eitaa logo
هَم کَلام🕊️
5.3هزار دنبال‌کننده
2.6هزار عکس
3.6هزار ویدیو
12 فایل
با من هَم کَلام شو تو دردات رو بگو من روش مَرهَم میذارم😌❤️‍🩹 اینجا پاتوق نوجوونای باانگیزس👊🏻 جون دلم؟ https://6w9.ir/Harf_11051828 @fatemeh_tajeryan تبلیغاتمون👇🏻 https://eitaa.com/joinchat/1390674976C250716ebab کپی؟⑤صلوات براظهوراقا
مشاهده در ایتا
دانلود
. ⁉️وقتی همون لحظه که داری خفه میشی از حرص و عصبانیت حرفتو نزنی بعدش چ فایده؟ 🗣ببین وقتی دو طرف عصبانی هستن،شاید تو اون لحظه حرفت رو بزنی، ولی اون نود درصدش رو نمیفهمه. چون گوش نمیده و فقط منتظره حرفات تموم شه تا اون ادامه بده. پس اگه میخوای حرفت رو بشنوه، صبر کن اروم بشه🙂 .
917.8K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
جوری زندگی کن که هیچکس حرکت بعدیتو نفهمه🤣🤣😆😅😄😂😃😁😂 🕊|@ham_kalam
⁉️شما خودتون بچه دارید ک نوجوون باشه؟! بچه دارم ولی نوجوون نیس. 😊ببیــــــن فرقی نداره ، چ با بچـــــــه سه ساله ، چه مامان بابا و هررر آدمی اگه این جوری عمل کنی، معجزه رو تو روابطتت و حـــــال خـــــوب خودت می بینی .
بقیه سوالا رو فردا جواب بدیم؟!
هِی میگوید:آخَرَش چه میشود؟🌱 آخرش دست خُداســـــــــت، بد نِمیشود؛این اوّل را کــــــه سِپُردند دستِ تو دُرُست اَنجام بده. آخَرَش دستِ خُداست؛خوب میشود…💚🍃 حاج اسماعیل دولابی 🕊️|@ham_kalam
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
تا رمق در تن ماهست بیا... حال ما بی تــــو تـباه است بیا... 🌱 🕊|@ham_kalam
سلامـــــــــــ🍃 روز خوبی داشته باشی رفیق (。◕‿◕。) 🕊|@ham_kalam
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
. ⁉️سوال شما: میدونین خانم من نمیتونم بزارم آروم شم یا اون طرف آروم بشه بعد حرفم و بزنم چون اگه نزنم احساس خفگی بهم دست میده و بعدش دیگه چیزی برام مهم نی و نمیدونم این خوبه یا بد؟ .