#قسمت_بیست_و_پنجم
تا آنجا این غریبگی به چشم آمد که حمید زمانی که برای اولین بار به امامزاده حسین رفته بودیم به حرف آمد و با گله پرسید تو منو دوست نداری فرزانه ؟؟چرا انقدر جدی و خشکی ؟مثل کوه یخی اصلاً با من حرف نمیزنی.🥺 احساساتتو نشون نمیدی. از این صحبت جا خوردم و گفتم:« اصلاً اینطور نیست حمید، من تو رو برای یه عمر زندگی مشترک انتخاب کردم ولی به من حق بده خودم خیلی دارم سعی میکنم باهات راحتتر باشم ولی طول میکشه تا من به این وضعیت جدید عادت کنم»
این چندمین باری بود که کاغذ کادوی هدیه حمید را عوض میکردم🎁 خیلی وسواس به خرج دادم دوست داشتم اولین هدیهای که به حمید میدهم برای همیشه در ذهنش ماندگار باشد. زنگ خانه را که زد سریع چسب و قیچی و کاغذ کادوها را داخل کمد ریختم .پایین پلهها منتظرم بود هر کاری کردم بالا نیامد. گفتم حمید چشماتو ببند😌 خندید و گفت چیه میخوای با شلنگ آب خیسم کنی😀؟گفتم کاری نداشته باش چشماتو ببند هر وقت گفتم باز کن وقتی چشمهایش را بست گفتم کلک نزنی خوب چشماتو ببند زیر چشمی هم نگاه نکن.
کادو رو بیرون آوردم جلوی چشمهایش گرفتم و گفتم حالا میتونی چشماتو باز کنی. خیلی خوشحال شد☺️ اصلاً انتظارش را نداشت همان جا داخل حیاط کادو را باز کرد. برایش یک مقدار خاک مقتل یک شهید گمنام گذاشته بودم که کنارش تکهای از کفن شهید بود .این تربت و تکه کفن را سفر جنوب به ما داده بودند خیلی برایم عزیز بود. آرامش خاصی کنارش داشتم حمید خیلی تشکر کرد و گفت هیچ وقت اولین هدیهای که به من دادی رو فراموش نمیکنم
#داستان_دنباله_دار
#داستان_عاشقانه
🕊️|@ham_kalam
1.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💔آقا جان ،برای اربعین و پیاده روی و دیدار مجدد شما ،لحظه شماری می کنیم🥺
أَيْنَ الْمُضْطَرُّ الَّذِي يُجَابُ إِذَا دَعَا 🥺
کجاست آن مضطری که وقتی دعا می کند اجابت میشود؟🍃
روزمان را با سلام به شما آغاز می کنیم آقا جان 🕊️
#سلام_یا_مهدی
#یا_مهدی
🕊️|@ham_kalam
10.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سلام رفقای جاااان 🐥😀
پاشید روز خودتون رو با ورزش شروع کنید 🤸
🕊️|@ham_kalam
14.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
برا ناهارتون هم ،از این پاستا ها درست کنید ،هر چی ورزش کردید بشوره ببره😂😂
اون پنیره هم که اول کار نشون میده ،پنیر چدار هستش 🧀
#خوشمزه
🕊️|@ham_kalam
هَم کَلام🕊️
🦋خوب دوستای خوبم میخوام از امروز،هر روز تعریف یه مشکل متداول رو با راه حلش بگم براتون اولیش خشم
امروز ،نوبتی هم باشه نوبت سومیه 🤸🏃👇🏻👇🏻👇🏻
افسردگی😔
به زبان ساده یعنی:
سبک غلط زندگی 🙍
راه کار درمانش چیه؟؟
#افسردگی
🕊️|@ham_kalam
🍄۱)خودمون رو با دیگران مقایسه نکنیم
یعنی چی؟! یعنی تو نمی دونی توی باطن زندگی ِ بقیه چی می گذره و واقعا چه شرایطی دارن ، پس زندگی خودت رو با بقیه مقایسه نکن
#افسردگی
🕊️|@ham_kalam
🍄۲)در گذشته زندگی نکنیم.
از اتفاقا و تجربه های بد ِگذشته ،درس بگیریم ولی تو گذشته نَمونیم ،چون مثل ِ یه ترمز ،نمیذاره جلو بریم و پیشرفت کنیم
#افسردگی
🕊️|@ham_kalam
🍄۳)آینده نگر باشیم نه آینده نگران !🤦🏻♀️
یعنی این خیلی خوبه که برنامه و هدف برای آینده داریم ،ولی نگرانی ِ دائم در مورد آینده فقط و فقط انرژی ما رو برای ادامه دادن می گیره
#افسردگی
🕊️|@ham_kalam