سلام=)
من یه دختر s.t فنم که تو چنلم با ایدههام سعی میکنم از دنیای وارونه نجاتتون بدم😀🌀
با ایده های چنلم امسال میتونی یه ژورنال
اکورپکوری درست کنی🤏🏻😭✨
*زیاد حرف میزنم (بیشتر غر میزنم)🤣💘
کپی نکن مشتی🔪🥰
این کاج هم یه ماجرایی داره😁🥲
..
من کلاس پنجم که بودم مدرسه م نزدیک خونمون بود و یه روز صبح که با مامانم تو راه مدرسه بودیم یه کاج جلو پامون سبز شد🌱😁
بعد من و مامانم تا دم در مدرسه این کاجو قِل دادیم😄😂
پ.ن: این کاج فراز و فرود های زیادی رو در این مسیر گذارند😏🤣