اون احساسی که بعد از شناخت یکی نسبت بهش پیدا میکنی ، همون احساسی که بهت میگه اون خیلی بهت نزدیکه ولی تو درست نمیشناسیش»»»»»»»»»»»»»»»»
اینجوری که شما اسمش و میگید و حس میکنید خیلی وقته میشناسیدش ولی شاید فقط چند روز باهاش اشنا شده باشید
راجب بعضی از مشکلاتمون با افرادی حرف زدیم که در اون لحظه تنها کسی بودن که وجودشون رو در کنارمون حس میکردیم