#اطلاعیه
#امتحان_شفاهی
🔻آخرین فرصت امتحان شفاهی برای طلابی که امتحان شفاهی رو غایب بودند.
🔹برگزاری امتحان بصورت تلفنی خواهد بود. 🔹 با استاد مربوطه جهت ساعت و روز آن هماهنگ کنید 🔹در صورتی که در امتحان شرکت نکنید، نمره ای در پرتال شما ثبت نمی گردد.
🔹در صورتی که نمره قبولی کسب نکنید، نمره ثبت شده در معدل نهایی لحاظ نمی گردد.
🔹در ضمن طلابی که قصد دارند در شهریور امتحان دهند باید تا شنبه نمره شفاهی را کسب کنند، در غیر اینصورت 2 نمره از نمره نهایی را از دست می دهند
قرآن۴، درس ۸۳، سوره تغابن، ج ۴.mp3
16.94M
حامد محمدجانی
ساعت امتحان آقایان اسلامی فر ۱۶ سرحدی ۲۱ فراش ۱۵:۳۰ رضایی ۱۵:۱۵ جهانگیری ۲۱:۴۵ دخانچی ۲۲ ا
💠 نمرات امتحان شفاهی عقاید اسلامی
آقایان
اسلامی فر ۱۸
سرحدی ۲۰
فراش ۲۰
رضایی ۱۸
جهانگیری ۲۰
دخانچی ۱۷
افسری مهدی ۱۸
زیبایی ۱۷
مهران محمدی ۱۸
حامد محمدجانی
بسمه تعالی با سلام اسامی شرکت کنندگان در امتحان شفاهی کلام اسلامی بهمراه ساعت حضور در امتحان
بسمه تعالی
با سلام
💠 نمرات امتحان شفاهی کلام اسلامی
آقایان
۲۰ اروجی - حسن
۰ جعفری - حسین ۰ (غایب)
۱۷ خوان یغما - علیرضا
۲۰ صادقی پورمروی - امیرمحمد
۱۵ فرجی زمهریر - محمدرضا
۱۷ ابراهیم زاده شهری - محمدمهدی
۲۰ ولی زاده دره - محمدمتین
۲۰ سعیدی - عرفان
۱۹ صحرائی - حسین
۰ عباسی هاشم آبادی - سجاد (غایب)
۱۹ مقدس مشهد - احمد
۱۷ دیزبادی طرقی - یوسف
۱۵ عمارلو - محمد
۱۸ فریدونی - احمد
۱۹ کاظمی برزل آباد - مجتبی
۱۸ محمدی - علی
قران۴، درس ۸۳، سوره تغابن، ج۵.mp3
12.87M
┈┅ ❁ـ﷽ـ❁ ┅┈
🏴 #اطلاع_رسانی دهه اول محرم
#صلی_الله_علیک_یا_ابا_عبدالله_الحسین
♦️ برنامه جلسات حامد محمدجانی در دهه اول محرم ۱۴۴۲
۱. سخنرانی حدود ۲۰:۲۰ هیئت محترم محبان الزهراء
#خواهران_و_برادران
از پنجشنبه ۳۰ مرداد به مدت دوازده شب
بلوار امامت - انتهای امامت ۵۴
۲. سخنرانی حدود ۲۱:۲۰ هیئت محترم محبان الجواد سلاماللهعلیه
#ویژه_برادران از پنجشنبه ۳۰ مرداد به مدت یازده روز
طلاب، محله ایثار، تقاطع بلوتر امت و ایثار، حسینیه محبان الجواد
۳. حدود ۲۲:۱۰ هیئت محترم جنت الزهراء سلام الله علیها
از پنجشنبه ۳۰ مرداد به مدت یازده شب
توجه: موضوع تمام جلسات تقریبا یکسان است تا عزیزان فقط به یک مجلس مشرف گردند.
#من_ماسک_میزنم
🆔 @hamed_mohamadjani1
May 11
💠 تاملی بر مسئله غلبه «شکل دین» بر «مضمون دین»
پیکر کودک شیرخواره حسین (ع)، نماي دهشتناک ترین فرجام ممکن، برای یک جامعه دینی است. تصویری که نشان می دهد یک جامعه دینی در «بد شدن» چه الگو و نهایتی دارد. «اهل کوفه» احتمالا می خواستند چون «اهل احد» نباشند و «اهل احد» چون «بنی اسرائیل» و «بنی اسرائیل»، چون قابیل؛ حال آن که قابیل، شخصا قابیل بود و بنی اسرائیل جمعا بنی اسرائیل و سربازان احد، اهل احد؛ و اکنون این ما، که امید داریم «اهل کوفه» نباشیم!
کودک شش ماهه امام حسین (ع)، قربانی غلبه «شکل دین» بر «مضمون دین» است.
