5.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بفرما ناهار 😋😄
بزن روشن شی
#خوشمزه
🕊️|@ham_kalam
از شرم😓
تا اصالت☺️!
👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻
بحث جذاب امروزمون رو دنبال کن کن رفیق 🌱
#تأیید_دیگران
#رفتار_شجاعانه
🕊️|@ham_kalam
🐬سوال اول, شرم ِبیرونی و سوال دوم, شرم ِ درونی رو نشون می ده
نمره ی تو ،توی کدوم بیشتر بود؟؟
🐬مهم ترین مشکل شرم(چه درونی,چه بیرونی) ، اینه که تو رو از خودت دور می کنه
وقتی شرم داری ،دیگه خودت نیستی و اصالت نداری(یادت هست در مورد ِحس ارزشمندی درونی حرف زدیم ،اون حس بود که اصالت تو رو می ساخت)
#تأیید_دیگران
#رفتار_شجاعانه
🕊️|@ham_kalam
یه نگاه بنداز رفیق 🌱
ببین کجا ها قضاوت دیگران برات خیلی مهم شده و زندگیت رو تحت تأثیر قرار داده
اون جاست که می تونی رد پای« شرم بیرونی »رو پیدا کنی 🕵🏻♂️
#تأیید_دیگران
#رفتار_شجاعانه
🕊️|@ham_kalam
و ببین کجا ها با خودت مشکل داری و خودت رو بد یا ناکافی می بینی 😓
و اونجاهاست که «شرم درونی» رو پیدا می کنی
#تأیید_دیگران
#رفتار_شجاعانه
🕊️|@ham_kalam
و حرف آخرم رو بگم بهت رفیق جانم 🥰
شرمگینی کافیه ❌❌
وقتشه خودت رو پیدا کنی 🕵🏻♂️
اصالت خودت رو پیدا کنی !💫🤌🏻
البته اینو بدون که این ،یک مسیر زمان بَره و یک شبه اتفاق نمی افته .
#تأیید_دیگران
#رفتار_شجاعانه
🕊️|@ham_kalam
#قسمت_بیست_و_چهارم
خیلی خوشحال بود من بیشتر از حمید ذوق کردم☺️
حال و حوصله ماموریت اونم فردای روز عقدمونو نداشتم. همین چند ساعت هم به من سخت گذشته بود چه برسه به اینکه بخوام چند ماه منتظر حمید باشم.
گفت سوار شو بریم🛵 با تعجب گفتم بیخیال حمید، من تا الان موتور سوار نشدم ،میترسم .راستِ کارِ من نیست. تو برو من با تاکسی میام!🚖
ول کن نبود. گفت سوار شو عادت میکنی من خیلی آروم میرم. چند بار قل هوالله خوندم و سوار شدم. کل مسیر شبیه آدمی که بخواد وارد تونل وحشت بشه چشمهامو از ترس بسته بودم 😨
یاد سیرکهای قدیمی افتادم که سر محلههای ما برپا میشد یک نفر با موتور روی دیوار راست رانندگی میکرد. تا برسیم نصف جان شدم. سر فلکه تا خواستیم دور بزنیم از بس موتور کج شد صدای یا زهرای من بلند شد. گفتم الان است که بخوریم زمین و برویم زیر ماشینها.آن شب ، شب عروسی پسر عمهاش بود بعد از عروسی نشد همدیگرو ببینیم و من انقدر خسته بودم که خوابم برد .صبح که بیدار شدم دیدم چندین بار پیامک داده: مثلاً نوشته بود :«به سلامتی کسایی که توی خاطرمون ابدی هستند و ما توی خاطرشون عددی نیستیم.» و بعد هم غیر مستقیم گفته بود اگر به دیوار این همه پیام داده بودم جواب داده بود !در مقابل این همه پیامک و ابراز علاقه حمید خیلی رسمی جوابش داده و نوشتم :«به یادتون هستم تازه بیدار شدم کتاب میخوندم!»😌
حدس زدم سردی برخورد من را متوجه بشود. نوشت :«عشق گاهی از درد ِدوری بهتر است. عاشقم کرده ،ولی گفته صبوری بهتر است. توی قرآن خوانده ام یعقوب یادم داده است، دلبرت وقتی کنارت نیست کوری بهتر است»
#داستان_دنباله_دار
#داستان_عاشقانه
جان در هوایِ دیدن رخسار ِماه توست 🌱😔
روزمان را با سلام به شما آغاز می کنیم آقا جان 🕊️
#سلام_یا_مهدی
#یا_مهدی
🕊️|@ham_kalam