eitaa logo
هَم کَلام🕊️
5.3هزار دنبال‌کننده
2.6هزار عکس
3.6هزار ویدیو
12 فایل
با من هَم کَلام شو تو دردات رو بگو من روش مَرهَم میذارم😌❤️‍🩹 اینجا پاتوق نوجوونای باانگیزس👊🏻 جون دلم؟ https://6w9.ir/Harf_11051828 @fatemeh_tajeryan تبلیغاتمون👇🏻 https://eitaa.com/joinchat/1390674976C250716ebab کپی؟⑤صلوات براظهوراقا
مشاهده در ایتا
دانلود
این سوالم جواب بده تا ببینیم مشکل از کجاست 🤔❓❓
🐬سوال اول, شرم ِبیرونی و سوال دوم, شرم ِ درونی رو نشون می ده نمره ی تو ،توی کدوم بیشتر بود؟؟
🐬مهم ترین مشکل شرم(چه درونی,چه بیرونی) ، اینه که تو رو از خودت دور می کنه وقتی شرم داری ،دیگه خودت نیستی و اصالت نداری(یادت هست در مورد ِحس ارزشمندی درونی حرف زدیم ،اون حس بود که اصالت تو رو می ساخت) 🕊️|@ham_kalam
یه نگاه بنداز رفیق 🌱 ببین کجا ها قضاوت دیگران برات خیلی مهم شده و زندگیت رو تحت تأثیر قرار داده اون جاست که می تونی رد پای« شرم بیرونی »رو پیدا کنی 🕵🏻‍♂️ 🕊️|@ham_kalam
و ببین کجا ها با خودت مشکل داری و خودت رو بد یا ناکافی می بینی 😓 و اونجاهاست که «شرم درونی» رو پیدا می کنی 🕊️|@ham_kalam
و حرف آخرم رو بگم بهت رفیق جانم 🥰 شرمگینی کافیه ❌❌ وقتشه خودت رو پیدا کنی 🕵🏻‍♂️ اصالت خودت رو پیدا کنی !💫🤌🏻 البته اینو بدون که این ،یک مسیر زمان بَره و یک شبه اتفاق نمی افته . 🕊️|@ham_kalam
خیلی خوشحال بود من بیشتر از حمید ذوق کردم☺️ حال و حوصله ماموریت اونم فردای روز عقدمونو نداشتم. همین چند ساعت هم به من سخت گذشته بود چه برسه به اینکه بخوام چند ماه منتظر حمید باشم. گفت سوار شو بریم🛵 با تعجب گفتم بی‌خیال حمید، من تا الان موتور سوار نشدم ،می‌ترسم .راستِ کارِ من نیست. تو برو من با تاکسی میام!🚖 ول کن نبود. گفت سوار شو عادت می‌کنی من خیلی آروم میرم. چند بار قل هوالله خوندم و سوار شدم. کل مسیر شبیه آدمی که بخواد وارد تونل وحشت بشه چشم‌هامو از ترس بسته بودم 😨 یاد سیرک‌های قدیمی افتادم که سر محله‌های ما برپا می‌شد یک نفر با موتور روی دیوار راست رانندگی می‌کرد. تا برسیم نصف جان شدم. سر فلکه تا خواستیم دور بزنیم از بس موتور کج شد صدای یا زهرای من بلند شد. گفتم الان است که بخوریم زمین و برویم زیر ماشین‌ها.آن شب ، شب عروسی پسر عمه‌اش بود بعد از عروسی نشد همدیگرو ببینیم و من انقدر خسته بودم که خوابم برد .صبح که بیدار شدم دیدم چندین بار پیامک داده: مثلاً نوشته بود :«به سلامتی کسایی که توی خاطرمون ابدی هستند و ما توی خاطرشون عددی نیستیم.» و بعد هم غیر مستقیم گفته بود اگر به دیوار این همه پیام داده بودم جواب داده بود !در مقابل این همه پیامک و ابراز علاقه حمید خیلی رسمی جوابش داده و نوشتم :«به یادتون هستم تازه بیدار شدم کتاب می‌خوندم!»😌 حدس زدم سردی برخورد من را متوجه بشود. نوشت :«عشق گاهی از درد ِدوری بهتر است. عاشقم کرده ،ولی گفته صبوری بهتر است. توی قرآن خوانده ام یعقوب یادم داده است، دلبرت وقتی کنارت نیست کوری بهتر است»
جان در هوایِ دیدن رخسار ِماه توست 🌱😔 روزمان را با سلام به شما آغاز می کنیم آقا جان 🕊️ 🕊️|@ham_kalam
5.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سلامی ،چو بوی ِخوشِ پنیر پیتزا 🍕 به شما رفیقان ِجان روزِ عالی ،متعالی😋☺️ 🕊️|@ham_kalam
🦋خوب دوستای خوبم می‌خوام از امروز،هر روز تعریف یه مشکل متداول رو با راه حلش بگم براتون اولیش خشمه😤 آماده این ؟. 1️⃣ 2️⃣ 3️⃣ حرکت🏃🏃
خشم 😤 به زبان ساده یعنی: نارضایتی از وضع موجود راه حلش؟! قبل از انجام هر کاری در لحظه‌ی عصبانیت یه لیوان آب بخور و کمی مکث کن ⏳ به جای این که لحظه ای تصمیم بگیری ۷۲ ساعت به خودت وقت بده🕰️ و بعد هر تصمیمی گرفتی،به نتیجه اش توی یک ساعت,یکروز ،یک هفته و یک ماه بعد خوب فکر کن 🕊️|@ham_kalam
پیامبر عزیزمون می فرمایند🌱 : هر كس در حالى كه مى تواند خشم خود را عملى كند، آن را فرو برد، خداوند او راسرشار از آرامش و ايمان مى كند.🕊️ 🕊️|@ham_kalam