#با_تو_حالم_خوبه🌱
مَنْ یَتَوَکَّلْ عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ
هر کس بر خدا اعتماد کند خدا براى او بس است .
🕊️|@ham_kalam
عَزِيزٌ عَلَيَّ أَنْ تُحِيطَ بِكَ دُونَيِ اَلْبَلْوَي وَ لاَ يَنَالُكَ مِنِّي ضَجِيجٌ وَ لاَ شَكْوَي😔
بر من سخت است که تو را بدون من گرفتاری فرا گیرد ،و از من به تو فریاد و شکایتی نرسد 🍃
دعای ندبه
روزمان را با سلام به شما آغاز میکنیم آقا جان 💚
#سلام_یا_مهدی
#یا_مهدی
🕊️|@ham_kalam
2.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هااااااای رفقا 👶🏻🍫
دیگه امروز ،رسماً ظهرتون به خیر 😁
بله دیگه ،اخر هفته است و باید در خدمت خانواده باشیم 😉
هَم کَلام🕊️
🦋خوب دوستای خوبم میخوام از امروز،هر روز تعریف یه مشکل متداول رو با راه حلش بگم براتون اولیش خشم
خوب، سریع بریم سراغ چهارمی 🤸🏃👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻
🍃۲)اگه داری در حق کسی خوبی می کنی ،از اولش بدون منت و انتظار باشه
یعنی چی؟!
یعنی از اول نیت کن ،که من دارم برای رضایت خدا و حال ِخوبی که از این کمک یا مهربونی به طرف مقابلم ،نصیبم میشه این کار رو می کنم ،نه برای این که ازم تشکر کنه یا بقیه ببینن.😌
و مطمئن باش اگه برای خدا بکنی ،خدا هزااار برابر برات جبران میکنه و محبوب قلب همه میشی 🥰
دیدم که میگماااااا😉
#رفتار_شجاعانه
#رنجش
#پر_توقعی
🕊️|@ham_kalam
🍃۳)افراد تیپ شخصیتی و خصوصیات متفاوتی دارن
،شاید اون مدلی که تو ،توقع داری از یه نفر،که اون جوری برخورد کنه ،اصلا به شخصیتش نمی خوره
پس اینم در نظر بگیر 🤔
#رنجش
#رفتار_شجاعانه
#پر_توقعی
🕊️|@ham_kalam
هَم کَلام🕊️
🍃۲)اگه داری در حق کسی خوبی می کنی ،از اولش بدون منت و انتظار باشه یعنی چی؟! یعنی از اول نیت کن ،که
حضرت امام صادق(علیه السلام) میفرمایند:
بهترین راحتی و آسودگی، بیتوقعی از مردم است.
#پروفایل
#رنجش
#کلام_نور
🕊️|@ham_kalam