اِنقدر حرص همه چیو نخورید .
تولستوی یه جا میگه :«همه چیز برای کسی که می داند چگونه صبر کند به موقع اتفاق می اُفتَد ...🍃
🕊️|@ham_kalam
أَ تَرَانَا نَحُفُّ بِكَ🍃
آیا آن روز می رِسد که ما را ببینی در حالی که احاطه اَت کرده ایم؟؟ 🥺😔
«دعای ندبه»
#سلام_یا_مهدی
#یا_مهدی
🕊️|@ham_kalam
🍄خوب ،قرار شد اِمروز در مورد سِومین و مُهم ترین ْ دلیل ِ این که چِرا پدَر مادرا ،ما رو درک نمیکننْ حرف بزنیم :
🍄بزار برات با مثال بگم رفیق 🌱
فکر کن ،رفتی یه گوشیِ جدید خریدی؛ این گوشی دیگه به جونِت بنده. سریع می ری براش قاب و صفحه محافظ می خری که طوریش نشه📱
🍄حالا فکرشو بکن خواهر یا داداش کوچیکه ،بخواد اینو بَرِش داره 😱 دیگه خدا باید از رو زمین وَرِش داره ( با لهجه اصفهانی بخونید😁)
یعنی انقدر دوسش داری که دلِت نمیاد بلایی سرِ گوشی بیاد .این یعنی اضطراب ِِ علاقه داری . خودمونی یعنی سَرش می ترسی 🫂
🍄حالا در مورد ِ مامان بابا ها هم همین طوره.چون می ترسَن آسیبی به ما وارد بشه ،ما رو محدود می کنن.مثلا روی بیرون رفتن هامون.کار با گوشی ،پوششی که داریم و ... خیلی محدودمون میکنن 🚶🏼♀️