«شکل دین»، «علت صوری» یک جامعه دینی است؛ اینکه از مناره هایش اذان بگویند و در مساجدش نماز بخوانند و به نام ها و نشانه هایش توسل جویند. مضمون دین، در بعد نظری، ایمان (باور قلبی) به مبداء و معاد (انا لله و انا اليه راجعون) و پذیرش ربوبيت الهى (رب العالمين)؛ و در بعد عملی، توجه به بایدها و نبایدهای وجدان عام اخلاقی است. پیام اصلی دین در بعد اجتماعی، دعوت به جوانمردی، مردم داری، عدالت اجتماعی؛ و دوری از کردارها و گفتارهایی است که مسیر زندگی اجتماعی انسان را مسدود می کند (ساء سبيل). وقتی «شکل دین» بر مضمون آن غلبه می کند، حج و نماز و روزه هست؛ اما، جوانمردی و انصاف و مردم داری، نه!
دو شیشه کاملا مشابه عطر را تصور کنید که درون یکی عطری دل انگیز، و در دیگری گندابی نفرت انگیز است؛ اما هر دو سر بسته؛ و سال هاست که کسی در فضای اجتماعی، آن دو را از یکدیگر تميز نداده است. شهادت این پسر، به دیوار کوفتن و شکستن شیشه متعفنی که تا آن لحظه، بیشتر مردمان، تفاوت آن را با شیشه دوم نمی داند.
آیا فهم زشتی کشتن فرزند شیرخواره به جرم پدر -حتی اگر پدرش مجرم باشد- نیازمند فرستادن پیامبران و تعالیم الهی است؟ چگونه ممکن است امت یک پیامبر، تنها چند دهه پس از درک حضور او، در ددمنشی و جنایت کاری به جایی برسند که بدیهی ترین احکام اخلاقی را، بدون ملامت وجدان، زیر پا گذارند؟ کودکی را بکشند؛ و به شکرانه این پیروزی روزه بدارند!؟
هشدار می دهم که ساده ترین پاسخ به این پرسش این است که دین این مردمان «دینی واقعی» نبوده است و بی توجهی به این واقعیت که این همان چیزی که «ابن زیاد» نیز به «حسین (ع)» می گوید (!). نه! در اینجا نام بردن از دین «غیر واقعی» و «واقعی» بحثى لفظی است و بر هیچ عینیت اجتماعی انطباق ندارد. هر چه هست مربوط به درون شیشه است. درون شیشه ساده ترین و روشن ترین احکام اخلاقی است.
نشان آشکار وارونگی دین، گذشتن از مرزهای روشن اخلاقی است شاید پیام درس آموز سرور آزادگان جهان این است که: «پسرم را، انباشت انتخاب های اخلاقی کوچک و بزرگی، به شهادت رساند، که قدم به قدم، شهود اخلاقی این جامعه را از بین برده است». یک سهمیه بی دلیل؛ یک وام خارج از نوبت، یک مدرسه اختصاصی؛ یک سفارش ویژه، یک سکوت نابه جای یک بودجه غیر شفاف یک شغل بی شایستگی، یک ویلای خصوصی؛ یک سفر خارج بی دلیل؛ صدور یک مدرک بی درک؛ یک بازداشت موقت دائمی؛ یک دادگاه بی هیات منصفه؛ یک برداشت شبانه از حساب ها، یک استخدام فامیلی؛ یک دروغ؛ تمرد از یک عذرخواهی ساده؛ ... یک به یک، تا بی معنایی و هرزگردی کامل اخلاقی یک جامعه. اما، این سقوط اخلاقی تا رسیدن به آخرین مراحل دهشتناک خود، به نیروی بیشتری نیاز دارد. باید اندیشید که در یک جامعه دینی، نیروی لازم برای ندیدگرفتن این وجدان اخلاقی، از کجا تامین می شود؟
یک پاسخ این است: زیر پا گذاشتن اخلاق تا این حد، فقط با نیروی یک توجیه شرعی ممکن است. تنها عنصر قدرتمند ممکن، برای خنثی کردن اثر شهود اخلاقی فرد و جامعه، برای نفرت نداشتن از کشتن یک کودک، «توجیهی دینی» است. شهادت علی اصغر(ع)، برهان قاطع بر امکان تبدیل دین، به چیزی ضد آن است. بر این اساس، آقازاده امام حسین (ع) به کمک پدر آمده است تا به «کوفیان تاریخ» بگویند: «ان لم اكن لكم دين، فكونوا «احرارا» في دنياكم»؛ «اگر دین را به جان، نگرفته اید؛ دست کم، به اخلاق و جوانمردی برگردید و نه اینکه دین را سرپوشی بر فراموشی خود کنید». کمک نفس باباست این پسر؛ برای اینکه کوفیان تاریخ کمتر و آزادگان جهان بیشتر باشند.
🖋 حامد صفایی پور
حامد محمدجانی
💠 تاملی بر مسئله غلبه «شکل دین» بر «مضمون دین» پیکر کودک شیرخواره حسین (ع)، نماي دهشتناک ترین فرجام
این تحلیل را چند بار و با دقت بخوانید
۱۲.غفلت از مضمون دین، عامل جنایت های کربلا، شب ۱۲ محرم.mp3
25.62M
⬛️ سخنرانی شب دوازدهم محرم الحرام
▪️ شهادت مظلومانه امام سجاد علیه السلام
با موضوع:
🔵 غفلت از مضمون دین، عامل جنایت های کربلا
#سخنرانی
#منبر
#محرم
#امام_سجاد_ع
📢 حامد محمدجانی
@hamed_mohamadjani1