble.ir/haderoon1
هدایت شده از به عشق آقا
🚩🚩🚩🚩🚩 یا لثارات الحسین یا لثارات الخامنه ای امشب شب عاشورا است و همه با هم یک بار دیگر بیعتی عاشورایی با رهبر عزیز انقلاب خواهیم بست همه می آییم هر جا که هستیم ، هر مجلسی که میرویم ، برای ساعت ۲۱:۴۵ خود را به میعادگاه بیعت عاشورایی مردم اردکان میرسانیم. وعده بیعت عاشورائی همه اردکانی ها امشب از ساعت ۲۱:۴۵ میدان امام خمینی ره _ پارک‌شهر اردکان مهم این است امشب درمیدان و در خیابان های اطراف میدان، حضوری حماسی و عاشورایی ثبت شود و بیعتی مجدد در شب عاشورا با ولایت بسته شود؛ پس همگی با حضور خود بیعتی مجدد خواهیم کرد در شب عاشورا بیعتی عاشورایی🚩 یا علی مدد 🙏 ▫️حسینیه امام خمینی ره اردکان (پارک‌شهر) 💌 @be_eshgh_agha 👈 به ما بپیوندید
7.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
روایت محمد جواد لاریجانی از قهرها و لجبازی‌ها برای به کرسی نشاندن حرف خود در برابر رهبری 🔹️ببینید جنگ و صلح، این از اختیارات رهبری است. دولت ما می‌بایست از رهنمودهای رهبر بگیرد، بعد برای آن چهارچوب و نقشه عملیاتی خاتمه جنگ را پیدا کند، راه درست این است. 🔹️اگر در ساختار قانونی می‌خواهیم کار کنیم باید نظرات رهبر را بگیریم و بر آن، چهارچوب نقشه عملیاتی مطرح کنیم؛ نه اینکه ما برویم یک نقشه عملیاتی خودمان درست کنیم و بعد بیاییم این را در حالی که رهبر معظم انقلاب روی آن، ان قلت هم دارد، حالا بیاییم لجبازی کنیم، بالا پایین کنیم، اصرار کنیم، قهر کنیم... اینکه اصلا خلاف قانون است، خلاف مسیر قانونی است. انصاف این نیست! 🆔️ @Haderoon 👈عضویت 🆔 شناسه بله: https://ble.ir/haderoon1
14.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴تصاویری بعد از خرید گندم از آمریکا ‼️ این ۳دقیقه، درس و عبرت و است ✍ برشی از سخنرانی با موضوع مکتب عاشورایی شهید خامنه‌ای در محرم ۱۴۰۵ 🇮🇷اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج بِحَقِ زینَبِ الکُبری🇮🇷 @haderoon
🧪 دبیرستان که بودم، شیمی برام فقط یه درس خسته‌کننده نبود؛یه عشق بود. ❤️‍🔥 همین علاقه باعث شد چند سال بعد «اِتِر» رو بسازم؛ اِتِر ، به معنی عنصر آسمان‌ها و راز جاودانگی... 🌀✨ اِتِر جایی شد که شیمی رو تبدیل به عطر و احساس رو تبدیل به رایحه میکرد و این همون آرزوی من بود که هرکس با هربودجه‌ای عطر دلخواهش رو داشته باشه...💞 🌱 اگر دنبال کیفیت واقعی، مشاوره صادقانه و رایحه‌ای خاص هستی، به اِتِر خوش اومدی🌻👇🏻 ▶️ @EtherPerfume مشاوره تخصصی و رایگان انتخاب رایحه👇🏻 ▶️ @EtherAdmin
​🌟آموزش غذاهای ایرانی با دستورهای تضمینی یه کدبانوی حرفه‌ای شو! با سریع‌ترین تکنیک‌ها و نکات آشپزی ایرانی. ​🎥 ویدیوهای کوتاه و جذاب ما رو از دست نده. همین حالا به جمع ما بپیوند!👇 https://eitaa.com/joinchat/2726757990C4fc0863bdd
هادرون (اردکان نوین)
❌️ تابش و شریعتمداری رفتنی شدند..... ❗️آیا شاهد اصلاحات اساسی در این نوع مدیریت ها خواهیم بود👇 گو
🔺 | حسن عباس‌زاده مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس شد آیا تابش هم رفتنش قطعی می شود؟! 🔹هیئت‌مدیره شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، حسن عباس‌زاده را به عنوان مدیرعامل این هلدینگ انتخاب کرد و وی جایگزین محمد شریعتمداری شد. 🔹عباس‌زاده پیش از این مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و معاون وزیر نفت بود. 🆔️ @Haderoon 👈عضویت 🆔 شناسه بله: https://ble.ir/haderoon1
همین جوری اثر مذاکره با دست فرمان حضرات👇👇 ❌قیمت نفت رسید زیر 70 دلار 🆔️ @Haderoon  👈عضویت 🆔 شناسه بله: https://ble.ir/haderoon1
میتونی دولت جمهوری اسلامی باشی...‌ اما فرق میکنه از مکتب پیر خمین درس گرفته باشی یا از مشرب شیخی که مغروق در استخر باشی.... 🆔️ @Haderoon  👈عضویت 🆔 شناسه بله: https://ble.ir/haderoon1
🔴 خسته نباشید !! نه انتقام گرفتیم، نه غرامت گرفتیم، نه پایگاه های آمریکایی جمع شد، تنگه هرمز را هم که باز کردیم و درباره هسته ای (نهی صریح رهبری) هم مذاکره کردیم که خدا می داند انتهایش به چه خفتی ختم می شود خسته نباشید اینکه دیگر این همه برو بیا و چانه زنی نداشت هر بی سوادی می توانست چنین توافقی را انجام دهد. و اینچنین توافقی برای ما هر چه باشد توافق در تراز طرف پیروز نیست نکند از اول هم بنا بر همین بوده و فقط قرار بود با کش دادن مسئله ملت را با شیب ملایم راضی کنند؟!!! شما جای دشمن باشید این همه نمایش ضعف از طرف مقابل در جنگ موجودیتی ببینید، دست از سرش برمی دارید؟! بدون تعارف با این نوع معامله با دشمن ، از همین الان به جنگ تحمیلی چهارم سلام کنید ... ✍ "قاسم اکبری" @haderoon